eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Gdańsk: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 224627 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390396 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Plakat Wykonanie wydruku plakatu formatu A2, papier - kreda błysk 150g, druk wielobarwny 4+0, druk na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego 50 szt. 2. Banner typu roll up Wykonanie wydruku na planszy na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego. System wystawienniczy typu roll-up, w skład systemu wystawienniczego wchodzi: kaseta z mechanizmem rolującym, składany maszt podtrzymujący planszę, plansza graficzna, pokrowiec na cały system; kaseta, maszt wykonane z aluminium, plansza wykonana z papieru laminowanego dwustronnie: laminat matowy, plansza nie może przepuszczać światła, druk wielobarwny jednostronny (4+0) o wysokiej jakości: cały system powinien być lekki i bardzo stabilny; system powinien mieć możliwość wymiany planszy graficznej: wymiary systemu razem z planszą: szerokość 85 cm, wysokość 200 cm. 2 szt. 3. Teczka tekturowa zamykana na gumkę Wykonanie nadruku wielobarwnego (4+0) na zewnętrznej stronie teczki, teczka formatu A4, 3 skrzydełka, grzbiet teczki 15 mm, na bocznym wewnętrznym skrzydełku teczki wcięcia na wizytówkę; wytrzymała, karton gramatura 350g/m2, na zewnętrznej stronie teczki folia matowa + lakierowanie UV punktowo, teczka z gumką białą, druk na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego 380 szt. 4. Płyta CD w pudełku Płyta CD w plastikowym pudełku slim, trwale oznakowana na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego (wykonanie wielobarwnego wydruku naklejki i oklejenie płyty lub nadruku bezpośrednio na płycie) 380 szt. 5. Długopis Długopis metalowy z klipsem, wykonanie nadruku na korpusie po dwóch stronach (1 strona: 3 logotypy, 2 strona: napis -Szanse i bariery zatrudniania osób w wieku 45+ w województwie pomorskim), nadruk w jednym kolorze, kolor długopisu: granat albo srebrny, niebieski wkład, nadruk na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego 380 szt. 6. Notatnik Wydruk bloku klejonego w formacie A4, 20 kartek w bloczku z nadrukiem, blok bez okładki, papier offset 80g/m2, podkład karton, druk wielobarwny 4+0, druk na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego 150 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6407.8 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez unię Wuropejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moho Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6407.8
  • Oferta z najniższą ceną: 6407.8 oferta z najwyższą ceną: 6407.8
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.