eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Świadczenie usług sprzątania budynków Urzędu Miasta Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Stalowa Wola: Świadczenie usług sprzątania budynków Urzędu Miasta Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 223737 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191259 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania budynków Urzędu Miasta Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług codziennego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta Stalowej Woli przy: - ul. Wolności Nr 7 i Nr 9, - ul. ks. Józefa Skoczyńskiego Nr 12 i Nr 14, w okresie obwiązywania umowy, w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia. 2. Usługi świadczone będą w budynkach o łącznej powierzchni 3 491,70 m2, w tym: 1) powierzchnia pokoi biurowych i sal konferencyjnych 2 078,70 m2, w około 39 % pokryta jest wykładzinami dywanowymi, 30 % płytkami gres, 30 % panele podłogowe, 1 % wykładzina PCV; 2) powierzchnia holi, korytarzy, klatek schodowych 871,80 m2 - lastriko, płytki gres; 3) powierzchnia sanitariatów i łazienek 132,40 m2 - 100 % terakota; 4) powierzchnia piwnic 408,80 m2 - płytki gres, w tym powierzchnia archiwum 221,10 m2 - płytki gres. 3. W budynku przy ul. Wolności Nr 7 znajduje się: 1) 44 pokoi biurowych i 2 sale konferencyjne (7 pomieszczeń płytki gres, 1 pomieszczenie panele podłogowe, 36 pomieszczeń wykładzina dywanowa, 2 pomieszczenia wykładzina PCV); 2) 6 pomieszczeń sanitariatów i łazienek wyposażonych w suszarki do rąk 6 szt., dozowniki do mydła w płynie 6 szt., podajniki do papieru toaletowego (duży papier) 6 szt., umywalki 6 szt., sedesy 9 szt., pisuary 6 szt., podajnik na ręczniki Z-Z 6 szt.; 3) 14 pomieszczeń socjalnych (w pomieszczeniach biurowych) w tym 14 szt. zlewozmywaków. 4. W budynku przy ul. Wolności 9 znajduje się: 1) 40 pokoje biurowe i 1 sala konferencyjna (panele, 1 pomieszczenie - płytki gres); 2) 6 pomieszczeń sanitariatów i łazienek wyposażonych w dozowniki do mydła w płynie 6 szt., podajniki do papieru toaletowego 8 szt., sedesy 8 szt., pisuar 2 szt., umywalek 10 szt., podajnik na ręczniki Z-Z 6 szt.; 3) 2 pomieszczenia socjalne w tym 2 szt. zlewozmywaków; 4) 2 pomieszczenia ksero. 5. W budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Skoczyńskiego Nr 12 znajduje się: 1) 4 pokoje biurowe (wykładzina dywanowa); 2) pomieszczenie archiwum (płytki gres); 3) 3 pomieszczenia sanitariatów wyposażonych w umywalki 3 szt., sedesy 3 szt., pisuar 1 szt., podajniki na ręczniki Z-Z 3 szt., podajniki do papieru toaletowego 3 szt., dozowniki mydła w płynie 3 szt.; 4) 1 pomieszczenie kuchenne - 2 zlewozmywaki; 5) sala oczekiwań dla gości (wykładzina dywanowa); 6) sala ślubów (wykładzina dywanowa); 7) sala toastów (płytki gres). 6. W budynku przy ul. Skoczyńskiego Nr 14 znajduje się: 1) 6 pokoi biurowych (płytki gres); 2) pomieszczenie archiwum (płytki gres); 3) 2 pomieszczenia sanitariatów i łazienek wyposażonych w umywalki 2 szt., sedesy 2 szt., pisuar 1 szt., podajniki do papieru toaletowego (duży) 2 szt., podajnik na ręczniki Z-Z 1 szt., dozowniki mydła w płynie 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów /ZRYWPOL/, ul. Targowa 16, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104464,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108928,80

  • Oferta z najniższą ceną: 108928,80 / Oferta z najwyższą ceną: 303967,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.