eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromadka › Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Gromadce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Gromadka: Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Gromadce
Numer ogłoszenia: 224400 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka , ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Gromadce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół w Gromadce zgodnie z projektem budowlanym. CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej a) Typ nawierzchni z trawy syntetycznej na boisko do piłki nożnej: Wysokość włókna: min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej (typ i grubość maty zgodnie z badaniami specjalistycznego laboratorium) Typ włókna: monofil Skład chemiczny włókna; polietylen Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Wypełnienie: zgodne z badaniem specjalistycznego laboratorium. b) Wymagania dla nawierzchni z trawy syntetycznej: Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, np. Labosport, Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Płyta boiska posiadać będzie 0,8% spadek poprzeczny. Płytę boiska należy ograniczyć typowym obrzeżem betonowym o wymiarze 10 x 30 x 100 cm. c) Kolor nawierzchni, grubości i kolory linii: Pole gry (26 x 56 m) oraz pole wybiegu za liniami głównymi i bocznymi - koloru ciemna zieleń. Linie ograniczające koloru białego szerokości 10 cm. d) Osprzęt sportowy: bramki 5x2 m (2 szt.): światło bramki - profil aluminiowy o wymiarach 120x100 mm, wzmocniony z wewnętrznym ożebrowaniem przeciwdziałającym odkształceniom, łączone aluminiowymi łącznikami, malowane proszkowo na kolor srebrny, słupki mocowane w tulejach, szkielet bramki: ramiona oraz tylny łącznik ramion wykonane z rury stalowej ocynkowanej ogniowo lub aluminiowej anodowanej, ramiona boczne mocowane przegubowo do słupków aluminiowych i dodatkowo wsparte ramieniem o poprzeczkę aluminiową, głębokość (góra dół) 1200-1500 mm łuki składane, umożliwiające łatwe przenoszenie i magazynowanie bramek, siatka na bramkę (2 szt.): wymiary siatki: 5,15x2,05 m; wykonana z polipropylenu, grubość splotu co najmniej 3 mm; oczko siatki 100x100 mm; głębokość góra: minimum 800 mm, dół minimum 1500 mm, piłkochwyty (2 kpl): słupy piłkochwytu wykonane z profilu aluminiowego 100x120 mm z wewnętrznym użebrowaniem przeciwdziałającym odkształceniom, o wysokości minimum 6,0 m od poziomu gruntu, montowane w rozstawie 5 m, w tulei wg zaleceń producenta, tuleja aluminiowa z pokrywą, słupy krańcowe są wyposażone w dodatkowe wzmocnienia poziome usztywniające całą konstrukcję, siatka polipropylenowa o wysokiej wytrzymałości, linka 2-3 mm, oko 10x10 cm lub 12x12 cm,lamówka na krawędziach oraz wzmocnienia co 5m w pionie (przy rozstawie 5m), o wymiarach 6x20 m, w kolorzebiałym/niebieskim/czarnym/zielonym, siatka mocowana na górze i na dole za pomocą ocynkowanych zapinek do linki stalowej ocynkowanej, zakończonej obustronnie kauszą i śrubą rzymską, rozpiętej na słupach krańcowych (w słupach środkowych - przelotki) oraz za pomocą plastikowych zapinek do słupów piłko chwytu. 2.2.Budowę boiska wielofunkcyjnego a) Typ nawierzchni poliuretanowej na boisko wielofunkcyjne: Rodzaj nawierzchni: technologia typu EPDM o gładkiej nawierzchni, przepuszczalna dla wody, układana dwuwarstwowo, Wierzchnia warstwa: granulat poliuretanowy EPDM, frakcji 0,5-0,15 mm, gr. min. 7 mm, Nośna warstwa: granulat gumowy SBR, frakcji 1-4 mm, gr. min. 7 mm, Podbudowa elastyczna: typu ET, gr. 35 mm, Warstwa klinująca: kruszywo kamienne fr. 0-31,5mm, gr. 5 cm, Warstwa konstrukcyjna: kruszywo łamane fr. 31,5-63mm, gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, Geowłóknina, Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe, System drenażu (zgodnie z projektem branżowym). b) Wymagania dla nawierzchni poliuretanowej: Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lubrekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, np. Labosport, Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni, Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Płyta boiska posiadać będzie 1,0% spadek w dwóch kierunkach, poprzecznie. Płytę boiska należy ograniczyć typowym obrzeżem betonowym o wymiarze 10 x 30 x 100 cm. c) Kolor nawierzchni, grubości i kolory linii: Pole gry w siatkówkę (9 x 18 m) - koloru czerwonego. Pole gry w koszykówkę (15,10 x 28,10m) - koloru czerwonego z trumnami i kołem środkowym w kolorze zielonym. Pola wybiegu za liniami głównymi i bocznymi - koloru zielonego. Linie boczne oraz linie polado koszykówki malowane specjalną farbą poliuretanową koloru białego i szerokości 5cm. Linieboiska do piłki siatkowej szerokości 5cm koloru żółtego. d) Osprzęt sportowy: 2 zestawy do koszykówki jednosłupowe lub dwusłupowe cynkowane ogniowo: stojak do koszykówki z planszą o wysięgu 1,65 m, marka mocująca stojak do koszykówki z regulacją pionu (do zabetonowania), obręcz uchylna wzmocniona z siatką łańcuchową, tablica dokoszykówki stalowa kratownicowa na ramie metalowej (lub płyta epoksydowa), o wymiarach 105x180 cm, 2 zestawy do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (siatkówka, tenis, badminton): słupek wykonany z rur stalowych, lakierowanych proszkowo, posiada regulację wysokości zawieszenia siatki, element napinający linkę siatki jest mechanizm śrubowy (z gniazdami w podłożu), klasa C (treningi nauka), siatka do siatkówki całosezonowa (1szt.): kolor biały lub czarny, wymiary: 9500x1000 mm, linki naciągowe: góra - linka stalowa, dół polipropylenowa atenki. 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5. Chodniki Powierzchnia dojść i dojazdów do kompleksu sportowego: - powierzchnia nowoprojektowanego ciągu pieszo - jezdnego (szer. 5m, kostka bet. gr. 8cm): 77,0 m2 - nawierzchnia nowoprojektowanych chodników (szer. 1,5m, kostka bet. gr. 6cm): 126,0 m2 - powierzchnia dojścia do szkoły: a) nawierzchnia nowoprojektowana (kostka bet. gr. 8cm): 63,0 m2 b) nawierzchnia do odtworzenia (kostka z demontażu): 325,0 m2 Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz SST. Dokumenty powyższe są załącznikami do SIWZ 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy. złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść formie przelewem lub w formie wpłaty na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnowie , Nr 29 8644 0000 0019 8000 2000 0030. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Gromadce ,ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 , 59-706 Gromadka w pok. nr 4 lub dołączyć do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gromadce , ul. Gen Wł.Sikorskiego 9 , 59-706 Gromadka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Gromadce , ul. Gen Wł.Sikorskiego 9 , 59-706 Gromadka , pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.