eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Przebudowa drogi gminnej nr 130515C Lubczynek-Kolonia Gałęzewska i nr 130513C Gałęzewko-Lubcz Gmina Rogowo o długości 2 901,40 m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Rogowo: Przebudowa drogi gminnej nr 130515C Lubczynek-Kolonia Gałęzewska i nr 130513C Gałęzewko-Lubcz Gmina Rogowo o długości 2 901,40 m.
Numer ogłoszenia: 225032 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rogowie , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024053, faks 052 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 130515C Lubczynek-Kolonia Gałęzewska i nr 130513C Gałęzewko-Lubcz Gmina Rogowo o długości 2 901,40 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 130515C Lubczynek-Kolonia Gałęzewska i nr 130513C Gałęzewko-Lubcz na terenie Gminy Rogowo o łącznej długości 2 901,40 mb o istniejącej nawierzchni tłuczniowej, żużlowej i gruntowej. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: 1) Robót pomiarowych. 2) Mechanicznych robót ziemnych. 3) Na odcinku 0+600,00 (istniejąca podbudowa tłuczniowa gr 15 cm) wzmocnienie podbudowy tłuczniem wapiennym 0-31,5 mm gr. 8 cm oraz wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami 5/8 mm i 2/5mm. 4) Na dalszym odcinku 0+600,00 km do 1+1700,00 km ułożenie podbudowy z tłucznia 0-63 mm gr. 15 cm (dolna warstwa), podbudowa górna z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm gr. 8 cm i wykonanie dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami 5/8 mm i 2/5 mm. 5) Na odcinku od km 1+700,00 do km 2+881,40 ułożenie podbudowy z tłucznia 0-63 mm gr. 15 cm (warstwa dolna), górna warstwa z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm gr. 8 cm oraz wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami 5/8 mm i 2/5 mm. 6) Na odcinku od km 2+881,40 do km 2+901,40 (połączenie z drogą powiatową w m. Lubcz dł. 20 mb), ułożenie podbudowy warstwa dolna z tłucznia wapiennego 0-63 mm gr. 15 cm, warstwa górna z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm gr. 8 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1-2 0/8 mm gr. 4 cm. 7) W km 1+793,90 znajduje się przepust O 1400 mm, w którym należy wymienić ściankę czołową żelbetową po wykonaniu robót rozbiórkowych. 8) Wykonanie pobocza ziemnego. 9) Odtworzenie istniejących obustronnych rowów przydrożnych. 10) W km 2+162,00 (istniejący staw) należy zabezpieczyć barierą energochłonną jednostronnie o długości 30 m (zakończona elementami wyokrąglającymi z każdej strony). 11) Wjazdy do posesji, na pola i skrzyżowania podbudowa warstwa dolna z tłucznia wapiennego 0-63 mm gr. 15 cm, warstwa górna podbudowa z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm gr. 8 cm, dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami 5/8 mm i 2/5 mm. Droga nr 130515C i nr 130513C jest drogą gminną zaliczaną do klasy dróg D dojazdową do gruntów rolnych mieszkańców wsi. Przy robotach w obrębie urządzeń podziemnych należy zachować ostrożność. Do Wykonawcy należy wykonanie: - planu bioz (kierownik robót), - dokonanie wycinki 1 (jednego) drzewa o średnicy 50 cm, - po zakończeniu realizacji inwestycji należy wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą w 3 (trzech) egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją budowlano - wykonawczą, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja budowlano - wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.rogowo.paluki.pl/ . Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia - za roboty podobne uznaje się wykonanie dróg w odpowiadającej klasie drogi gminnej tj. D lub wyższej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5. 4) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) Parafowana każda strona formularza umowy - załącznik nr 3; 3) Poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dokumentów dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5) Oświadczenie dotyczące, że Wykonawca zapoznał się z zakresem robót. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo Sekretariat - pokój nr 3 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.