eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja sieci wodociągowej na terenie gminy Kołczyglowy



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Kołczygłowy: Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja sieci wodociągowej na terenie gminy Kołczyglowy
Numer ogłoszenia: 223836 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołczygłowy, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie, tel. 0-59 8213231, fax 0-59 8213597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kolczyglowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja sieci wodociągowej na terenie gminy Kołczyglowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Administrowanie, bieżące utrzymanie i eksploatacja sieci wodociągowej przez Wykonawcę w imieniu Gminy Kołczygłowy. - Pobór przez Wykonawcę opłat za korzystanie z sieci wodociągowych w wysokości określonej uchwałą Rady Gminy Kołczygłowy. - Przekazywanie Zamawiającemu 5% wszystkich wpływów brutto z zafakturowanych usług z tytułu dostarczania wody, raz w miesiącu. - Termin realizacji zamówienia 01.01.2008 - 31.12.2008

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium ustalono w wysokości 6.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.0. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia i realizacji remontów i inwestycji związanych z zaopatrzeniem w wodę. 2) posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania usług stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie trzech ostatnich lat (2006,2005,2004) co najmniej dwie usługi dot. remontów i wykonawstwa, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania systemu wodociągowego, realizowane w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy i o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 PLN, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponują: a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie kierownika robót o specjalności w zakresie sieci wodociągowych, instalacji i urządzeń sanitarnych, b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane kierownika budowy przewidzianego do realizacji zamówienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.0. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.0. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt 8.0 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. 3.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone: 1) warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz warunek określony w pkt 1.0. pkt 4 muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) warunki określone w pkt 1.0. ppkt 1- 3 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (druk ZP-14) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty Wykonawcy. 3.4.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.0.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 5.0.UWAGA: ze względu na brak możliwości modyfikacji pola CENA w ogłoszeniu przyjęto kryterium oceny ofert - najniższa cena.W rzeczywistości podstawę wyboru ofert stanowić będzie najwyższy procent (nie mniejszy niż 5% - pkt 3.1.3. SIWZ) opłat wszystkich wpływów z zafakturowanych usług z tytułu miesięcznej sprzedaży brutto wody, przekazywanych Zamawiającemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia wodę na terenie Gminy Kołczygłowy wydanego zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. z późn. zm. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych remontów i wykonawstwa oraz usług eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania systemu wodociągowe, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, 8) referencje potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie wg załącznika nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, 10)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1. ppkt 2-6, 8, 10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3.W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1-2, 4-6 i 10. Kopie dokumentów o których mowa w pkt 2. muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 2, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5. oraz w pkt 1. ppkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołczygłowach ul. Słupska 56 77-140 Kołczygłowy pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Kołczygłowach, pokój nr 8, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.