eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wymiana okien w budynku Przedszkola nr 18 ul. W³odarczaka i Przedszkola nr 21 ul. Armii Krajowej w Lesznie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-06-28

Leszno: Wymiana okien w budynku Przedszkola nr 18 ul. W³odarczaka i Przedszkola nr 21 ul. Armii Krajowej w Lesznie
Numer og³oszenia: 225772 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urz±d Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana okien w budynku Przedszkola nr 18 ul. W³odarczaka i Przedszkola nr 21 ul. Armii Krajowej w Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana okien w budynku Przedszkola nr 18 ul. W³odarczaka i Przedszkola nr 21 ul. Armii Krajowej w Lesznie. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. CPV: 44221100-6, 44221000-5 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: wymiana okien drewnianych na okna wykonane z nieplastyfikowanego PCV, 5-komorowego, klasa A, koloru bia³ego, wymiana parapetów zewnêtrznych, prace zwi±zane z obróbk± murarsko-malarsk± wymienionej stolarki. 3. Szczegó³owy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumentacje s± za³±cznikami niniejszej SIWZ i wraz z ni± s± zamieszczone na stronie internetowej zamawiaj±cego www.bip.leszno.pl oraz s± dostêpne w biurze prowadz±cego postêpowanie (ul. Przemys³owa 10, 64 - 100 Leszno, pok. 1). 4. Wykonawca do wykonania zamówienia bêdzie stosowa³ wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami). 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ technicznych oraz elementów wyposa¿enia równowa¿nych opisywanym w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 6. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia techniczne i elementy wyposa¿enia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana zosta³a nazwa handlowa lub znak towarowy materia³u, urz±dzenia technicznego lub elementu wyposa¿enia, to charakteryzuj±ce tak opisany materia³, urz±dzenie techniczne lub element wyposa¿enia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowi± warunek równowa¿no¶ci dla rozwi±zañ zamiennych. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje tak¿e: 1) organizacjê i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) Wykonanie przy³±czy wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy - Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcy nieodp³atny pobór wody i energii elektrycznej z istniej±cej instalacji; 3) obs³ugê geodezyjn±, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, pomiarów i badañ w tym badañ czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materia³y budowlane, urz±dzenia i elementy wyposa¿enia w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi i/lub przechowywanie ¿ywno¶ci oraz odbiorów; 4) w³a¶ciwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, 5) po zakoñczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu; 6) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponie¶æ w zwi±zku z realizacj± zamówienia 9. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê 5 letniej gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia. 10. Pominiêcie jakiejkolwiek pozycji z kosztorysu ofertowego przy wycenie i nie ujêcie jej w cenie ofertowej nie mo¿e stanowiæ podstawy ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia z powy¿szego tytu³u, a prace wymienienie w tej pozycji bêd± podlega³y wykonaniu w ramach ceny ofertowej. 11. W przypadku, gdy termin wa¿no¶ci polisy, o której mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 3 ppkt d) up³ywa przed terminem zakoñczenia robót objêtych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedstawienia Zamawiaj±cemu nowej polisy przed up³ywem wa¿no¶ci polisy poprzedniej. Nie dokonanie powy¿szego bêdzie stanowi³o podstawê do wstrzymania robót z dniem up³ywu wa¿no¶ci polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiaj±cemu nowej polisy. 12. Przekazanie placu budowy nast±pi w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Za ewentualne opó¼nienia w przekazaniu placu budowy wynik³e z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego wybranemu wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia. 13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza do czê¶ciowego fakturowania i udzielenie Wykonawcy zaliczki . 14. Odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia dokona Zamawiaj±cy i wyznaczeni przez Zamawiaj±cego przedstawiciele w obecno¶ci Wykonawcy, kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego, w ci±gu 14 dni od daty pisemnego zg³oszenia ich do odbioru, przy czym zg³oszenie to musi byæ potwierdzone przez inspektorów nadzoru inwestorskiego, i¿ roboty zosta³y wykonane zgodnie z dokumentacj± budowy i umow± oraz bez wad. Do zg³oszenia zakoñczenia robót Wykonawca za³±cza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 15. Brak wymaganych dokumentów lub te¿ brak potwierdzenia przez inspektorów nadzoru inwestorskiego, ¿e przedmiot zamówienia zosta³ wykonany zgodnie z dokumentacj± budowy i umow± oraz bez wad spowoduje nie przyst±pienie przez Zamawiaj±cego do odbioru koñcowego. 16. Podstaw± wystawienia faktury koñcowej jest podpisany przez Zamawiaj±cego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecno¶ci inspektorów nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy i Wykonawcy protokó³ koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 i 6 ustawy

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.22.11.00-6, 44.22.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ka¿dy Wykonawca musi wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 1.000,00 z³, s³ownie z³otych: jeden tysi±c tysi±c. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postêpowania dotyczy. Kserokopiê dowodu przelewu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: porêczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia udzielonego przez Polsk± Agencjê Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci, nale¿y wnie¶æ poprzez z³o¿enie orygina³ów odpowiednich dokumentów w kasie Urzêdu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15. Kserokopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em oraz pokwitowaniem z³o¿enia orygina³u w kasie Urzêdu Miasta Leszna, nale¿y do³±czyæ do oferty. 5. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 6. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. 9. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust. 13. 10. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 13. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w pieni±dzu, zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na dostawie i monta¿u stolarki okiennej z profili PCV na kwotê o warto¶ci co najmniej 50.000 z³. brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ minimum 1 osob± posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika budowy oraz posiadaj±cym aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do izby samorz±du zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e, posiada op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200.000 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: a) o¶wiadczenie o realizacji zamówienia si³ami w³asnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udzia³em podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udzia³em podwykonawców wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 ust. 2 i 3 odpowiednio do z³o¿onego o¶wiadczenia (za³±cznik nr 3 do SIWZ). b) je¿eli Wykonawca bêdzie polegaæ na potencjale innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowi±zany jest do udowodnienia i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia poprzez z³o¿enie pisemnego zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e bêd± to zmiany wynikaj±ce z nastêpuj±cych przes³anek: a) wyst±pienia istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa; b) wyst±pienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê , je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; c) wyst±pienie robót dodatkowych lub zamiennych, od których wykonania jest uzale¿nione wykonanie zamówienia podstawowego; d) wyst±pienia si³y wy¿szej np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac , które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron; f) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót; g) przekszta³cenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy; h) zmiana osób reprezentuj±cych strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie; i) dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki VAT (wzrost stawki VAT, nie wp³ywa na wysoko¶æ wynagrodzenia - koszty zwi±zane ze wzrostem stawki obci±¿aj± sprzedawcê),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Leszna Wydzia³ Edukacji ul. Przemys³owa 10, 64 -100 Leszno (pokój nr 1)..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta Leszna Wydzia³ Edukacji ul. Przemys³owa 10, 64 -100 Leszno (pokój nr 1)..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.