eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworno › Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pn.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Przeworno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Przeworno: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Przeworno.
Numer ogłoszenia: 225836 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przeworno , ul. Kolejowa 4a, 57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie, tel. 074 8102052, 8101311, faks 074 8102002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Przeworno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Przeworno realizowanego w ramach Projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej Gminy Przeworno w miejscowościach Przeworno, Strużyna, Kaszówka, Krzywina, Samborowiczki, Jegłowa - Etap I: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Przeworno. Projekt jest realizowany w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. Nadzorem inwestorskim objęte będą roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z dwiema przepompowniami ścieków w systemie grawitacyjno-tłocznym oraz kanalizacji deszczowej wraz z niezbędnymi do jej prawidłowego funkcjonowania urządzeniami technicznymi na terenie miejscowości Przeworno. Inwestycja będzie realizowana w ramach Kontraktu na roboty, obowiązkiem Inżyniera będzie pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad Robotami oraz prawidłowe rozliczenie Kontraktu na Roboty. Szczegółowy opis i zakres został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej: 1. Jedną usługę polegająca na sprawowaniu nadzoru lub zarządzania projektem/kontraktem, jako Inżynier lub Inspektor Nadzoru Inwestorskiego lub pomoc Techniczna w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne) na roboty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN netto (słownie: pięć milionów złotych) i długości co najmniej 5 km. Przez wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia świadectwa przejęcia/protokołu odbioru. 2. Jedną usługę obejmującą opracowanie lub weryfikacje SIWZ oraz udział w pracach komisji przetargowej dla zamówienia na robot z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN netto (słownie: pięć milionów złotych). Za procedury równoważne rozumie się procedury prowadzenia inwestycji, które zakładają udział podmiotu zarządzającego kontraktem oraz pełniącego nadzór inwestorski. Podmiot zarządzający zobowiązany również do: obmiarowego rozliczania robót, poświadczania płatności należnych wykonawcy oraz dokonywania niezbędnych ustaleń w przypadku sporów między stronami. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują wykwalifikowanymi osobami, odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności, posiadanymi uprawnieniami oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla następujących kluczowych stanowisk: 1) Kierownik zespołu - Inżynier Rezydent - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w bezpośrednim zarządzaniu inwestycjami budowlanymi, przy czym przez doświadczenie zawodowe, należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji Inżyniera Rezydenta lub Kierownika zespołu, - doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Rezydenta lub Kierownika Zespołu co najmniej jednego zakończonego i rozliczonego zadania w sektorze wodno-ściekowym realizowanym w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN netto (słownie: pięć milionów złotych). 2) Specjalista ds. obmiarów - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - doświadczenie w rozliczaniu 3 inwestycji każda o wartości co najmniej 5 000 000,00 PLN netto w sektorze gospodarki wodno-ściekowej realizowane w oparciu o warunki FIDIC (lub równoważne) Za procedury równoważne rozumie się procedury prowadzenia inwestycji, które zakładają udział podmiotu zarządzającego kontraktem oraz pełniącego nadzór inwestorski. Podmiot zarządzający zobowiązany również do: obmiarowego rozliczania robót, poświadczania płatności należnych wykonawcy oraz dokonywania niezbędnych ustaleń w przypadku sporów między stronami. 3) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robot instalacyjnych i sieci sanitarnych - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - co najmniej 5 (Inżynier), 7 (technik) lat doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru, robot sanitarnych. Przez doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy lub Kierownik robót branżowych lub inspektor nadzoru należy rozumieć faktyczny okres pełnienia tych funkcji, - doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami sanitarnymi w co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej lub burzowej lub oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody o wartości robo nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN netto (słownie: pięć milionów złotych) - posiada ważne uprawnienia bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych) 4) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robot konstrukcyjno-budowlanych - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - co najmniej 5 (Inżynier), 7 (technik) lat doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robot branżowych lub Inspektor Nadzoru, robót budowlanych. Przez doświadczenia zawodowe jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru, należy rozumieć faktyczny okres pełnienia tych funkcji. - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są nadal ważne. 5) Inspektor nadzoru - specjalista w zakresie robót, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - co najmniej 5 (Inżynier), 7 (technik) lat doświadczenia jako Kierownik budowy lub kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru robót sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przez doświadczenie zawodowe jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru, należy rozumieć faktyczny okres pełnienia tych funkcji. - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 9Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są nadal ważne. Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. W razie potrzeby Wykonawca powinien dostarczyć w/w personelowi niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Ekspertów przez jedną osobę, z wyłączeniem funkcji Kierownika Zespołu - Inżyniera Rezydenta. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują wykwalifikowanymi osobami, odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności, posiadanymi uprawnieniami oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla następujących kluczowych stanowisk: 1) Kierownik zespołu - Inżynier Rezydent - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w bezpośrednim zarządzaniu inwestycjami budowlanymi, przy czym przez doświadczenie zawodowe, należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji Inżyniera Rezydenta lub Kierownika zespołu, - doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Rezydenta lub Kierownika Zespołu co najmniej jednego zakończonego i rozliczonego zadania w sektorze wodno-ściekowym realizowanym w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN netto (słownie: pięć milionów złotych). 2) Specjalista ds. obmiarów - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - doświadczenie w rozliczaniu 3 inwestycji każda o wartości co najmniej 5 000 000,00 PLN netto w sektorze gospodarki wodno-ściekowej realizowane w oparciu o warunki FIDIC (lub równoważne) Za procedury równoważne rozumie się procedury prowadzenia inwestycji, które zakładają udział podmiotu zarządzającego kontraktem oraz pełniącego nadzór inwestorski. Podmiot zarządzający zobowiązany również do: obmiarowego rozliczania robót, poświadczania płatności należnych wykonawcy oraz dokonywania niezbędnych ustaleń w przypadku sporów między stronami. 3) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robot instalacyjnych i sieci sanitarnych - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - co najmniej 5 (Inżynier), 7 (technik) lat doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru, robot sanitarnych. Przez doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy lub Kierownik robót branżowych lub inspektor nadzoru należy rozumieć faktyczny okres pełnienia tych funkcji, - doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami sanitarnymi w co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej lub burzowej lub oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody o wartości robo nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN netto (słownie: pięć milionów złotych) - posiada ważne uprawnienia bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych) 4) Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robot konstrukcyjno-budowlanych - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - co najmniej 5 (Inżynier), 7 (technik) lat doświadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robot branżowych lub Inspektor Nadzoru, robót budowlanych. Przez doświadczenia zawodowe jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru, należy rozumieć faktyczny okres pełnienia tych funkcji. - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są nadal ważne. 5) Inspektor nadzoru - specjalista w zakresie robót, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: - co najmniej 5 (Inżynier), 7 (technik) lat doświadczenia jako Kierownik budowy lub kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru robót sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przez doświadczenie zawodowe jako Kierownik budowy lub Kierownik robót branżowych lub Inspektor Nadzoru, należy rozumieć faktyczny okres pełnienia tych funkcji. - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 9Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są nadal ważne. Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. W razie potrzeby Wykonawca powinien dostarczyć w/w personelowi niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Ekspertów przez jedną osobę, z wyłączeniem funkcji Kierownika Zespołu - Inżyniera Rezydenta. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznych, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2) Akceptacja warunków umownych - na uzupełnionym projekcie umowy zgodnym z treścią załącznika Nr 8 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) konieczności zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia, 2) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany, których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, 3) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, 4) zmiany danych teleadresowych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, 5) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, 6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowanego nieoczekiwaną zmianą potrzeb Zamawiającego 7) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Kolejowa 4A, 57-130 Przeworno, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Kolejowa 4A, 57-130 Przeworno, Sekretariat, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej Gminy Przeworno w miejscowościach Przeworno, Strużyna, Kaszówka, Krzywina, Samborowiczki, Jegłowa - Etap I: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Przeworno. Projekt jest realizowany w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.