Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Opole: Dostawa kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i jednostek terenowych ARiMR w województwie opolskim.
Numer ogłoszenia: 224693 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, fax 0 77 457 45 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i jednostek terenowych ARiMR w województwie opolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 12 kserokopiarek oraz 1 kolorowej kserokopiarki na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim, do miejsc lokalizacji dostaw i w ilościach wymienionych w Załączniku Nr 5 do Umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Zamówienie obejmuje oprócz dostawy kserokopiarek, również: - ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy (w miejscach lokalizacji dostaw), montaż, uruchomienie i przetestowanie, - przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu wytypowanych przez Zamawiającego pracowników w miejscach lokalizacji dostaw, - dostarczanie do każdej kserokopiarki materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, przy czym w dniu dostawy Wykonawca, wraz z kserokopiarkami winien dostarczyć do każdego urządzenia toner w ilości umożliwiającej wydruk min. 60 000 kopii przy 5% zaczernieniu strony, a w przypadku kolorowej kserokopiarki również tonery kolorowe na min. 25 000 kopii. Pozostałe materiały eksploatacyjne i części zamienne będą dostarczane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie gwarancji. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być regenerowane. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne należy uznawać artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. 2. Wymagania dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany udzielić na kserokopiarki gwarancji na warunkach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna kserokopiarek). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch zadań: a. Zadanie Nr 1 - dostawa 12 kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR, b. Zadanie Nr 2 - dostawa 1 kolorowej kserokopiarki dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. 4. Zamawiane kserokopiarki muszą być fabrycznie nowe i posiadać minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 5. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu czy spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz należy wypełnić w zakresie zadania/zadań, na które składana jest oferta, 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 opis oferowanych kserokopiarek potwierdzający, że odpowiadają one wymaganiom określonym przez Zamawiającego sporządzony wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. Opis należy wypełnić w zakresie zadania/zadań, na które składana jest oferta. 1.6 pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Dokumenty wymienione w pkt 1.2; 1.3; 1.4 Wykonawca składa w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, a 1.5 w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Opolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, pok. 109, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa 12 kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załacznik Nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa 1 kolorowej kserokopiarki dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załacznik Nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
- Dzierżawa łączy transmisji danych Ethernet (ETH) L2 od operatora telekomunikacyjnego dla potrzeb KWP w Opolu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.