eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Gaworzyce: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń - etap I
Numer ogłoszenia: 225784 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147416 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, faks 076 8316286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń - etap I. 2. Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest budowa: - sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Dalków i Gostyń oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z kanałami bocznymi w miejscowości Gostyń, - stacji uzdatniania wody w Dalkowie. 3. Zakres projektowanych robót: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń - etap I w gminie Gaworzyce. Na całość robót składa się wykonanie: 1.1300,00 m sieci kanalizacyjnej z rur PVC-u, litych SN8, SDR 34 o średnicy 200 mm. 2.510,00 m przyłączy z rur jw. lecz o średnicy 160 mm. 3.1880,00 m rurociągów tłocznych z rur PE 100 SDR 17 PN10 o średnicy 110 mm. 4.3695,00 m sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 17 PN10 o średnicy 110 mm. 5.600,00 m przyłączy wodociągowych z rur. jw. lecz o średnicy 32 mm. 6.275,00 m rurociągu wody surowej z rur jw. lecz o średnicy 90 mm. 7.Stacji uzdatniania wody. 8.Ujęcie wody surowej. 9.Odtworzenie nawierzchni. W działce nr 91 w miejscowości Gostyń wykonać koryto i nawierzchnię tłuczniową z kruszyw naturalnych łamanych 0-31 mm o grubości 20 cm - powierzchnia 1000 m2 . Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, zawarty jest w dokumentacji projektowo technicznej obejmującej następujące opracowania: 1. Projekt budowlany Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń - Sieć wodociągowa z przyłączami. Sieć kanalizacyjna i tłoczna z kanałami bocznymi. - Stacja uzdatniania wody w Dalkowie. - Przepompownia ścieków PS w Gostyni. 2. Zamienny projekt budowlany Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków i Gostyń. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: - sieć kanalizacji sanitarnej, - stacja uzdatniania wody i sieć wodociągowa. Przedmiar robót, będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Ww. dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT Sp. z o.o. ul. Batorego 126 a, 65-735 Zielona Góra i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 21. Do Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1.Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl. 2.Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej. 3.Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych. 4.Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznych, jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pas dróg publicznych, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu itd. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy; z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 6.Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7.Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzanymi robotami. 8.Wykonywane prace należy skorygować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji. 9.Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 10.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych do zabudowy. 11.Po wykonania zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badani wody. 12.Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych (asfalt, gruz betonowy, nadmiar ziemi) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13.Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie wydajności hydrantów przeprowadzenie przez uprawnioną osobę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zadania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej INSAN Spółka Cywilna, Krystyna Chryplewicz, Bożena Sowiecka, Zbigniew Chryplewicz,, ul. Wrzosowa 14, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5404556,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2969660,49

  • Oferta z najniższą ceną: 2969660,49 / Oferta z najwyższą ceną: 5816199,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.