To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Gdańsk: dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek
Numer ogłoszenia: 22464 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412740 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów, taśm i cardridgy) do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek.
Całkowita ilość drukarek do konserwacji- 241 szt.
Całkowita ilość cardridgy i tonerów - 1483 szt.
Całkowita ilość taśm - 934 szt.
Materiały eksploatacyjne (tonery, cardridge) do drukarek Hewlett Packard (HP) muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach
technicznych producenta sprzętu,
- wydajność- zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
Drukarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
1) Naprawa obejmuje następujące czynności:
1. Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 3).
2. Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 3).
3. Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
4. Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje:
1. Tonery.
2. Taśmy.
3. Cardridge.
3) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
1. Rolki poboru papieru.
2. Fuzer.
3. Separator papieru.
4. Moduł lasera.
5. Formater.
6. Wałek dociskowy.
7. Tuleję wałka dociskowego.
8. Głowicę.
9. Mechanizm prowadzenia papieru.
4) Konserwacja drukarek laserowych obejmuje:
1. Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej.
2. Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu).
3. Czyszczenie zespołu optyki.
4. Czyszczenie kaset papieru.
5. Czyszczenie drogi transportu papieru.
6. Czyszczenie sekcji grzejnej.
7. Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
8. Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
9.Sprawdzenie działania drukarki.
5) Konserwacja drukarek igłowych obejmuje:
1. Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej.
2. Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu).
3. Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych ( rolki, paski, wałek, itp.)
4. Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.).
5. Smarowanie.
6. Regulacja luzów.
7. Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru.
8.Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej.
9. Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego.
10. Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy.
11. Regulacja docisku głowicy do wałka.
12. Smarowanie wałka prowadzącego głowicę.
13. Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy.
14. Sprawdzenie i testowanie drukarki.
6) Naprawa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 1)
W przypadku wystąpienia naprawy nieprzewidzianej w pkt 1) (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Naprawy realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wskazanym w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
2.Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej sprzętu, jeżeli jest to niezbędne do usunięcia usterki.
3.Wykonawca nie może pobierać żadnego dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie w ramach umowy czynnościnapraw i ekspertyz opłacalności naprawy sprzętu, oprócz elementów przedstawionych w ofercie (formularzach cenowych).
4. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji najpóźniej 4 godziny po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego. Jeżeli nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podjęcia działań natychmiast po ich ustaniu.
5.Naprawy wykonane będą w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu zgłoszenia. Jeżeli czas naprawy miałby być dłuższy niż 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego.
6.Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu ekspertyzy - wyceny w przypadku gdy:
- całkowity koszt netto naprawy pojedynczego urządzenia przekroczy 200 zł, wówczas naprawa zostanie zlecona Wykonawcy po uprzedniej akceptacji ekspertyzy przez Zamawiającego,
- zgodnie z warunkami gwarancji do usunięcia uszkodzenia zobowiązany jest producent lub dostawca urządzenia,
- przeprowadzenie naprawy spowodowałoby utratę gwarancji producenta lub dostawcy na naprawienie urządzenia z wyjątkiem sytuacji, gdy zgodnie z warunkami gwarancji rodzaj uszkodzenia lub sposób w jaki powstało powoduje utratę gwarancji lub też usunięcie uszkodzenia nie leży w kompetencji serwisu gwarancyjnego.
7.Wykonawca zobowiązany jest nie ujawniać osobom postronnym danych Zamawiającego, do których ma dostęp w związku z przeprowadzeniem napraw.
8.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tonerów, taśm i cardridgy w w/w sprzęcie.
Drukarki zainstalowane są we wszystkich Jednostkach Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska:
Zarząd ul. Partyzantów 74,
Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74,
Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74,
Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6,
BOM - 1 ul. Sienna 6,
BOM - 2 ul. Zielona 8/9,
BOM - 3 ul. Słomiana 2,
BOM - 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM - 5 ul. Kartuska 175,
BOM - 6 ul. Batorego 12,
BOM - 7 ul. Mierosławskiego 9A,
BOM - 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM - 9 ul. Na Zaspę 31,
BOM - 10 ul. Modrzewskiego 2A,
BOM - 11 ul. Mściwoja II 44,
BOM - 12 ul. Lecha 1.
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 159836.07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek HP
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- COMPLEXBIURO G.Turowski, G.Kowalski, K.Sosnowski Spółka Jawna, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2407,00;1336,00;320,00;50,00
- Oferta z najniższą ceną: 2407,00;1336,00;320,00;50,00 oferta z najwyższą ceną: 2407,00;1336,00;320,00;50,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek Brother, Samsung
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TELMAL Krzysztof Malec, ul. Gen Zygmunta Berlinga 8 kl. b/7, 81-175 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 430,00; 240,00; 300,00; 20,00
- Oferta z najniższą ceną: 430,00; 240,00; 300,00; 20,00 oferta z najwyższą ceną: 430,00;292,00;240,00, 50,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek OKI, Panasonic, Printronix, Seiko, Seikosha, Epson
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- COMPLEXBIURO G.Turowski, G.Kowalski, K.Sosnowski Spółka Jawna, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 162,00; 2790,00; 1080,00; 50,00
- Oferta z najniższą ceną: 162,00;2790,00;1080,00;50,00 oferta z najwyższą ceną: 162,00;2790,00;1080,00;50,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.