eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › ochrona mienia Szpitala Miejskiego w Łukowie



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22434

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łuków: ochrona mienia Szpitala Miejskiego w Łukowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, do kontaktów: mgr Aneta Stadnik Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, fax 025 7989074, e-mail: zp@spzoz.lukow.pl, www.spzoz.lukow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona mienia Szpitala Miejskiego w Łukowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamawiający zleca Wykonawcy usługę, której przedmiotem jest ochrona mienia oraz zabezpieczenie obiektów i terenów Szpitala, poprzez stałą ochronę fizyczną, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia w godzinach określonych przez Zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren i obiekty Szpitala Miejskiego w Łukowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ochrona obejmuje:1) zapewnienie bezpieczeństwa pacjentom i personelowi szpitala, 2)ochrona obiektów i mienia ruchomego przed kradzieżą i dewastacją, 3) obsługa parkingu, 4) wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, 5) obsługa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się na portierni itp. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy, opisane w SIWZ 3)wniosą wymagane wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie niekaralności osób fizycznych, określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, tj, dotyczącym; wykonawców będących osobami fizycznymi, wspólników spółek jawnych, partnerów jub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie niekaralności podmiotów zbiorowych, określonym w art, 24 ust. I pkt 9 ustawy, tj. dotyczącym podmiotów zbiorowych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; e)koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem otwarcia ofert; b)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 100 000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a)wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 usługi o porównywalnym zakresie do niniejszego zamówienia lub realizują usługę ochrony mienia dla co najmniej pięciu obiektów użyteczności publicznej wraz z referencjami wystawionymi przez poprzednich zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie b)wykaz osób, które wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia - dla osób wykonujących zamówienie oraz licencję pracownika ochrony drugiego stopnia - dla osoby/osób nadzorujących); c)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70 % ocena doświadczenia zawodowego wykonawcy i proponowanego sposobu realizacji usługi - 30 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.05.2006, godzina 10:15, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, 21-400 Łuków,ul.dr A. Rogalińskiego 3, pok nr 26.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.