eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Opery Krakowskiej, ul. Lubicz 48, Kraków



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Kraków: Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Opery Krakowskiej, ul. Lubicz 48, Kraków
Numer ogłoszenia: 223769 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Opera Krakowska" w Krakowie , ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 628-91-01, 6289150, faks 012 628-91-03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Opery Krakowskiej, ul. Lubicz 48, Kraków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowa polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej do obiektu Opery Krakowskiej, ul. Lubicz 48, Kraków. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnienia jej dystrybucji do obiektu Zamawiającego w Krakowie, ul. Lubicz 48. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania standardów jakościowych obsługi Zamawiającego oraz parametrów technicznych energii elektrycznej, określonych w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania od Zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczanej energii elektrycznej. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dotrzymaniu standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokonuje sprawdzenia dotrzymania tych standardów poprzez wykonanie odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy. Energia elektryczna dostarczana będzie do dwóch przyłączy rozdzielni 15 kV stacji transformatorowej usytuowanej w budynku Zamawiającego. Moc przyłączeniowa dla każdego przyłącza wynosi 1000 kW, moc umowna wynosi 500 kW, minimalna moc umowna wynikająca z 20% prądu znamionowego przekładników prądowych przy cosQ=1 wynosi 208 kW. Przewidywane roczne zużycie energii elektrycznej wynosi 1550 MWh. Rozliczenie dostarczonej energii elektrycznej następować będzie według rzeczywistego zużycia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i do wykonywania składających się na przedmiot zamówienia czynności, a to posiadają aktualną koncesję na obrót energią elektryczną oraz aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej lub podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów wymienionych w podpunkcie VI.1. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną koncesję na obrót energią elektryczną oraz koncesję na dystrybucję energii elektrycznej, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, opisane w punkcie V SIWZ - na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez umieszczenie napisu za zgodność z oryginałem i opatrzenie podpisem osoby reprezentującej wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Krakowska w Krakowie ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.