eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokalach gminnych zna



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22567

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokalach gminnych znajdujących się w tych budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM Falęcka Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Edyta Partyn-Oknińska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Edyta Partyn-Oknińska, ul. Irysowa 19, pok. 27, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Edyta Partyn-Oknińska, ul. Irysowa 19, pok. 27, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Edyta Partyn-Oknińska, ul. Irysowa 19, pok. 27, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokalach gminnych znajdujących się w tych budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM Falęcka. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz lokalach gminnych znajdujących się w tych budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM Falęcka. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88640. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 750 000 EURO, przy czym rzeczywista wartość zamówienia 70048,98 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: ADM Falęcka - 1.560,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)a także spełniający warunki, o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-3 w.w. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w siwz, tj.: - Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi, prace polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych instalacji elektrycznych oraz pomiarów elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł. dla każdej pracy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykażą że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej która zapewnia im wykonanie zamówienia a obrót Wykonawcy za 2004 r. nie może być niższy niż 240.000zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty sprawozdania finansowego za 2004 r. a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 r. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia minimum 4 osoby w tym co najmniej 3 osoby posiadające aktualne uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1 kV w tym 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do umowy konserwacyjnej ważne uprawnienia osób wskazanych do wykonania zamówienia oraz do wglądu ich umowy o pracę, - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze cały etat, posiadająca uprawnienia budowlane elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę dotyczącego zatrudnionego kierownika prac. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby która będzie kierownikiem prac. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowę o pracę kierownika prac. - Wyk. musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace na czas min.36 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie co najmniej 36 mies. okresu gwarancji w formularzu oferty. - Zaoferowana przez Wyk. we WZORZE FORMULARZA OFERTY maksymalna stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej krajowej określonej w wyd.SEKOCENBUD-Błyskawica 3/2006 wyd.Sekocenbud R netto = 7,64 zł. i R brutto = 14,87 zł.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisaniewysokości Rnetto i Rbrutto do formularza oferty nie wyższe niż Rnetto - 7,64 zł. i Rbrutto - 14,87 zł. - Zaoferowany przez Wykonawcę we WZORZE FORMULARZA OFERTY wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni krajowy określony z I kwartału 2006 wyd. Sekocenbud i wynoszący Wkz = 6,10 %. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie wysokości Wkz, do formularza oferty nie wyższe niż Wkz - 6,10 %. - Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000, 00 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty częściowej aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym /załącznik nr 5/ do wzoru formularza oferty częściowej - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert częściowych, - Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę zobowiązania - odrębnie dla każdej części zamówienia. - ceny zakupu materiałów - bez kosztów zakupu - rozliczane będą - na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur lecz nie wyższe niż średnie ceny krajowe - bez kosztów zakupu - publikowane przez Sekocenbud w kwartale, w którym usługi będą wykonywane.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty. - ceny pracy sprzętu rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny krajowe publikowane przez Sekocenbud w kwartale, w którym usługi będą wykonywane. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty. - Wykonawca musi pełnić całodobowo dyżur pod stacjonarnym numerem telefonu. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie przez Wykonawcę zobowiązania na formularzu oferty częściowej, że będzie całodobowo pełnił dyżur pod stacjonarnym numerem telefonu. - Wykonawca musi spełniać pozostałe warunki zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - pełnomocnictwo dla pełnomocnika przedsiębiorców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, - inne dokumenty określone w specyfikacji. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym /załącznik nr 5/ do wzoru formularza oferty częściowej - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert częściowych, - sprawozdanie finansowe za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie jest zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku, poświadczające osiągnięcie obrotów w wysokości 240.000,00 zł. - pozostałe zawarte w siwz. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykażą, ze dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi, prace polegające na wykonywaniu bieżących usług remontowych instalacji elektrycznych oraz pomiarów elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł. dla każdej pracy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, minimum 4 osoby w tym co najmniej 3 osoby posiadające aktualne uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1 kV w tym jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. - Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze - cały etat), posiadająca uprawnienia budowlane elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowę o pracę kierownika prac. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 226 - 223197 z dnia 24.11.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena stawka robocizny kosztorysowej Rbrutto z VAT - 90% zmniejszenie wskaźnika kosztów zakupu materiałów - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/13/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pok. 27 przy ul. Irysowej 19 w Warszawie tel. 022 853-57-56 w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Mokotów m.st.Warszawy, po uprzednim wniesieniu opłaty w wysokości 20,00 zł. w kasie Zamawiającego w godz. pon. 11:00-17:00, wt. 9:00-13:00, śr.- Pt- 7:30-13:00. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.05.2006, godzina 10:10, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st.Warszawy ulica Irysowa 19, pokój numer 27, 02-660 Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.