eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Lublin: Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 224889 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie. 17 zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. *W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w pkt 1) i pkt 2). **UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według reguły - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 3). 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1) i pkt 2) (albo odpowiednio w sytuacji opisanej w pkt 3) stosując się do zapisów tego punktu) dla każdego partnera z osobna. 5) Atesty, świadectwa techniczne itp., wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Transportu i Zaopatrzenia, 20-036 Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 17, pokój 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Transportu i Zaopatrzenia, 20-036 Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 17, pokój 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) dotacja rozwojowa do realizacji projektu pt. SYNERGIA - kształtowanie kompetencji studentów Wydziału Ekonomicznego UMCS poprzez zdobywanie wiedzy praktycznej; 2) budżet projektu Od studenta do eksperta - ochrona środowiska w praktyce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego na Wydziale Chemii..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble projekt Synergia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krzesła i fotele projekt Synergia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble do zabudowy projekt Synergia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble - projekt OSDEŚWP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble ekonomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: meble pedagogika i psychologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 64 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: meble dział kontrolingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: meble instytut informatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: meble pedagogika i psychologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: meble politologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: meble logopedia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: krzesła drewniane składane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: krzesła i stoliki szkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: szafy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: krzesła i wieszaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: meble filozofia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.