Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Gdańsk: Opracowanie wariantowej koncepcji programowo-przestrzennej zagospodarowania międzydzielnicowego zespołu parkowo rekreacyjnego jar Wilanowski
Numer ogłoszenia: 223556 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wariantowej koncepcji programowo-przestrzennej zagospodarowania międzydzielnicowego zespołu parkowo rekreacyjnego jar Wilanowski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wariantowej koncepcji programowo-przestrzennej zagospodarowania międzydzielnicowego zespołu parkowo-rekreacyjnego - Jar Wilanowski, położonego w dzielnicy Chełm - Ujeścisko, pomiędzy ulicami Cebertowicza, Nieborowską i Wilanowską w Gdańsku, obejmującej nw. opracowania: Projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu - komplet opracowań branżowych dla dwóch wariantów Projekt koncepcyjny obiektów budowlanych (dla wybranych obiektów z obu wariantów) część ekonomiczna: wskaźnikowe zestawienie kosztów (dla dwóch wariantów) Studium wykonalności projektu (dla wariantu maksymalnego) Raport oddziaływania inwestycji na środowisko Inwentaryzacja zieleni Prezentacja multimedialna - dla dwóch wariantów koncepcji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1800III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonał w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum po 1 z poniższych opracowań: - koncepcja lub projekt budowlany zagospodarowania terenu zieleni publicznej ( parki, zieleńce, tereny rekreacyjne) - inwentaryzacja drzewostanu z oceną jego wartości - studium wykonalności 2. Dysponuje wykwalifikowanym personelem tj. minimum jedną osobą- projektantem z uprawnieniami do projektowania w branży urbanistycznej lub architektonicznej oraz minimum jedna osobą - projektantem z branży zieleni posiadającym wykształcenie wyższe z zakresu architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa, który w okresie ostatnich 3 lat wykonał nie mniej niż 2 projekty zieleńców, parków lub terenów rekreacyjnych. 3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zgodnie z zał. 1a. 3. Wykaz wykonanych zamówień - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zał. 1b 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia- wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i przynależność do OIIB - zał. 1c ( Dot. projektantów w branży urbanistycznej lub architektonicznej) 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1( zał. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria pok. 02 bud.A ZDiZ Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat pok. 25 bud.B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Wyk. wielobranżowej dok. projektowej dla zad. pn. "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zesp. Szkół nr 3 im. B. Chełmickiego w Rypinie - hala sportowa"
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Wieruszów
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Opracowanie koncepcji architektonicznej budowy terminala odpraw granicznych na dpg Bobrowniki - Bierestowica i dokumentacji rozbudowy monitoringu na kpg Kuźnica Białostocka - Grodno
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.