eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku - Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Buczkowice: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku - Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu
Numer ogłoszenia: 223957 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach , ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku - Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku - Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu. 2. Zamówienie obejmuje dowóz 6 - 11 dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, a także nie poruszających się na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych na terenie Bielska - Białej i Żywca za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych oraz odwóz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozów. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach dwóch tras: a) Trasa Nr I - Gmina Buczkowice - Bielsko - Biała: - Rybarzowice ul. Bananowa - Bielsko - Biała ul. Brodzińskiego (Szkoła nr 6) - 1 dziecko, - Rybarzowice ul. Bratków - Bielsko - Biała ul. Filarowa (ZSZ) - 1 dziecko, - Rybarzowice ul. Kościelna - Bielsko - Biała ul. Brodzińskiego (Szkoła nr 6) - 1 dziecko, - Rybarzowice ul. Kościelna - Bielsko - Biała ul. Wapiennicka - 1 dziecko. Odległość z miejsca odbioru dzieci do szkoły oraz droga powrotna to około 98 km. b) Trasa Nr II - Gmina Buczkowice - Żywiec: - Buczkowice ul. Rolnicza - Żywiec Sporysz - 1 dziecko, - Kalna ul. Widokowa - Ośrodek Per Corda Łodygowice ul. Żywiecka - 1 dziecko. Odległość z miejsca odbioru dzieci do szkoły oraz droga powrotna to około 40 km. 4. Rozkład dzienny uzależniony jest od rozkładu zajęć i będzie ulegał korektom według potrzeb. 5. Opiekun zobowiązany jest zapewnić opiekę podczas dowozu od momentu wchodzenia do pojazdu pierwszego dziecka i kolejnych dzieci, podczas wysiadania w miejscu docelowym oraz wsiadania i wysiadania dzieci w drodze powrotnej. 6. Orientacyjna dzienna trasa dowozu dzieci wynosi około 140 km bez uwzględnienia kosztów dojazdu oferenta do miejsca odbioru pierwszego dziecka w ramach wskazanych tras przejazdu. Kilometry dojazdu nie należy doliczać do przedmiotu zamówienia. 7. Czas dowozu dzieci musi być zsynchronizowany w taki sposób aby dziecko było w placówce najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć. 8. Liczba dni szkolnych w roku szkolnym 2011/2012 to 190 dni. 9. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na poziomie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają licencję na krajowy transport drogowy osób. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu licencji na krajowy transport drogowy osób (z podaniem nr licencji, daty jej wydania) - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają co najmniej dwa środki transportu w stanie technicznym gwarantującym prawidłowe wykonanie zamówienia, posiadających aktualne badania techniczne i opłacone polisy ubezpieczenia OC. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub dysponowaniu co najmniej dwóch środków transportu w stanie technicznym gwarantującym prawidłowe wykonanie zamówienia, posiadających aktualne badania techniczne i opłacone polisy ubezpieczenia OC (z podaniem marek pojazdów, numerów rejestracyjnych pojazdów) - zawarte w druku OFERTA. W sytuacji polegania na zasobach podmiotów trzecich należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub dysponowaniu co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii (z podaniem imion i nazwisk osób, seria i numer prawo jazdy) - zawarte w druku OFERTA. W sytuacji polegania na zasobach podmiotów trzecich należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany liczby przewożonych dzieci w zakresie jej zmniejszenia lub zwiększenia, b) zmiany długości tras w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia, c) urzędowej zmiany stawki VAT, d) wymiany pojazdów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy np. pojazd nie posiada ważnego badania technicznego, pojazd uległ uszkodzeniu w wyniku kolizji lub wypadku drogowego, pojazd uległ uszkodzeniu w przypadku wandalizmu, pojazd jest niesprawny, e) zmiany w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w przypadku np. śmierci osoby, dłuższej choroby osoby wykonującej zamówienie, utraty kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbuczkowice.rekord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.