eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont i modernizacja podłogi w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 18 w budynku Gimnazjum nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-05

Cieszyn: Remont i modernizacja podłogi w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 18 w budynku Gimnazjum nr 1
Numer ogłoszenia: 223298 - 2009; data zamieszczenia: 05.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 w Cieszynie , ul. Michejdy 1, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 0-33 8522500, faks 0-33 8522500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim1.cieszyn.bip-gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja podłogi w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 18 w budynku Gimnazjum nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i modernizacją podłogi w sali gimnastycznej i sali lekcyjnej nr 18 Gimnazjum nr 1 w Cieszynie, które obejmują następujące prace: 1). Remont i modernizacja podłogi sali gimnastycznej: - rozbiórka posadzki z deszczułek bez odzysku i utylizacji, - zerwanie jednej papy izolacyjnej z utylizacją, - rozbiórka górnego rzędu legarów drewnianych z odzyskiem do 50% ilości a pozostała część do utylizacji, - zabezpieczenie powierzchni legarów środkiem grzyb ojczym przez smarowanie, - izolacja na legarach z folii budowlanej gr. 0,2 mm :niestarzejącej się - montaż warstwy z płyt OSB-3 gr. 18 mm, - montaż podłogi sportowej systemowej MULTI SPORT - WARIO ELASTIC o łącznej gr. 9-12 cm: a) klepka parkietowa dębowa 35x7x2,2 cm, b) folia izolacyjna budowlana, c) ślepa podłoga z desek impregnowanych gr. 22 mm, d) legary z desek dwustronnie struganych, impregnowanych gr. 2,2 cm, szerokości 9 cm w rozstawie osiowym co 40 cm, - oszlifowanie pow. deszczułek z trzykrotnym malowaniem lakierem EUKULA UA 490, malowanie linii i pól boisk do gier, malowanie jednokrotne lakierem EUKULA UA 491, - montaż listew przyściennych, 2). Remont i modernizacja podłogi sali lekcyjnej nr 18 - chemiczna: - rozbiórka posadzki z deszczułek bez odzysku i utylizacji, - zabezpieczenie powierzchni ślepej podłogi środkiem grzyb ojczym przez smarowanie, - izolacja na legarach z folii budowlanej gr. 0,2 mm :niestarzejącej się - ułożenie posadzki z deszczułek o wym. 40x5x2,2 z oszlifowaniem i założeniem listew przyściennych, - trzykrotne malowanie lakierami odpornymi na ścieranie i zarysowanie, - montaż warstwy z płyt OSB-3 gr. 18 mm, - ułożenie płytek posadzkowych GRES kl.5 o wym. 30x30 cm układanych na elastycznej zaprawie klejowej, - założenie listwy łączącej podłogi, - montaż listew wykończeniowych - wymiana progu drzwiowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3000,00 zł (trzy tysiące zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Informację o wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- wg załączonego wzoru, załącznik Nr 5do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 3.2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ze wskazaniem proponowanego kierownictwa robót (kierownika budowy ze strony wykonawcy), oraz dokumentami stwierdzającymi spełnienie przez nich wymagań określonych w niniejszej specyfikacji 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę min. wartości przedmiotu zamówienia 4.2.Informację banku w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min wartości przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim1.cieszyn.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 1 w Cieszynie ul. Michejdy 1 43-400 Cieszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Gimnazjum - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.