Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Wrocław: Sukcesywne dostawy gazu płynnego na cele grzewcze w sezonie grzewczym 2012/2013 wraz z montażem instalacji oraz jej dzierżawą w obiekcie KMP Legnica przy ul. Stromej 4 oraz w obiekcie Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3
Numer ogłoszenia: 225041 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy gazu płynnego na cele grzewcze w sezonie grzewczym 2012/2013 wraz z montażem instalacji oraz jej dzierżawą w obiekcie KMP Legnica przy ul. Stromej 4 oraz w obiekcie Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazu płynnego na cele grzewcze w sezonie grzewczym 2012/2013 wraz z montażem instalacji oraz jej dzierżawą w obiekcie KMP Legnica przy ul. Stromej 4 oraz w obiekcie Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3. 1.1 Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1 obejmuje: - dostawę gazu płynnego propan o parametrach nie mniejszych niż 0,04570 GJ/kg, w ilości 120 000 litrów (gwarantowana ilość zamówienia 100 000 litrów, pozostała część uzależniona od potrzeb Zamawiającego), transportem Wykonawcy (na jego koszt) do kotłowni lokalnej Stacji Obsługi Samochodów Wydz. Transportu KWP oddział w Legnicy przy ul. Stromej 4, w sezonie grzewczym 2012/2013. - montaż 3 zbiorników na gaz o pojemności 6700 l każdy, w miejsce aktualnie posiadanej instalacji; miejscem montażu instalacji jest teren Komendy Wojewódzkiej Policji oddział zamiejscowy w Legnicy ul. Stroma 4; - przeprowadzenie odbiorów technicznych montażu zbiorników i istniejącej instalacji zewnętrznej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, - bezpłatny serwis instalacji gazowej zewnętrznej oraz zamontowanych zbiorników przez cały okres obowiązywania umowy, - okresowe przeglądy wykonywane przez UDT właściwy dla lokalizacji zbiorników. - dzierżawa zbiorników przez okres obowiązywania umowy. Część 2 obejmuje: - dostawę gazu płynnego propan o parametrach nie mniejszych niż 0,04570 GJ/kg, w ilości 9000 litrów (gwarantowana ilość zamówienia 8500 litrów, pozostała część uzależniona od potrzeb Zamawiającego), transportem Wykonawcy (na jego koszt) do kotłowni lokalnej Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3, w sezonie grzewczym 2012/2013. - montaż zbiornika na gaz o pojemności 4850 l, w miejsce aktualnie posiadanej instalacji; miejscem montażu instalacji jest teren Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3; - przeprowadzenie odbiorów technicznych montażu zbiorników i istniejącej instalacji zewnętrznej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, - bezpłatny serwis instalacji gazowej zewnętrznej oraz zamontowanych zbiorników przez cały okres obowiązywania umowy, - okresowe przeglądy wykonywane przez UDT właściwy dla lokalizacji zbiorników. - dzierżawa zbiorników przez okres obowiązywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10.04. 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. nr 0, poz. 1059 - tekst jednolity).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 3 3. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) w związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) każdy z partnerów winien złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik nr 3 lub 4 do SIWZ), oraz winien złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Punkt Obsługi Klienta 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31.07.2013. r. lub do wyczerpania wartości przedmiotu umowy, z zachowaniem następujących terminów: - montaż instalacji: 21 dni od dnia rozpoczęcia prac montażowych na montaż instalacji zbiornikowej, - dostawa gazu: 3 dni od dnia otrzymania zamówienia na dostawę gazu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kotłownia Stacji Obsługi Samochodów Wydz. Transportu KWP oddział w Legnicy przy ul. Stromej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje: - dostawę gazu płynnego propan o parametrach nie mniejszych niż 0,04570 GJ/kg, w ilości 120 000 litrów (gwarantowana ilość zamówienia 100 000 litrów, pozostała część uzależniona od potrzeb Zamawiającego), transportem Wykonawcy (na jego koszt) do kotłowni lokalnej Stacji Obsługi Samochodów Wydz. Transportu KWP oddział w Legnicy przy ul. Stromej 4, w sezonie grzewczym 2012/2013. - montaż 3 zbiorników na gaz o pojemności 6700 l każdy, w miejsce aktualnie posiadanej instalacji; miejscem montażu instalacji jest teren Komendy Wojewódzkiej Policji oddział zamiejscowy w Legnicy ul. Stroma 4; - przeprowadzenie odbiorów technicznych montażu zbiorników i istniejącej instalacji zewnętrznej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, - bezpłatny serwis instalacji gazowej zewnętrznej oraz zamontowanych zbiorników przez cały okres obowiązywania umowy, - okresowe przeglądy wykonywane przez UDT właściwy dla lokalizacji zbiorników. - dzierżawa zbiorników przez okres obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kotłownia Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje: - dostawę gazu płynnego propan o parametrach nie mniejszych niż 0,04570 GJ/kg, w ilości 9000 litrów (gwarantowana ilość zamówienia 8500 litrów, pozostała część uzależniona od potrzeb Zamawiającego), transportem Wykonawcy (na jego koszt) do kotłowni lokalnej Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3, w sezonie grzewczym 2012/2013. - montaż zbiornika na gaz o pojemności 4850 l, w miejsce aktualnie posiadanej instalacji; miejscem montażu instalacji jest teren Komisariatu Policji w Międzylesiu przy ul. Granicznej 3; - przeprowadzenie odbiorów technicznych montażu zbiorników i istniejącej instalacji zewnętrznej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, - bezpłatny serwis instalacji gazowej zewnętrznej oraz zamontowanych zbiorników przez cały okres obowiązywania umowy, - okresowe przeglądy wykonywane przez UDT właściwy dla lokalizacji zbiorników. - dzierżawa zbiorników przez okres obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.