eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Budowa budynku socjalnego dla potrzeb hali sportowej wraz z łącznikiem do budynku szkoły i budynku hali, przy Szkole Podstawowej nr 13 w Wiśle Małej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Pszczyna: Budowa budynku socjalnego dla potrzeb hali sportowej wraz z łącznikiem do budynku szkoły i budynku hali, przy Szkole Podstawowej nr 13 w Wiśle Małej
Numer ogłoszenia: 224346 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, fax. 032 2102193 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalnego dla potrzeb hali sportowej wraz z łącznikiem do budynku szkoły i budynku hali, przy Szkole Podstawowej nr 13 w Wiśle Małej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie fundamentów znajdujących na terenie inwestycji Wycięcie drzew i krzewów w rejonie inwestycji Budowa budynku socjalnego wraz z łącznikiem - roboty ziemne - fundamentowanie wraz z izolacjami - konstrukcja: ściany, stropy, kominy, schody, dach - pokrycie dachu - stolarka okienna i drzwiowa - połączenie nowego budynku z istniejącymi, - wyburzenia w budynku szkoły - ścianki działowe w budynku szkoły - likwidacja sanitariatu personelu na parterze - budowa nowego sanitariatu personelu na parterze Zewnętrzne instalacja sanitarne: - rozbudowa wodociągu wraz instalacją hydrantu - budowa przyłącza wody wraz węzłem wodomierzowym, włączenie instalacji w istniejących budynkach - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, włączenie instalacji z istniejących budynków Wewnętrzne instalacje sanitarne: - instalacja wentylacji mechanicznej - instalacja c.o. - instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - kanalizacja sanitarna - instalacja p.poż. Wewnętrzne roboty wykończeniowe - tynkowanie - malowanie ścian i sufitów - licowanie ścian płytkami - posadzki z płytek - okładzina schodów wewnętrznych - dostawa i montaż wewnętrznych balustrad schodowych Instalacje elektryczne - instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego - instalacja gniazd wtykowych 230V - instalacja ochrony od porażeń - instalacja odgromowa, uziemiająca i wyrównania potencjałów Zewnętrzne roboty wykończeniowe: - roboty elewacyjne - budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z nawierzchnią - dostawa i montaż balustrad zewnętrznych Wykonanie chodników i placyków z betonowej kostki brukowej Wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek. Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty. Gwarancja - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na roboty budowlane minimum 3 lat i na stolarkę okienną i drzwiową minimum 5 lat licząc od daty ostatecznego odbioru, na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 20 000 zł należy wnieść w terminie do 15.10.2008r. przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.nr19 poz.177 z 2004 r.). należy złożyć w kasie PZE, czynnej : w godz. 700 - 1400 (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 1200 - 1400 (wtorek, czwartek) Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto :Bank Spółdzielczy Pszczyna - Pszczyński Zarząd Edukacji nr 50 8448 0004 0006 4624 2023 0006

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22. ust.1Prawa Zamówień Publicznych: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży instalacji wod-kan, c.o., c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych d) posiadają środki finansowe w wysokości 600 000 zł lub mają zdolność kredytową w wysokości 600 000 zł, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł od każdego zdarzenia z zastrzeżeniem braku ograniczenia liczby zdarzeń f) wniosą wadium w wysokości 20 000 zł g) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego warunku zamawiający uzna doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednego zadania związanego z: - wybudowaniem budynku wraz z instalacjami o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 i wartości 400 000 zł w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie oferenta b) informacja o oferencie wg załączonego wzoru, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej e) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacji wod-kan, c.o., f) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych g) zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane prze dniem wejścia w życie przepisów ustawy Prawo budowlane tj: przed 14.02.1995r.) h) zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządów Zawodowych i) dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie zamówień na zał. Nr 4 do SIWZ - Informacja o wykonawcy - zostały wykonane należycie j) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; k) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; l) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ł) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków w wysokości 600 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 600 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert m) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 zł od każdego zdarzenia z zastrzeżeniem braku ograniczenia liczby zdarzeń n) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji, ul. Zdrojowa 4, 43-200 Pszczyna w pok. 115 lub za zaliczeniem pocztowym Cena SIWZ - 300 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji ul. Zdrojowa 4 43-200 Pszczyna, pok. 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.