Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Zielona Góra: Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiących własność Województwa Lubuskiego położonych w miejscowościach Klenicy i Gorzowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 224295 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, fax 068 3253612, 4565296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiących własność Województwa Lubuskiego położonych w miejscowościach Klenicy i Gorzowie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochronia fizyczna nieruchomości stanowiących własność Województwa Lubuskiego położonych w miejscowościach: Klenicy i Gorzowie Wielkopolskim Zadanie nr I 1.1.Przedmiotem zamówienia jest Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiących własność Województwa Lubuskiego położonych w Gorzowie Wielkopolskim. 1.2.W skład nieruchomości wchodzą: 1)nieruchomość gruntowa zabudowana budynkami i budowlami byłego szpitala o numerze ewidencyjnym działki 2318 o powierzchni 4129 m2, położona przy ul. Warszawskiej 48, 2)nieruchomość gruntowa zabudowana budynkami i budowlami byłego szpitala o numerze ewidencyjnym działki 2321/1 o powierzchni 24153m2, położona przy ul. Warszawskiej 48, 3 )nieruchomość gruntowa niezabudowana o numerze ewidencyjnym działki 2317/4 o powierzchni 278 m2, położonej przy ul. Teatralnej 48, na którą składają się: 1.trzy budynki administracyjno-biurowe, 2.siedemnaście budynków użyteczności publicznej, 3.zespół parkowy, 4.ogrodzenie z elementów betonowych zamykane, składające się z trzech bram. Zadanie II 1.1.Przedmiotem zamówienia jest Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiącej własność Województwa Lubuskiego położonej w Klenicy. 1.2.W skład nieruchomości wchodzi: 1)nieruchomość gruntowa zabudowana o numerze ewidencyjnym działki 1099 o powierzchni 3,24 ha, położona przy ul. Śródka 25, na którą składają się: a)budynek pałacowy o powierzchni wpisany do rejestru zabytków pod numerem 3244, b)dwa budynki gospodarcze, c)zespół parkowy, d)ogrodzenie z siatki metalowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegajać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz Oferty, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h) wykaz wykonanych przez Wykonawcę minimum 2 zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto, każde odpowiadające swoim rodzajem i wartościom stanowiącym przedmiot z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie - zał. nr 3 do SIWZ i) zaakceptowany wzór umowy - zał. nr 4 i 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Organziacyjno-Prawny Wydział Zamówień Publicznych (pok. 52) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urzęd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Organizacyjno - Prawny (pokój nr 30- sekretariat) ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiących własność Województwa Lubuskiego położonych w Gorzowie Wielkopolskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2.W skład nieruchomości wchodzą: 1)nieruchomość gruntowa zabudowana budynkami i budowlami byłego szpitala o numerze ewidencyjnym działki 2318 o powierzchni 4129 m2, położona przy ul. Warszawskiej 48, 2)nieruchomość gruntowa zabudowana budynkami i budowlami byłego szpitala o numerze ewidencyjnym działki 2321/1 o powierzchni 24153m2, położona przy ul. Warszawskiej 48, 3)nieruchomość gruntowa niezabudowana o numerze ewidencyjnym działki 2317/4 o powierzchni 278 m2, położonej przy ul. Teatralnej 48, na którą składają się: 1.trzy budynki administracyjno-biurowe, 2.siedemnaście budynków użyteczności publicznej, 3.zespół parkowy, 4.ogrodzenie z elementów betonowych zamykane, składające się z trzech bram. 1.3.Czynności ochronne polegać będą na pełnej ochronie przedmiotu umowy określonego w pkt. 1.1 , przed włamaniem, kradzieżą, wandalizmem, pożarem, wstępem na teren kompleksu osób nieupoważnionych. 1.4.Czynności ochrony będą realizowane całodobowo, przez wszystkie dni w tygodniu. 1.5.Ochrona będzie realizowana przez jeden posterunek całodobowy w obsadzie dwuosobowej ze wzmocnieniem nocnym jednoosobowym w godz. od 22:00-06:00..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości stanowiącej własność Województwa Lubuskiego położonej w Klenicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.W skład nieruchomości wchodzi: 1)nieruchomość gruntowa zabudowana o numerze ewidencyjnym działki 1099 o powierzchni 3,24 ha, położona przy ul. Śródka 25, na którą składają się: a)budynek pałacowy o powierzchni wpisany do rejestru zabytków pod numerem 3244, b)dwa budynki gospodarcze, c)zespół parkowy, d)ogrodzenie z siatki metalowej. 1.2.Czynności ochronne polegać będą na pełnej ochronie przedmiotu umowy przed włamaniem, kradzieżą, wandalizmem, pożarem, wstępem na teren kompleksu osób nieupoważnionych. 1.3. Czynności ochrony będą realizowane całodobowo, przez wszystkie dni w tygodniu. 1.4. Ochrona będzie realizowana przez jednego nieuzbrojonego pracownika wyposażonego w środki łączności ( telefon komórkowy itp.) i latarkę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.