eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Remont drogi gminnej na dz. nr 268 w miejscowości Pasieka, gm. Miastko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Miastko: Remont drogi gminnej na dz. nr 268 w miejscowości Pasieka, gm. Miastko
Numer ogłoszenia: 223304 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, fax. 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej na dz. nr 268 w miejscowości Pasieka, gm. Miastko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) drogi gminnej o łącznej długości 143 mb wraz z remontem mostu dł. 5,6m leżącego wzdłuż drogi - położonej w miejscowości Pasieka na terenie gminy Miastko, wskazanej przez Zamawiającego. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisany został za pomocą: 1) dokumentacji projektowej - załącznik nr 10 do SIWZ; 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.45.41.00 - Odnawianie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 1 P.z.p Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy stosownie do art. 22 ust.1 u.P.z.p. spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj: - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali przynajmniej jedno zamówienie dotyczące budowy, modernizacji, remontu nawierzchni drogowych o wartości przynajmniej 100.000,00 PLN brutto. Jako jedno zamówienie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowo zawartej umowy; c). dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: - koparko-ładowarka - sztuk 1 - samochód samowyładowczy 8t - sztuk 1 d). dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sześcioosobowa brygada robocza - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, jest członkiem Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa zgodne z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; e). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są w stanie ponieść wszystkie nakłady finansowe przypadające na okres realizacji zamówienia; f). nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.; g). zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający jedno zamówienie dotyczące budowy, modernizacji, remontu dróg o wartości przynajmniej 100.000 PLN brutto. Jako jedno zamówienie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowo zawartej umowy. Uwaga: Zamieszczenie w wykazie większej liczby wykonanych zamówień niż wymaga Zamawiający jest zbyteczne. c). dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wystawione przez zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty, z których treści jasno wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie. Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do robót budowlanych wyszczególnionych w wykazie. Brak udokumentowania należytego wykonania wymienionych w wykazie robót budowlanych skutkować będzie nie spełnieniem warunku a w konsekwencji wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty. d). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji Wykonawcy; e). wykaz osób i podmiotów przeznaczonych do wykonania zamówienia; f). kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; g). oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 P.z.p.; h). oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 u.P.z.p. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1. ustawy P.z.p. i). pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; j). dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału; k). wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym; l). kosztorys ofertowy - w formie oryginału;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 17. ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko. Opłata za SIWZ wynosi 35,00PLN (brutto)-dotyczy wyłącznie formy papierowej przekazywanej na wniosek Wykonawcy..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko pok. nr 19 (sekretariat Burmistrza). Termin otwarcia ofert - Data: 13/10/2008r godzina 13:15 Siedziba Zamawiajacego pok. nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.