eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦niadowo › Przebudowa drogi gminnej relacji Brulin - Jastrz±bka M³oda

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-09-01

¦niadowo: Przebudowa drogi gminnej relacji Brulin - Jastrz±bka M³oda
Numer og³oszenia: 226022 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦niadowo , ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, woj. podlaskie, tel. 086 2176146, faks 086 2176168.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej relacji Brulin - Jastrz±bka M³oda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej relacji Brulin - Jastrz±bka M³oda o d³ugo¶ci 996,00 mb w km 0+890,00 do 1+886,00 Zakres przedsiêwziêcia obejmuje : 1). roboty pomiarowe i przygotowawcze oraz inwentaryzacja powykonawcza, 2). oczyszczenie istniej±cej nawierzchni bitumicznej z warstwy gruzu i humusu wzd³u¿ krawêdzi jezdni, 3). wykonanie remontu wybojów (ubytków) na istniej±cej warstwie bitumicznej przez oczyszczenie powierzchni ubytków oraz wbudowanie mieszanki kruszywa ³amanego, 4). wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego 50/70 o gr. 5 cm AC 11S, wg PN-EN 13108-1 i WT-2, ze skropieniem istniej±cej warstwy bitumicznej emulsja asfaltow±, 5). ¦cinanie nadmiaru oraz uzupe³nienie wraz z profilowaniem i zagêszczeniem poboczy mieszank± kruszywa naturalnego fr 0/31,50 o gr. 5 cm..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i wielko¶ci± przedmiotowi zamówienia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - in¿ynieryjnej w zakresie dróg, lub zgodnie z art. 26 ust. 2 pkt 2b przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów kadrowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmian± dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta - pod warunkiem zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego, co wymaga zaakceptowania przez Zamawiaj±cego; 2)zmiana sposobu wykonania zamówienia, materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie sta³o siê niemo¿liwe, b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy, postêpem technologicznym, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie - pod warunkiem zmiany na materia³y, urz±dzenia i sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty oraz zmiany sposobu wykonania zamówienia powoduj±cej uprawnienie procesu budowy, zwiêkszenie bezpieczeñstwa na budowie pod warunkiem nie zwiêkszania ceny, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego; 3)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie nie powoduj±cym zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w niniejszej umowie, w przypadku: a) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie - o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiaj±cego; b) zaistnienia wyj±tkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych (odbiegaj±cych od naturalnie wystêpuj±cych w danej porze roku), uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych zgodnie ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, w szczególno¶ci mog±cych spowodowaæ zniszczenie robót lub powoduj±cych konieczno¶æ ich wstrzymania ze wzglêdu na konieczno¶æ zachowania wymogów stosowanych technologii, np.: temperatura, wilgotno¶æ powietrza - o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± wykonanie zamówienia, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy, potwierdzenia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiaj±cego oraz akceptacji Zamawiaj±cego; c) warunków geologicznych, archeologicznych i wodnych, w przypadku wyst±pienia niezainwentaryzowanych urz±dzeñ i instalacji podziemnych lub urz±dzeñ infrastruktury, bêd±cych przyczyn± kolizji, których usuniêcie bêdzie powodowa³o prace dotychczas nieprzewidziane lub powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót objêtych umow± - o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem zamówienia, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiaj±cego; d) b³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie - czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem zamówienia, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy, potwierdzenia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiaj±cego oraz akceptacji Zamawiaj±cego; e) konieczno¶ci uzyskania decyzji administracyjnej lub uzgodnieñ przez uprawniony organ, w szczególno¶ci organ nadzoru budowlanego, ochrony ¶rodowiska mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci - o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnieñ, wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiaj±cego; f) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz - o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, co wymaga udokumentowania w dzienniku budowy i potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiaj±cego; g) konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, h) nieterminowym, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiaj±cego terenu budowy Wykonawcy. 3. Zmiana ceny okre¶lonej w Formularzu oferty - Za³±cznik nr 1 do SIWZ, je¶li zmiana dotyczyæ bêdzie zmiany zakresu zamówienia lub zmiany sposobu wykonania zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia na podstawie kosztorysu powykonawczego. 4 Zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT - je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê umowy - aneks. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany, o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmiany le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¦niadowo ul. Ostro³êcka 11 18-411 ¦niadowo.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy ¦niadowo ul. Ostro³êcka 11, pok nr 6 (sekretariat) 18-411 ¦niadowo.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.