eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Popkowice - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Urzędów: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Popkowice - etap I
Numer ogłoszenia: 225784 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140308 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Popkowice - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia przewiduje następujący zakres robót: Roboty budowlane - elementy małej architektury - prace przygotowawcze, - plac zabaw, - mała architektura. Zieleń - prace porządkowe - nasadzenia. Branża drogowa - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - elementy betonowe, - odwodnienie, - roboty wykończeniowe. Branża elektryczna - oświetlenie terenu. Przyłącze wody spustowej i przelewowej z fontanny ze zbiornikiem bezodpływowym - roboty pomiarowe i przygotowanie terenu do robót ziemnych, - roboty ziemne, - kanały rurowe przyłącza, - zbiornik bezodpływowy 5 m3, - próby szczelności kanałów rurowych, - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacyjna odwodnienia, - instalacja wentylacji wywiewnej. Koszty niekwalifikowane Budowa fontanny - roboty ziemne, - konstrukcja żelbetowa, - elementy stalowe, - kamień ozdobny. Instalacja fontanny - montaż fontanny, - przyłącze elektryczne do fontanny, Elementy małej architektury i roboty wykończeniowe - płotek - sączki węchowe punktowe. Wymagania stawiane wykonawcom w stosunku do przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót budowlanych, ilość, materiały, określają załączone do niniejszej siwz, projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót - zał. nr 1a. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały, urządzenia, wyroby wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej , opisie technicznym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie zakupione i stosowane materiały , wyroby , urządzenia powinny posiadać certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb), znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , urządzeń, wyrobów innych niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia ( dokumentacji projektowej). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia i wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowna opinię, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę rodzaj materiału, kształt, wielkość, przekrój, wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej i stwiorb. Zamawiający oceniając rozwiązania - materiały , wyroby, urządzenia równoważne będzie je oceniał według zapisów - wymagań, w opisie technicznym projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . Parametry określone w dokumentacji projektowej i stwiorb są uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przez projektanta przedziału tolerancji. Parametry wskazane w ww. dokumentach będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób, system, czy urządzenie ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp.. , wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować spadku sprawności instalacji , oraz obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wszystkie zapisy siwz należy rozpatrywać łącznie z opisami technicznymi zawartymi w dokumentacji projektowej, w stwiorb. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, urządzenia czy roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAX - BET Rafał Wróbel, Jaszczów 238, 21-020 Milejów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471232,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 465981,50

  • Oferta z najniższą ceną: 465981,50 / Oferta z najwyższą ceną: 644449,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.