eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Przebudowa ulicKolejowej ( na odcinku ul. Południowa-Wojska Polskiego) i Południowej (od torów PKP do terenu byłej cegielni) w Wałczu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-20

Wałcz: Przebudowa ulic: Kolejowej ( na odcinku ul. Południowa-Wojska Polskiego) i Południowej (od torów PKP do terenu byłej cegielni) w Wałczu
Numer ogłoszenia: 223937 - 2011; data zamieszczenia: 20.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21818 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2584471 w. 46, faks 067 2582618.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Kolejowej ( na odcinku ul. Południowa-Wojska Polskiego) i Południowej (od torów PKP do terenu byłej cegielni) w Wałczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. ul. Kolejowa na odcinku od ul. Południowej do ul. Wojska Polskiego: Przedmiotem robót jest przebudowa ul. Kolejowej na odcinku od ul. Południowej do ul. Wojska Polskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która obejmuje: 1) przebudowę odwodnienia drogi, 2) przebudową oświetlenia ulicznego, 3) przebudowę jezdni Roboty będą wykonywane na działkach: 3700-6, 3700-1, 3310-8, 3344-1, 3344-2, 3865, 3309 na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę wydanego przez Starostę Wałeckiego nr 81-2009. 3.1.1. Stan istniejący. Ulica położona jest w północno - wschodniej części miasta i przebiega od drogi krajowej nr 10 (ul. Bydgoska) do drogi krajowej nr 22 (ul. Wojska Polskiego). Ulica w granicach przebudowy posiada nawierzchnię utwardzoną, zróżnicowaną pod względem użytych materiałów. Na odcinku od ul. Wojska Polskiego do placu przy dworcu PKP i za dworcem PKP do ul. Południowej nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. około 5 cm ułożona na kostce kamiennej 15/18 lub miejscami brukowcem obrobionym o szerokości 5,50 do 6,00m. plac przed dworcem PKP o nawierzchni z kostki kamiennej 14-17 i 8-11 cm, miejscami nawierzchnia z trylinki gr. 15 cm. Krawężniki istniejące - kamienne. Nawierzchnia chodników - z płytek betonowych 35-35-5, 50-50-7 i kostki kamiennej 4-6. Obrzeża chodnikowe - betonowe 6-20 cm. Teren płaski, rzędne terenu od 115,50 do 117,70 m.n.p.m. Bezpośrednie otoczenie terenu - od strony północnej działka PKP, od południowej działki budowlane zagospodarowane. W pasie drogowym znajduje się sieć wodociągowa, sieć gazowa ,kable energetyczne i telefoniczne, kanalizacja deszczowa oraz sieć gazowa. Obecnie ulica na odcinku przeznaczonym do przebudowy obsługuje ruchu lokalny. 3.1.2. zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania Roboty budowlane drogowe obejmują przebudowę ul. Kolejowej na odcinku od ul. Południowej do ul. Wojska Polskiego do parametrów drogi lokalnej L o kategorii ruchu KR-3 szer. 6 m - dwupasmową. Odcinek ulicy od Wojska Polskiego do dworca PKP stanowić będzie ulicę o ruchu jednokierunkowym. 3.1.2.1. Zamówienie obejmuje: 1) przebudowę jezdni szerokości 6,00m - dwupasmową, nawierzchnia ulicy na odcinku od km 0+010,75 do 0+ 128,00 i od km 0+ 290,30 do 0+624,12 z betonu asfaltowego. 2) przebudowę istniejących chodników - wymiana nawierzchni z płytek betonowych na kostkę betonową. 3) budowę ciągu pieszo-rowerowego szerokości 3,50m odsuniętego do krawędzi jezdni na odcinku od km 0+330 do km 0+570 wzdłuż drogi po stronie prawej 4) przebudowę nawierzchnia ulicy i placów w obrębie dworca PKP z kostki kamiennej. 5) wykonanie wysp dzielących pasy ruchu na placu przed dworcem PKP 6) miejscami przełożenie istniejącą nawierzchnię z kostki do rzędnych projektowanej niwelety ulicy. 7) w ul. Południowej na długości około 70mb na istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego wykonać frezowanie i ułożyć nową nawierzchnię gr. 5cm. 8) przy połączeniu z ul. Parkową wykonać frezowanie starej nawierzchni bitumicznej i ułożyć nową . 9) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC, 10) ułożenie kabla TAKY 25 mm2 oraz montaż słupów oświetleniowych. 3.1.3. Parametry techniczne konstrukcji nawierzchni nawierzchnia ulicy : beton asfaltowy warstwa ścieralna gr. 5 cm (SMA); beton asfaltowy warstwa wiążąca gr. 6 cm; beton asfaltowy warstwa zasadnicza gr. 7 cm; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm;warstwa odsączająca ze piasku grubego gr. 15 cm nawierzchnia ulicy ( ulica i place przy dworcu): kostka kamienna granitowa gr. 18 cm; podsypka piaskowa gr 15 cm nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa brukowa gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm; warstwa odsączająca ze piasku gr. 15 cm nawierzchnia chodników: kostka betonowa brukowa gr. 6 cm; podsypka piaskowa gr. 10 cm nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego: kostka betonowa brukowa gr. 8 cm; podsypka piaskowa gr. 10 cm Krawężniki i obrzeża: Obrzeża betonowe 8x30 cm; Krawężniki betonowe 15x30x100 i 12x25x100 na ławie betonowej z bet. B-15; Krawężniki kamienne 15x30x100 na ławie betonowej z bet. B-15. 3.1.4. Kanalizacja deszczowa. Inwestycja w tym zakresie polega na ujęciu wód opadowych w system kanalizacji deszczowej w oparciu o istniejący kanał O 300 mm, zlokalizowany w ul Kolejowej, który zostanie częściowo przebudowany i przełączony do zaprojektowanego wcześniej odcinka sieci kanalizacyjnej w ul. Południowej. Zakres robót obejmuje: 1) przyłącza od wpustów deszczowych o łącznej długości 85,0 (O 160 mm) i 32,9 (O 200 mm), 2) przebudowę istniejącego kanału O 300 mm na odcinku D2 - SD7 o długości 86,3 m, 3) kanał O 315 mm od studzienki SD7 do projektowanej studni Distn7. o łącznej długości 135,3 m, 4) kanał O 250 mm od studzienki D6 do istniejącej studni d1istn. o łącznej długości 54,3 m. 5) Likwidacja wyłączonych odcinków kanału O 300 mm w ul. Południowej i w ul. Kolejowej. - wypełnienie pianobetonem Uwaga: Przebieg trasy kanalizacji deszczowej zaprojektowano w pasie jezdnym ulicy Kolejowej i ul. Południowej. Przewidziano mechaniczne wykonanie wykopów, z umocnieniami z wyprasek stalowych. Z uwagi na duże zagęszczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego terenu w obrębie skrzyżowania ul. Kolejowej i ul. Południowej w miejscach kolizji prace ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. 3.1.5. Przebudowa oświetlenia Przebudowa oświetlenia na odcinku ul. Kolejowej obejmuje: a) montaż latarni z oprawami sodowymi typu OCP-70.K 1xSON-I- 70W na słupach parkowych typu:SPK-4-A-48 dł. 4,5m - 6szt (z jedną oprawą), SPK-4-B - szt. 3 ( z dwoma oprawami); b) montaż latarni z oprawami sodowymi typu Malaga SGS-102-150W na słupach ulicznych typu:SW-712-B-48-W-12 - szt. 7 (z jedną oprawą); SW-712-D-48-W-12 - szt. 1 (z dwoma oprawami; SW-822-F-W-22 ( z trzema oprawami) - szt. 1- trójramienny ( rozbudowa istniejącego oświetlenia przy ul. Dworcowej) c) wymiana istniejącej latarni ( wyrób warsztatowy) na latarnię typu SPK-4-A-48 przy parkingu przy sklepie Mrówka. Łącznie nowych stanowisk oświetleniowych zasilanych z szafki przy ulicy Nadjeziornej na przebudowywanym odcinku przewidziano 17 szt., jedno stanowisko istniejące do wymiany na taki sam wzór latarni parkowej jak projektowane oraz rozbudowa o jedno stanowisko istniejącego oświetlenia ulicy Dworcowej. Łącznie do wykonania jest 19 stanowisk przy czym 4 stanowiska z podwójną koroną a jedno z potrójną, co daje razem 25 opraw w tym: typu OCP-70 -12 szt.; typu Malaga SGS-102-150W - 9 szt; typu OCP-70 - 1 szt. Wymiana przy parkingu Mrówka ( na istniejącej sieci linii nn); typu Malaga 102-150 3 szt. - rozbudowa istniejącego oświetlenia od ul. Dworcowej 3.2. ul. Południowa (od torów PKP do byłej cegielni) Przedmiotem robót jest przebudowa ulicy Południowej od torów PKP do wjazdu do byłej cegielni oraz wykonanie odwodnienia drogi. 3.2.1. Stan istniejący. Ulica położona jest w wschodniej części miasta i przebiega od drogi krajowej nr 10 (ul. Bydgoska) na teren byłego poligonu ( działka 3731). Ulica w granicach przebudowy posiada nawierzchnię utwardzoną, miejscami płytami żelbetowymi, brukowcem, trylinką i kostką kamienną nieregularną o szerokości 5,00 do 6,00m. Pas drogowy szerokości od 8,00 do 15,00m. Teren płaski, rzędne terenu od 117,00 do 118,00 m.n.p.m. W pasie drogowym znajduje się sieć wodociągowa, sieć gazowa ,kable energetyczne i telefoniczne oraz sieć gazowa. Obecnie droga na omawianym odcinku obsługuje ruchu lokalny. 3.2.2. zakres rzeczowy do wykonania Przebudowana droga przewidziana będzie dla ruchu o kategorii KR3 dla prędkości 50 km-h z jezdnią dwupasmową szerokości 6,00m. Wzdłuż drogi po stronie prawej buduje się ciąg pieszo-rowerowy szerokości 2,00m przyległy do krawędzi jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+109,00, na dalszym odcinku po stronie lewej szerokości 2,50m - odsunięty od krawędzi jezdni o 1,00m. Ulica stanowi odcinek prosty z dwoma niewielkimi załamaniami, które wyokrąglono promieniami o R=200 i 250m. Spadek podłużny od 0,3 do 1,2%, spadek poprzeczny dwustronny 2% . Roboty ziemne - korytowanie należy wykonywać mechanicznie, przy urządzeniach podziemnych ręcznie z należytym zagęszczeniem. Roboty ziemne wykonywać ze szczególną ostrożnością, wykonując próbne przekopy, gdyż nie wyklucza się istnienia innych urządzeń podziemnych nie zaznaczonych na planie. Istniejące uzbrojenie podziemne zalega poniżej dna koryta ulicy. W przypadku innego posadowienia uzbrojenia podziemnego sposób zabezpieczenia uzgodnić z właścicielem danego uzbrojenia. 3.2.3. Parametry techniczne konstrukcji nawierzchni: nawierzchnia ulicy: beton asfaltowy warstwa ścieralna gr. 4 cm; beton asfaltowy warstwa wiążąca gr. 5 cm; beton asfaltowy warstwa zasadnicza gr. 6 cm; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm; warstwa odsączająca ze żwiru gr. 15 cm nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa brukowa gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm; warstwa odsączająca ze żwiru gr. 15 cm nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego: kostka betonowa brukowa gr. 6 cm; podsypka piaskowa gr. 10 cm Krawężniki i obrzeża: Obrzeża betonowe 8x30 cm; Krawężniki betonowe 15x30x100 i 12x25x100 na ławie betonowej z bet. B-15. Oznakowanie - ustawić znak D-6b( przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów.) Bilans terenu Powierzchnia drogi - 1905,20 m2 Powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego - 679,30 m2 Powierzchnia zjazdów - 128,15 m2 Powierzchnia ogółem - 2712,65 m2 Długość projektowanego odcinka drogi - 317,47mb. 3.2.4 Odwodnienie drogi - poprzez wpusty uliczne i studnie chłonne do gruntu. Włączenie wpustów do studni chłonnych odcinkiem kanalizacji deszczowej z rur PVC 200. Wpusty uliczne - typ ciężki (D-400).Odcinkami ścieki z elementów prefabrykowanych, w miejscach gdzie nie występuje krawężnik. Zakres obejmuje: 1)przyłącza od wpustów deszczowych o łącznej długości 36,0 m (O 160 mm), 2)kanał między studzienkami D1 i D2 o łącznej długości 57,0 m (O 200 mm), 3)studnie chłonne (3 szt.) O 1500 mm, H = 3,0 m. Przebieg trasy kanalizacji deszczowej w pasie jezdnym ulicy Południowej. Studnie chłonne zlokalizowane w chodniku. Przewidziano mechaniczne wykonanie wykopów, z umocnieniami z wyprasek stalowych, ziemia na odkład. Z uwagi na duże zagęszczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach skrzyżowań i kolizji prace ziemne należy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Roboty będą wykonywane na działce 3731, na podstawie decyzji pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Wałeckiego nr 65-2009 z dnia 12 marca 2009 roku. Uwaga: Przed rozpoczęciem robót ziemnych należy wykonać próbne przekopy, gdyż nie wyklucza się występowania nie zinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Poddziałanie 2.1.2. Lokalna infrastruktura drogowa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Kapitałowa POL-DRÓG Sp. z.o.o, Kłębowiec 90, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3162425,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3453888,31

  • Oferta z najniższą ceną: 3453888,31 / Oferta z najwyższą ceną: 3453888,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.