eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zadanie 1 Dostawa laptopów Zadanie 2 Dostawa drukarki Zadanie 3 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie 4 Dostawa oprogramowania antywirusowego Zadanie 5 Dostawa projektora multimedialnego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Krotoszyn: Zadanie 1 Dostawa laptopów Zadanie 2 Dostawa drukarki Zadanie 3 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie 4 Dostawa oprogramowania antywirusowego Zadanie 5 Dostawa projektora multimedialnego
Numer ogłoszenia: 224359 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191229 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 Dostawa laptopów Zadanie 2 Dostawa drukarki Zadanie 3 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie 4 Dostawa oprogramowania antywirusowego Zadanie 5 Dostawa projektora multimedialnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Dostawa laptopów - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 1 do SIWZ Laptopy muszą być fabrycznie nowe (nie starsze niż z rocznika 2013) tzn. nie regenerowane, nie uszkodzony, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, takich samych lub lepszych niż przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia.W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją dostawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u zamawiającego ze względu na ochronę danych.W przypadku, jeżeli Wykonawca nie zgadza się na przesłanie (na koszt Wykonawcy) uszkodzonego laptopa bez dysku twardego (pozostawionego u zamawiającego z uwagi na ochronę danych), Wykonawca zobowiązany jest dokonać bezpłatnej wymiany gwarancyjnej w miejscu instalacji tj. w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie. Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy, dokona odbioru jakościowego Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń.W przypadku składania oferty na Zadanie 1, Wykonawca zobowiązany jest w do podania formularzu ofertowym oddzielnie wartości laptopów oraz wartości oprogramowania. Ocenie podlegać będzie ogólna wartość (laptopów i oprogramowania) podana w formularzu ofertowym dotyczącym Zadania 1. Zadanie 2 Dostawa drukarki sieciowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 2 do SIWZ Sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie starszy niż z rocznika 2013) tzn. nie regenerowany, nie uszkodzony, nie instalowany nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich.Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, takich samych lub lepszych niż przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy, dokona odbioru jakościowego.Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń Zadanie 3 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 3 do SIWZ Urządzenie musi być fabrycznie nowe (nie starsze niż z rocznika 2013) tzn. nie regenerowane, nie uszkodzone, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, takich samych lub lepszych niż przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do placówki wskazanej przez Zamawiającego, zamontować urządzenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz uruchomić urządzenie. Urządzenie po ustawieniu musi być gotowe do pracy. Urządzenie zainstalowane będzie w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Krotoszynie ul. Langiewicza 2 - I piętro. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy również instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, karty gwarancyjne sprzętu oraz inne dokumenty wydane dla użytkownika sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia wyznaczonych osób w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia w miejscu, gdzie urządzenie będzie zainstalowane (Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna)Wykonawca udzieli gwarancji na będące przedmiotem zamówienia urządzenie na okres zgodnie ze złożoną ofertą (jednak nie mniej niż okres określony w wymaganiach technicznych przez Zamawiającego), od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. W ramach gwarancji, wykonawca zapewni również serwis gwarancyjny obejmujący bezpłatne regulacje urządzenia w celu otrzymania wysokiej i stałej jakości wydruków i kopii oraz bezpłatny dojazd serwisu. Nie będzie również pobierał opłat związanych z kosztami pracy serwisu w miejscu zainstalowania urządzenia. Pożądane jest aby serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny świadczony był przez osoby posiadające odpowiedni certyfikat producenta potwierdzający ich kwalifikacje do naprawy urządzenia. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy, dokona odbioru jakościowego. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń Zadanie 4 Dostawa oprogramowania antywirusowego - 5 licencji na 2 lata Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 4 do SIWZ Przekazanie licencji potwierdzone zostanie podpisanym przez strony, bez zastrzeżeń, protokołem odbioru. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących oprogramowania, nośników oprogramowania, lub kompletności dokumentacji Zamawiający odmówi ich odbioru, podając do protokołu powody odmowy i termin usunięcia stwierdzonych usterek. Wykonawca na własny koszt i na własne ryzyko usunie stwierdzone usterki. Po usunięciu usterek powtarza się procedurę odbioru. W ramach opieki serwisowej świadczonej przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do bezpłatnego a) wsparcia technicznego b) uaktualnienia c) aktualizacji Pozytywny protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy, dokona odbioru jakościowego. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń . Zadanie 5 Dostawa projektora - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki Nr 5 do SIWZ Sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie starszy niż z rocznika 2013) tzn. nie regenerowany, nie uszkodzony, nie instalowany nigdy wcześniej w żadnym celu, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich. . Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, takich samych lub lepszych niż przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu na minimum 2 dni przed planowaną dostawą. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu w dniu jego dostawy, a w kolejnych 3 dniach roboczych od dnia dokonania dostawy, dokona odbioru jakościowego. . Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez zastrzeżeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio Piotr Gebka s.j., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2628,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1906,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1906,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2764,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELLPOL G.M. Ławniczek, ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5064,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6410,76

  • Oferta z najniższą ceną: 5141,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7644,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa oprogramowania anywirusowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marken Systemy Antywirusowe Marek Markowski, ul. Armii Krajowej 23/13, 81-366 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209,51

  • Oferta z najniższą ceną: 209,51 / Oferta z najwyższą ceną: 2189,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa projektora multimedialnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EmatechTrade Sp. z o.o., Obrzeżna Północna 17, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5182,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6364,02

  • Oferta z najniższą ceną: 6364,02 / Oferta z najwyższą ceną: 7134,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.