eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Łowicz: Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz
Numer ogłoszenia: 225807 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Oznaczenie przedmiotu zgodnie z CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na Ochronę mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz . Zadanie 1 obejmuje: 1) Ochronę mienia obiektu Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1 prowadzona w następujących dniach i godzinach: - poniedziałki, wtorki ,środy, czwartki ,piątki - od godz.1530 do godz. 830 dnia następnego - w dni wolne od pracy - przez 24 godz. na dobę, oraz prace porządkowe wykonywane przez pracowników ochrony, polegające na utrzymaniu czystości i odpowiedniego wyglądu estetycznego na dziedzińcach Urzędu Miejskiego w Łowiczu i chodnika przed jego siedzibą ( Ratuszem ) ( zamiatanie , odśnieżanie , posypywanie oblodzonych ciągów pieszych piaskiem ). w ilości 6975 godzin oraz dodatkowo ochrona mienia Urzędu Miejskiego podczas imprez masowych - w ilości 200 godzin. Łączna ilość godzin wynosi 7175 godzin. Zadanie 2 obejmuje: 2) Ochrona osób i mienia ( pilnowanie sceny) podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz w następujących terminach: a) 3 czerwca - 2010 r, Boże Ciało w stolicy Księstwa Łowickiego. Miejsce: Nowy Rynek. Impreza: 10 ochroniarzy, 5 godzin ( 50 godz.) Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz: od 2 czerwca od godz.17.00 do 3 czerwca - do godz.10.00; 3 czerwca od godz. 19.00 do 4 czerwca do godz. 7.00 ( 29 godz.) Razem: 79 godzin. b) 19, 20 czerwca 2010 r. - Dni Łowicza Miejsce: Stary Rynek Impreza: 30 ochroniarzy, 14 godzin. ( 420 godz.) Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz - 18 czerwca od godz.19.00 do 19 czerwca do godz. 8.00: 19 czerwca od godz.23.00 do 20 czerwca do godz.8.00: 20 czerwca od godz.23.00 do 21 czerwca do godz.7.00 ( 30 godz.) Razem: 450 godzin. c) 22 sierpnia - Księżackie Jadło -Targi-Festiwal Zdrowej Żywności Miejsce: Nowy Rynek. Impreza: 25 ochroniarzy, 9 godzin ( 225 godz.) Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz - 20 sierpnia od godz.19.00 do 22 sierpnia do godz. 8.00: 22 sierpnia od godz. 23.00 do 23 sierpnia do godz. 7.00. ( 45 godz.) Razem 270 godzin d) 5 września - Miejsko - Powiatowe Święto Plonu - Dożynki 2010. Miejsce: Nowy Rynek Impreza: 10 ochroniarzy, 5 godzin. ( 50 godz.) Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz - 3 września od godz.17.00 do 5 września do godz.10.00; 5 września od godz. 19.00 do 6 września do godz. 7.00; ( 53 godz.) Razem: 103 godziny e) 3 grudnia -2010 , Choinka na Starym Rynku Miejsce: Stary Rynek Impreza: 17 ochroniarzy, 3 godziny ( 51 godz.) Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz - 2 grudnia od godz. 19.00 do 3 grudnia do godz. 15.30; 3 grudnia od godz.10.00 do 4 grudnia do godz. 7.00.; ( 32,5 godz.) Razem 83,5 godziny Ochrony imprez masowych w 2010 roku wyniesie 796 godzin, pilnowanie sceny189,5 godz.. Razem ochrona imprez masowych w 2010r. wyniesie 985,5 godziny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: a) Wykonawca winien posiadać koncesję - licencję w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia z dnia22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 1997r.,Nr 114,poz.740 z późniejszymi zmianami) w zakresie objętym zamówieniem, b) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. c) Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna),ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy , odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ. b) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą. 3 . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). licencję - koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą. 3). polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. 4). aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6). w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt.VI , przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. a) dodatkowo należy złożyć :wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006r. Nr 87,poz.605, z póź. zm.). 8). Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: a) Wykonawca winien posiadać koncesję - licencję w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia z dnia22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 1997r.,Nr 114,poz.740 z późniejszymi zmianami) w zakresie objętym zamówieniem, b) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. c) Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna),ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy , odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ. b) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą. 3 . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). licencję - koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą. 3). polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. 4). aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6). w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt.VI , przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. a) dodatkowo należy złożyć :wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006r. Nr 87,poz.605, z póź. zm.). 8). Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, w Wydziale Organizacyjnym pokój nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.