eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka Wielka › Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Kamionka Wielka: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 226042 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 18 445 67 20, faks 18 445 67 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamionka.iap.pl, tel/fax 18 4490763

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie: 1) Florystyki z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób, 2) Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób, 3) Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i terminala płatniczego dla 7 osób, 4) Operator koparko-ładowarki kl. III dla 1 osoby, 5) Prawo jazdy kat. B dla 9 osób, 6) Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E dla 1 osoby, 7) Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 1 osoby 3.4 Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg niżej podanego podziału: Pakiet I: Florystyka z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej, Pakiet II: Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej, Pakiet III: Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i terminala płatniczego, Pakiet IV: Operator koparko-ładowarki kl. III, Pakiet V: Prawo jazdy kat. B, Pakiet VI: Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E, Pakiet VII: Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej Szkolenia realizowane będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych dla pakietów: I, II, III i V.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający żąda zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych -Dz. U. Nr 236, poz. 2365- wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona sprawdzenia w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych wyżej zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji i danych zawartych w elektronicznym rejestrze instytucji szkoleniowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

certyfikat jakości usług ISO

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - certyfikat jakości usług ISO - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 1) nie podjęcia szkolenia lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 2) niestawienia się kandydata na szkoleniu pomimo wezwania przez Ośrodek Pomocy Społecznej , 3) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zamawiający wyliczy do umowy koszt szkolenia jednej osoby brutto jako iloraz całkowitej ceny brutto za szkolenie przez ilość uczestników szkolenia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W umowie stosownie do postanowień ppkt 1 i 2 zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby oraz rzeczywistej ilości osób, które rozpoczęły szkolenie. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu w trakcie trwania kursu, Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów kursu osób, które przerwały kurs. Wynagrodzenie za szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kamionka.iap.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, Kamionka Wielka 253, 33-334 Kamionka Wielka, pokój nr 3 w terminie do dnia 20.06.2013 r. do godz. 8.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Florystyki z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie florysty oraz nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej i ozdobnego pakowania towaru. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi do 35 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 130 godziny zegarowych zawierających: - 60 godziny zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: 1) 42 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku florysty z elementami ozdobnego pakowania towaru - Moduł I 2) 18 godzin zajęć z obsługi kasy fiskalnej oraz urządzeń wspomagających system sprzedaży - Moduł II - 70 godziny zajęć praktycznych w kwiaciarni - Moduł III. Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczno - zawodowe i praktyczne nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie kucharza. Ponadto Zamawiający wymaga, aby uczestnicy szkolenia uzyskali podstawowe informacje z zakresu obsługi kasy fiskalnej. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi do 40 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 160 godzin zegarowych zawierających: - min. 60 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: 1) min. 48 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku -kucharza - Moduł I, 2) min. 12 godzin zajęć teoretyczno- zawodowych obejmujących podstawowe informacje z zakresu obsługi kasy fiskalnej- Moduł II, -min. 100 godzin zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych, stołówkach, restauracjach - Moduł III. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczno - zawodowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. Zajęcia praktyczne w zakładach gastronomicznych, stołówkach lub restauracjach nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakosci usług ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i terminala płatniczego dla 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi nie dłużej niż 50 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Moduł I- zajęcia teoretyczno- warsztatowe związane z zawodem sprzedawcy - liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 60 godzin zegarowych. Moduł II - warsztaty komputerowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego -nie mniej niż 40 godzin zegarowych; Moduł III - obsługa kasy fiskalnej, urządzeń wspomagających system sprzedaży w tym terminali płatniczych - nie mniej niż 18 godzin zegarowych; Moduł IV zajęcia praktyczne w placówkach handlowych - nie mniej niż 70 godzin zegarowych. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz . Zajęcia teoretyczno - zawodowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. Zajęcia praktyczne w nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursanta wiedzy i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie kursanta do zdania egzaminu państwowego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie aby uzyskać uprawnienia niezbędne do podjęcia pracy w zawodzie operatora koparko-ładowarki kl. III. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Planowany Czas trwania szkolenia ( w tym egzamin) wynosi do 40 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Egzamin państwowy powinien odbyć się bezpośrednio po zrealizowaniu programu szkolenia. Liczba godzin szkoleniowych dla uczestnika szkolenia wynosi 176 godziny zegarowe zajęć, w tym: - 116 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych - Moduł I - 60 godzin zajęć praktycznych - Moduł II. Wymaga się aby zajęcia odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w dniu - do 7 godz. Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz lub powiat nowosądecki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prawo jazdy kat. B dla 9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów umiejętności niezbędnych do kierowania samochodem osobowym oraz rzetelne przygotowanie teoretyczne i praktyczne do zdania egzaminu państwowego. Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1137 z późn. zmianami), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012 r., nr 0, poz. 1019), oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r. poz. 995). Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania kursu wynosi nie dłużej niż 40 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretycznej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 60 godzin zawierających: - 30 godzin zajęć teoretycznych, - 30 godzin zajęć praktycznych. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczne powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00 Zajęcia praktyczne nie powinny trwać dłużej niż do 22.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne osoby skierowanej na kurs prawa jazdy kat. C do zdania egzaminu państwowego oraz nabycie uprawnień i podniesienie kwalifikacji zawodowych kierowców wykonujących transport drogowy. Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z: 1)Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1137 z późn. zm.), 2)Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r., Nr 0, poz. 1265 z późn. zm.) 3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012 r., nr 0, poz. 1019), 4)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2010r. Nr 53, poz. 314); 5)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r. poz. 995); 6)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie doskonalenia techniki jazdy (Dz. U. 2013, Nr 0, poz. 91); 7)Rozporządzenie MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012r. poz. 186). 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Szkolenie powinno się zakończyć najpóźniej w miesiącu październiku 2013r. 4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 200 godzin zawierających: - dla Modułu I - szkolenie Prawo jazdy kat. C - min. 60 godzin, w tym: 4.1. min. 20 godzin zajęć teoretycznych, 4.2. min. 40 godzin zajęć praktycznych - dla Modułu II - Szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E - min 140 godzin zegarowych, w tym: część podstawowa- zajęcia teoretyczno - zawodowe - min 97 godzin część specjalistyczna - min 43 godziny - obejmująca: - min 33 godziny zajęć praktycznych - min 8 godzin jazdy indywidualnej w ruchu drogowym - min 2 godziny jazdy indywidualnej w warunkach specjalnych Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczne powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00 Zajęcia praktyczne nie powinny trwać dłużej niż do 22.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certyfikat jakości usług ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursanta wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli . Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Planowany czas trwania szkolenia ( w tym egzamin) wynosi do 20 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 77 godzin zawierających: - 58 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych związanych z obsługą wózka jezdniowego - Moduł I - 19 godzin zajęć praktycznych - Moduł II. Wymaga się aby zajęcia odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piatek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Zajęcia szkoleniowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. certfikat jakości usług ISO - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.