eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Zorganizowanie w okresie letnim integracyjnej kolonii wypoczynkowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Kamienna Góra: Zorganizowanie w okresie letnim integracyjnej kolonii wypoczynkowej
Numer ogłoszenia: 223432 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166148 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie w okresie letnim integracyjnej kolonii wypoczynkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie dla 30 dzieci pochodzenia romskiego i polskiego w wieku od 8 lat do 15 lat jednego turnusu 14-dniowego integracyjnej kolonii wypoczynkowej w okresie od 1 sierpnia 2009 r. do 31 sierpnia 2009 r. Miejsce realizacji - terytorium Polski. Realizacja przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie bazy wypoczynkowej (zakwaterowania), spełniającej poniższe warunki: a) lokalizacja obiektu wypoczynkowego z dala od głównych dróg i ulic, ogrodzony, oświetlony, stale chroniony lub monitorowany, b) zakwaterowanie w budynku murowanym, drewnianym lub w domkach kempingowych, c) pokoje wyposażone w 1-osobowe łóżka lub tapczany z pościelą, szafy ubraniowe, półki, lustro, krzesła, d) oddzielnie dla dziewcząt i chłopców węzły sanitarne z natryskami i umywalkami, z całodobowym dostępem do bieżącej ciepłej wody; minimalna liczba natrysków 5, umywalek 10, WC 5, e) stołówka na terenie ośrodka, f) świetlica wyposażona w stoliki, krzesła, TV, wideo, sprzęt nagłaśniający do organizacji dyskotek, gry stolikowe i inne gry świetlicowe, g) plac sportowo - rekreacyjny, wydzielone miejsce do organizacji ogniska, własny sprzęt sportowy, przybory i materiały do prowadzenia zajęć programowych, h) zapewnienie na terenie ośrodka minimum jednego pomieszczenia na potrzeby izolatki; minimum jedno łóżko na 25 osób, i) zapewnienie obsługi porządkowej dla utrzymania czystości w pomieszczeniach i węzłach sanitarnych. 2. Zapewnienie pełnego wyżywienia uczestników kolonii, tj. 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zaopatrzenie uczestników kolonii w suchy prowiant na wycieczki i drogę powrotną do domu oraz stałego dostępu do napojów przez całą dobę. 3. Zapewnienie przewozu uczestników kolonii autokarem o podwyższonym standardzie z Kamiennej Góry do miejsca wypoczynku i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie tych przewozów. 4. Zapewnienie całodobowej opieki pielęgniarskiej oraz opieki lekarskiej obejmującej codzienne wizyty i dyżur pod telefonem (umowa z lekarzem); apteczka wyposażona w środki do udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej wraz z instrukcją jej udzielania, zabezpieczona przed dostępem osób nieupoważnionych. 5. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry pedagogicznej - minimum 1 wychowawca na 15 uczestników kolonii w grupie wiekowej do lat 10 oraz minimum 1 wychowawca na 20 uczestników kolonii w grupie wiekowej powyżej 10 lat. 6. Zapewnienie opieki ratownika WOPR przez cały czas trwania wypoczynku, jeśli program będzie realizowany nad zbiornikiem wodnym oraz zapewnienie instruktorów programowych. 7. Zapewnienie w trakcie wypoczynku realizacji programu integracyjnego, który powinien zawierać: a) nazwę programu, b) dane o autorze programu (imię, nazwisko, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe), c) informacje o realizatorach programu (szkolenia, kursy, doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć), d) cele programu (cel ogólny i cele szczegółowe) i ich krótkie uzasadnienie, e) opis programu: - metody realizacji celów, - szczegółowy harmonogram realizacji zadań, - scenariusze poszczególnych zajęć, - wykaz przewidzianej dokumentacji merytorycznej, - spodziewane efekty realizacji programu. Opis programu integracyjnego należy dołączyć do oferty według wzoru - Dokument 6. 7. Zapewnienie atrakcyjnego programu rekreacyjno - turystycznego z elementami wychowania zdrowotnego, w tym minimum 1 wycieczka autokarowa. Szczegółowy opis programu rekreacyjno - turystycznego należy dołączyć do oferty. Podczas organizowania i przeprowadzania wypoczynku Wykonawca zobowiązany jest zachować wszystkie przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z 1997 r. z późn. zm.). Kadra oraz ewentualny wolontariat, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia muszą posiadać stosowne kwalifikacje, szkolenia (kursy) oraz doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Wypoczynek ma być połączony z realizacją następujących programów: 1. Integracja dzieci i młodzieży z różnych środowisk społecznych, kulturowych i etnicznych. 2. Przeciwdziałanie wykluczeniu społeczności romskiej. 3. Motywowanie do samodzielnych działań twórczych. 4. Propagowanie postaw proekologicznych oraz prozdrowotnych. 5. Promowanie aktywnych form spędzania czasu wolnego. Wykonawca obowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia i polisę na pobyt oraz przejazdy. Do oferty należy dołączyć także dokumentację fotograficzną ośrodka kolonijnego, w tym pomieszczeń, sanitariatów, itp. Do oferty Wykonawca winien dołączyć Kartę Kwalifikacyjną Obiektu. Na etapie składania oferty lub najpóźniej do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty / dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu placówki wypoczynku właściwemu kuratorowi oświaty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Wypoczynkowy OMEGA Katarzyna Sprusik, ul. Szkolna 3, 83-047 Przywidz, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 18000.00 oferta z najwyższą ceną: 27989.72
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.