eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.Dziecięca akademia przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 który będzie realizowany w dwóch szkołach podstawowychSzkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach, Szkoła Podstawowa im. A Pilcha Góra-Dolina w Dziekanowie Polskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Łomianki: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Dziecięca akademia przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 który będzie realizowany w dwóch szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach, Szkoła Podstawowa im. A Pilcha Góra-Dolina w Dziekanowie Polskim.
Numer ogłoszenia: 224799 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Dziecięca akademia przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 który będzie realizowany w dwóch szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach, Szkoła Podstawowa im. A Pilcha Góra-Dolina w Dziekanowie Polskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Dziecięca akademia przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - zwanego dalej (PO KL), Priorytetu IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowych środków publicznych, który będzie realizowany w dwóch szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach, Szkoła Podstawowa im. A Pilcha Góra-Dolina w Dziekanowie Polskim w podziale na następujące części zamówienia: Szkoła Podstawowa im. por. Adolfa Pilcha ps Góra-Dolina w Dziekanowie Polskim: 1.1 Zajęcia ICT (technologia informacyjna i komunikacyjna) dla uczniów/uczennic klas IV 1.2 Zajęcia matematyczne dla uczniów/uczennic klas IV 1.3 Zajęcia przyrodnicze dla uczniów/uczennic klas IV 1.4 Zajęcia z zakresu nauki języków obcych - j. angielski dla uczniów/uczennic klas IV. 1.5 Zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów/uczennic klas IV 1.6 Zajęcia sportowo-wychowawcze dla uczniów/uczennic klas IV Szkoła Podstawowa im. por. Adolfa Pilcha ps Góra-Dolina w Dziekanowie Polskim 2.1 Zajęcia ICT (technologia informacyjna i komunikacyjna) dla uczniów/uczennic klas I 2.2 Zajęcia matematyczne dla uczniów/uczennic klas I 2.3 Zajęcia przyrodnicze dla uczniów/uczennic klas I 2.4 Zajęcia z zakresu nauki języków obcych - j. angielski dla uczniów/uczennic klas I 2.5 Zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów/uczennic klas I 2.6 Zajęcia sportowo-wychowawcze dla uczniów/uczennic klas I Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach 3.1 Zajęcia ICT (technologia informacyjna i komunikacyjna) dla uczniów/uczennic klas IV 3.2 Zajęcia przyrodniczo-matematyczne dla uczniów/uczennic klas IV 3.3 Zajęcia z zakresu nauki języków obcych - j. angielski dla uczniów/uczennic klas IV 3.4 Zajęcia w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów/uczennic klas IV 3.5 Zajęcia sportowo-wychowawcze dla uczniów/uczennic klas IV Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kownackiej w Łomiankach 4.1 Zajęcia ICT (technologia informacyjna i komunikacyjna) dla uczniów/uczennic klas IV 4.2 Zajęcia przyrodniczo-matematyczne dla uczniów/uczennic klas IV 4.3 Zajęcia z zakresu nauk języków obcych - j. angielski dla uczniów/uczennic klas IV 4.4 Zajęcia w ramach wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów/uczennic klas IV 4.5 Zajęcia sportowo-wychowawcze dla uczniów/uczennic klas IV.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp odpowiednio dla każdej z części postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp odpowiednio dla każdej z części postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp odpowiednio dla każdej z części postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia jedną osobę posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 z 2009 r., poz. 400, ze zm.) odpowiednio dla każdej z części postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp odpowiednio dla każdej z części postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, poprzez zawarcie odpowiedniego aneksu do umowy. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) w zakresie wysokości wynagrodzenia tylko w związku ze zmianą przepisów podatkowych (zmian stawki podatku VAT), 2) w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa wymagająca wprowadzenia odpowiednich modyfikacji w umowie, 3) w przypadku gdy w trakcie dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym, inną instytucją lub osobą fizyczną, nastąpiła istotna zmiana w zakresie rozwiązań projektowych. 3. W przypadku wystąpienia Wykonawcy z wnioskiem o zmianę postanowień zawartej umowy, zobowiązany jest on do wykazania i udokumentowania zaistnienia jednej z przesłanek wymienionych w pkt 2. 4. Zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie z zastrzeżeniem pkt. 2 ppkt 1).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek Urząd Miejski w Łomiankach; ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki pok nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach; ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Pddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowych środków publicznych,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.