eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Przedsięwzięcia inwestycyjne podnoszące bezpieczeństwo ruchu drogowego pojazdów i osób na drogach zarządzanych przez Powiat Przasnyski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Przasnysz: Przedsięwzięcia inwestycyjne podnoszące bezpieczeństwo ruchu drogowego pojazdów i osób na drogach zarządzanych przez Powiat Przasnyski
Numer ogłoszenia: 225402 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, fax. 029 752-27-28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedsięwzięcia inwestycyjne podnoszące bezpieczeństwo ruchu drogowego pojazdów i osób na drogach zarządzanych przez Powiat Przasnyski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: z zadania I:Przebudowa obiektów obsługi uczestników ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 3216W Janowo- Mchowo na powierzchni 1579,50 m2 zadania II:Przebudowa obiektów obsługi uczestników ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 2361W Brzozowo Maje- Dzierzgowo- Rzęgnowo- Grójec- Klewki na powierzchni 821,25 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna uczestnicząca indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja ) - potwierdzeniem będzie aktualny- dla każdego z zadań oddzielnie- odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składany przez każdy z podmiotów odrębnie); w przypadku spółki cywilnej, obowiązuje załączenie umowy spółki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z nich. 2/ Potencjał kadrowy -Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący pełnić wskazane niżej funkcje Kierownik budowy -conajmniej 1 osoba z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg/specjalności drogi- minimalne doświadczenie - 3 lata czynne zawodowo przepracowane przy realizacji robót w branży drogowej- dla każdego z zadań oddzielnie. Doświadczenie na stanowisku kierowniczym to lata pracy na stanowisku.Potwierdzenie dla osób odpowiedzialnych będzie stanowiło dla kierownika robót/ budowy zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające aktualną przynależność do izby oraz uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy/ robót w zakresie dróg, niezbędnych do wykonywania czynności objętych zamówieniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać ten warunek łącznie. 3/ Doświadczenie zawodowe- Wykonawca musi wykazać , że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli Wykonawca prowadzi działalność krócej, to za ten okres, zrealizował jako strona umowy, co najmniej jedno zadanie/przedsięwzięcie, jednak nie więcej niż 3 o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia- dla każdego z zadań oddzielnie.Potwierdzeniem będzie - dla każdego z zadań oddzielnie- wykaz minimum 1 roboty budowlanej z określeniem asortymentu i ilości zrealizowanych robót, odpowiadających w swej treści rozmiarowi i wartości conajmniej robocie budowlanej będącej przedmiotem niniejszego postępowania a zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub z okresu działalności, jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat. Potwierdzenie wykonania zadań/ przedsięwzięć z należytą starannością stanowiła będzie kopia protokół odbioru końcowego dla każdego z wymienionych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie. 4/ Wykonawca udzieli na roboty budowlane z całego zakresu nie mniej niż 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi- potwierdzenie wg załącznika nr 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej 1 z nich. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawcy z uwzględnieniem zapisu art. 36 ust. 4- czyli koniecznością wskazania w formularzu oferty tego zakresu zamówienia, jaki Wykonawca zamierza przekazać podwykonawcy.Podwykonawca nie może zlecić robót sobie powierzonych dalszym podwykonawcom. W ofercie składanej przez konsorcjum strony określą Lidera Konsorcjum z zaznaczeniem jego uprawnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Aktualny- dla każdego z zadań oddzielnie- odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej, obowiązuje załączenie umowy spółki. Dla osób podpisujących ofertę, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy wymagane jest pełnomocnictwo do podpisania oferty/lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2/ Oświadczenie-dla każdego z zadań oddzielnie- z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22.1(załącznik nr 1) 3/ Wykaz osób odpowiedzialnych- dla każdego zadania oddzielnie- (załącznik nr 2) za realizację robót z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych. 4/ Wykaz minimum 1 roboty budowlanej z określeniem asortymentu i ilości zrealizowanych robót, odpowiadających w swej treści rozmiarowi i wartości conajmniej robocie budowlanej będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 4/ Potwierdzenie udzielonego przez Wykonawcę nie mniej niż 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi- załącznik nr 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów paragarafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, pokój nr 10, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa obiektów obsługi uczestników ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 3216W Janowo- Mchowo na powierzchni 1579,50 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektów obsługi uczestników ruchu: w miejscowości Zbrochy, Łoje, Marianowo, Krzynowłoga Mała- wykonanie typowych zatok postojowych 1052 m2 oraz chodnika na powierzchni 527,50 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa obiektów obsługi uczestników ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 2361W Brzozowo Maje- Dzierzgowo- Rzęgnowo- Grójec- Klewki na powierzchni 821,25 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obiektów obsługi uczestników ruchu- zatok postojowych i chodnika w miejscowości Grójec w km 16+808,25-16+864,25, miejscowości Olszewiec w km 15+330-15+491,50, miejscowości Borkowo falenty w km 10+480-10+525 na powierzchni ogólnej 821,25 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.