eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Medyka: Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy.
Numer ogłoszenia: 225529 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180119 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Medyka, Medyka 288/38, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 016 6715377, faks 016 6715391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem Gminy, w okresie od 1 września 2010 r. do 31 sierpnia 2013 r. , a w szczególności zakres usług ma obejmować: 1. Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Medyka oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy, : - Gminnego Zakładu Usług Wodnych - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Gminnej Biblioteki Publicznej - Gminnego Centrum Kulturalnego 2. Transport gotówki do kasy Urzędu Gminy 2 razy w miesiącu. 3. Oprocentowanie środków na rachunku. 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku. 6. Realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej na rachunkach prowadzonych w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę. Przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy realizowane wewnątrz banku obsługującego, realizowane będą bez opłat i prowizji. Bank umożliwi realizację przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym na warunkach finansowych dla przelewów elektronicznych. 7. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bez opłat i prowizji w szczególności: - zainstalowanie i wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, jednolitego dla wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy, - dostępność systemu bankowości internetowej w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - eksport przelewów przygotowanych we własnych systemach informatyczno - finansowych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacje umożliwiającym wczytanie tych danych, - generowanie wydruków wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego, - przechowywanie wysłanych przelewów w archiwum systemu co najmniej 3 miesiące, - przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi elektronicznej obsługi rachunków, - potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu, - dostarczanie przez bank wyciągów bankowych w formie elektronicznej z każdego dnia najpóźniej do godz. 10°° dnia następnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Żurawicy, ul. Bankowa 4, 37-710 Żurawica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.