eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › przebudowa ulicy Zaborowskiej w Słupsku na odcinku od skrzyżowania z ulicami Andersa - Powstańców Wielkopolskich - Dmowskiego do skrzyżowania z ulicą Batalionów Chłopskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-17

POZYCJA 22368

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: przebudowa ulicy Zaborowskiej w Słupsku na odcinku od skrzyżowania z ulicami Andersa - Powstańców Wielkopolskich - Dmowskiego do skrzyżowania z ulicą Batalionów Chłopskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, do kontaktów: Janusz Roszyk, Monika Juśkiewicz, ul. Przemysłowa 73 lok. 110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093, e-mail: biuro@zdm.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: gminnna samorządowa jednostka organizacyjna; Inne:pozostała działalność wspomagająca transport lądowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Zaborowskiej w Słupsku na odcinku od skrzyżowania z ulicami Andersa - Powstańców Wielkopolskich - Dmowskiego do skrzyżowania z ulicą Batalionów Chłopskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Zaborowskiej w Słupsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Zaborowskiej na podstawie projektu budowlano - wykonawczego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Łączna długość planowanego do przebudowy odcinka wynosi 799 mb. 2. Zakres przebudowy ulicy: 2.1. branża drogowa obejmująca przebudowę wszystkich elementów zagospodarowania pasa drogowego, w tym: - remont ze wzmocnieniem istniejących konstrukcji jezdni do parametrów KR3, w tym przebudowa w pełnej konstrukcji wadliwie wykonanych odcinków jezdni i lokalnych poszerzeń, - przebudowa skrzyżowań, chodników z organizacją ścieżki rowerowej, wysp kanalizujących na skrzyżowaniach, zatok parkingowych, zjazdów do posesji oraz terenów zielonych (trawniki), - wykonanie stałej i tymczasowej organizacji ruchu, 2.2. branża sanitarna, obejmująca dostosowawczą przebudowę istniejącego systemu kanalizacji deszczowej, celem zapewnienia prawidłowego odwodnienia zaprojektowanych nawierzchni i pozostałych elementów pasa drogowego, 2.3. branża energetyczna - przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego oraz usunięcie drobnych kolizji z instalacjami i urządzeniami elektroenergetycznymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. WARUNKI OGÓLNE. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dot. budowy lub przebudowy dróg (w myśl art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych - tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 23, poz. 136 z późniejszymi zmianami) wraz z infrastrukturą towarzyszącą każda o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000 PLN; W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót, a także dołączyć dokumenty, w których potwierdzono poprawność, rzetelność i terminowość wykonanych prac. 2.2. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że każdy z nich wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w wyżej wymienionym zakresie, w tym co najmniej jedna robota o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. 2.3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej następującym potencjałem technicznym: 2.3.1. czynną i prawnie dopuszczoną do użytkowania wytwórnią stacjonarną o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, wyposażonej w dozownik - szt. 1, 2.3.2. układarką do rozkładania mieszanki mineralno - asfaltowej typu zagęszczonego - szt. 1; 2.3.3. walcem stalowym gładkim średnim lub ciężkim - 2 szt. 2.3.4. szczotkami mechanicznymi - szt. 2; 2.3.5. koparką min. 0,6m3 - szt. 1; 2.3.6. spycharką co najmniej 74kW - szt. 1; 2.3.7. samochodami samowyładowczymi wyposażonymi w pokrowce brezentowe do przewozu mieszanki mineralno - asfaltowej - szt.2; 2.3.8. młotami pneumatycznymi - szt.2; 2.3.9. frezarką drogową - szt.1; 2.3.10. transport asfaltu powinien odbywać się zgodnie z zasadami podanymi w PN-C-04024. 2.4. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. niniejszego rozdziału. 2.5. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej, które muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Osoby wskazane w ofercie winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa. 2.5.1. kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej - wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży drogowej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej; 2.5.2.dwoma kierownikami robót branżowych tzn. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w każdej z następujących specjalności: a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży elektrycznej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży elektrycznej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne, minimum 5 lat pracy przy realizacji robót branży sanitarnej i minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2.6. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5 niniejszego rozdziału. 2.7. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: 2.7.1. dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN. 2.7.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2.8. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 2.8.1. warunek określony w pkt 2.7.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; 2.8.2. warunek określony w pkt 2.7.2. spełnia każdy z Wykonawców. 2.9. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania robó drogowych w systemie podwykonawstwa; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 3.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.2. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą \spełnia\ albo \nie spełnia\. 3.3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu i w rozdziale VIII SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca o treści zgodnej z zał. nr 6 do SIWZ. 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności o treści zgodnej z zał. nr 7 do SIWZ. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10 i 11 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 13.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 13.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 13.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata pobierana jest w przypadku powielenia i przesłania SIWZ na prośbę Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego, pokój nr 106 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.