eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Dopiewo: ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie.
Numer ogłoszenia: 22517 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187837 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROA.271.36.2015 Sprzedaż, dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia do Gimnazjum w Dopiewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 Meble, 39150000-8 Różne meble i wyposażenie, 39160000-1 Meble szkolne, 39130000-2 Meble biurowe, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 37 00 0000-2 Wyposażenie sali gimnastycznej, artykuły i sprzęt sportowy, 33192000-2 Meble medyczne, 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie, 39.22.40.00-8 Sprzęt sprzątający 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, rozmieszczenie oraz montaż mebli i wyposażenia do budynku Gimnazjum w Dopiewie . 3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych zadań: zadanie nr 1: wyposażenie - meble na wymiar, wyposażenie pracowni fizycznej zadanie nr 2: wyposażenie - meble szkolne, meble biurowe zadanie nr 3: wyposażenie sali gimnastycznej zadanie nr 4: wyposażenie gabinetu pielęgniarki zadanie nr 5: różne meble i wyposażenie (konserwator) sprzęt do sprzątania zadanie nr 6: dodatkowe wyposażenie 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania dotyczące wyposażenia, został zawarty w załącznikach nr 1 - 6 do SIWZ. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku Gimnazjum, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy, odebrać opakowania związane z dostawą i montażem, b) dostarczyć wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne oraz wolne od wad technicznych. 6. Ewentualne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 7. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, oraz dopuszczenie do stosowania w instytucjach edukacyjnych. Do oferty należy załączyć certyfikaty i atesty potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom, zgodnie z opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w załącznikach nr 1-6 do SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca powinien umożliwić weryfikację dostarczonego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z wymogami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 8. Dostawa obejmuje transport, montaż i rozmieszczenie przedmiotu zamówienia do budynku Gimnazjum w Dopiewie - ul. Łąkowa 2A, 62-070 Dopiewo. 9. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru, chyba że producent dostarczonego przedmiotu umowy udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta. 10. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia tzn., że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub wyższych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego sprzętu z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 11. Termin wykonania zamówienia: do 2 miesiące od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega jednak, że obiekt Gimnazjum udostępniony zostanie Wykonawcom w celu dostawy, montażu i rozstawienia wyposażania, nie wcześniej niż od 01.02.2016r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-2, 33.19.20.00-2, 39.15.00.00-8, 39.22.40.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1 wyposażenie - meble na wymiar, wyposażenie pracowni fizycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski,, ul. Długa 43,, Niedomice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43924,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36961,50

  • Oferta z najniższą ceną: 36961,50 / Oferta z najwyższą ceną: 146382,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2: wyposażenie - meble szkolne, meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski,, ul. Długa 43, Niedomice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357288,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344889,54

  • Oferta z najniższą ceną: 341139,91 / Oferta z najwyższą ceną: 828170,07

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3: wyposażenie sali gimnastycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERPLASTIC Roger Żółtowski, Tuchom, ul. Gdyńska 45, Chwaszczyno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90077,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96665,95

  • Oferta z najniższą ceną: 90628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 578439,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: zadanie nr 4: wyposażenie gabinetu pielęgniarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Łodzi,, ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18979,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44072,13

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: zadanie nr 5: różne meble i wyposażenie (konserwator) sprzęt do sprzątania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski,, ul. Długa 43, Niedomice,, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17632,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15362,70

  • Oferta z najniższą ceną: 15362,70 / Oferta z najwyższą ceną: 46914,66

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: zadanie nr 6: dodatkowe wyposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowskiej 29 C, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50119,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49962,60

  • Oferta z najniższą ceną: 49227,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166710,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.