eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remonty lokali socjalnych (dwie części) w administrowanych nieruchomościach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Łódź: Remonty lokali socjalnych (dwie części) w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 225323 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198673 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty lokali socjalnych (dwie części) w administrowanych nieruchomościach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w dwóch częściach zwanych pakietami polegających na: remontach 4 lokali mieszkalnych - socjalnych w zakresie: wykonania prac budowlanych, wymianie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, oraz wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego położonych w Łodzi przy: 1.1. część I (pakiet nr 1) 1) ul. Przewodniej 10 m. 3 2) ul. Korczaka 4 m. 6A 1.2. część II (pakiet nr 2) 3) ul. Rzgowskiej 199 m. 1 4) ul. Cieszyńskiej 1 m 35/36 2. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostały w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 8, b) przedmiarami robót stanowiącymi załączniki: - część I (pakiet nr 1): nr 9, 9a, - część II (pakiet nr 2): nr 10, 10a. c) wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie: wykonania robót, dokonania odbioru robót zanikowych oraz ich odbioru końcowego. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i instalacyjnej (wykonawcze) oraz przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane każdej części zamówienia (pakietu ) - min. 24 miesiące od daty odbioru robót d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: a) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm); b) jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; c) przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; d) całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; e) przestrzeganie praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remonty lokali socjalnych ujętych w części 1 w zakresie:ul. Przewodniej 10 m. 3, ul. Korczaka 4 m. 6a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Grzegorz Wiaderek, ul. Rojna 62B m. 3, 91-134 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19044,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16043,11

  • Oferta z najniższą ceną: 15171,88 / Oferta z najwyższą ceną: 17483,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remonty lokali socjalnych ujętych w części 2 w zakresie:ul. Rzgowskiej 199 m. 1, ul. Cieszyńska 1 m. 35/36

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Grzegorz Wiaderek, ul. Rojna 62B m. 3, 91-134 Łódź, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20566,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17417,65

  • Oferta z najniższą ceną: 17417,65 / Oferta z najwyższą ceną: 27049,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.