eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Letnie i zimowe utrzymanie dróg, chodników i miejsc wyznaczonych na terenie gminy Będzin - zamówienie uzupełniające

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Będzin: Letnie i zimowe utrzymanie dróg, chodników i miejsc wyznaczonych na terenie gminy Będzin - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 223298 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34 , strona internetowa www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie dróg, chodników i miejsc wyznaczonych na terenie gminy Będzin - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Likwidacja tak zwanych dzikich wysypisk, tj. uprzątnięcie odpadów, znajdujących się w miejscach niedozwolonych, na terenach należących do gminy, oraz ich wywóz na składowisko odpadów. Ilość wywożonych odpadów musi być potwierdzona kwitami wagowymi ze składowiska odpadów, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, protokołami odbioru wykonanych prac potwierdzonymi przez inspektora, a także kartami przekazania odpadów na wszystkie rodzaje usuniętych odpadów. W ramach realizacji tego zadania Wykonawca kalkulując koszt wywozu 1 Mg odpadów musi uwzględnić wszelkie koszty związane z prowadzeniem prac (pracę sprzętu, ludzi, koszty składowiska itd.). Szacunkowy zakres rzeczowy przewidziany do realizacji w ramach zadania - 400 Mg. 2.Opróżnianie koszy ulicznych oraz zbieranie odpadów w ich bezpośrednim sąsiedztwie w miejscach oraz z częstotliwością zgodną z zakresem usług i harmonogramem, określonym w załączniku nr 4. Na każdorazowe opróżnienie kosza Wykonawca musi zapewnić worki w zróżnicowanej kolorystyce. Wykonawca musi zapewnić worki w co najmniej trzech różnych kolorach, które będą zmieniane przy każdym opróżnieniu na kolejny kolor. 3.Mechaniczne oczyszczanie jezdni, chodników i miejsc wyznaczonych - zgodnie z wykazem i szacunkowym obmiarem usług określonym w załączniku nr 5 i 6 do zaproszenia (częstotliwość oczyszczania będzie okresowo ustalana przez Zamawiającego na podstawie harmonogramu). Oczyszczanie jezdni odbywać się będzie w pasie o szerokości 1 metra od krawędzi jezdni. Zamiatanie jezdni obejmuje również zamiatanie zatok przystankowych. Brak możliwości mechanicznego oczyszczenia jezdni nie zwalania Wykonawcy z obowiązku jej oczyszczenia w innej technologii, bez domagania się dodatkowego wynagrodzenia (doczyszczenie miejsc może odbywać się np. ręcznie, wybór technologii należy do Wykonawcy, wszystkie ulice zgodnie z wykazem mają być zamiatane wg zlecenia Zamawiającego na całej długości w obu kierunkach, łącznie z wyjazdami i rejonami skrzyżowań). Zamawiający będzie zlecał mechaniczne oczyszczanie chodników i miejsc wyznaczonych. 4.Ręczne oczyszczanie jezdni, chodników i miejsc wyznaczonych - zgodnie z wykazem i szacunkowym obmiarem usług określonym w załączniku nr 5 do zaproszenia polegające m.in. na zamiataniu zanieczyszczeń i zbieraniu odpadów. Zamawiający będzie wskazywał miejsca do ręcznego sprzątania w zleceniu. 5.Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych, polegające na: a) zamiataniu peronów i ich bezpośredniego otoczenia i opróżnianiu koszy na śmieci zgodnie z obmiarem i częstotliwością określoną w załączniku nr 7 do zaproszenia Wykonawca zapewnia we własnym zakresie worki w zróżnicowanej kolorystyce, na każde opróżnienie kosza inny kolor worka. W momencie rozpoczęcia świadczenia usług Wykonawca określi dokładną kolorystykę używanych worków. Wykonawca musi zapewnić worki w co najmniej trzech różnych kolorach, które będą zmieniane przy każdym opróżnieniu na kolejny kolor. Przystanki w ramach letniego utrzymania czystości powinny być obkaszane raz w miesiącu wokół wiaty (pod wiatą) przystankowej, pod ławką, wokół słupka oraz wokół peronu przystankowego na szerokości 0,5m. Obkoszenie peronów przystankowych należy wliczyć w cenę letniego utrzymania przystanków, b) oczyszczaniu wiat przystankowych polegającym na usuwaniu naklejonych plakatów, reklam, myciu siedzisk, szyb środkami chemicznymi, na odrębne zlecenie Zamawiającego oraz umieszczenie na wiatach tabliczek (naklejek) o wymiarach nie mniejszych niż 210x297mm. o treści: Zakaz umieszczania ogłoszeń - 55szt. cenę należy wkalkulować w cenę oczyszczanie wiat przystankowych. Wykonawca jest zobowiązany dokonywać na każde wezwanie Zamawiającego objazdów dróg, chodników, i miejsc wyznaczonych, celem oględzin, sprawdzenia wykonanych prac i ustalenia zakresu nowych zleceń bez prawa domagania się dodatkowego wynagrodzenia. Koordynator prac ze strony Wykonawcy musi być dyspozycyjny i zgłaszać się na każde wezwanie do Urzędu Miejskiego w Będzinie - Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej bez zbędnej zwłoki maksymalnie do 20 minut. Wykonawca jest zobowiązany w okresach przejściowych (np. w październiku i kwietniu) na wezwanie Zamawiającego, do podjęcia odpowiednich działań z zakresu zimowego utrzymania terenów objętych zamówieniem. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających wykonania powyższych prac, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania prac zamiennych z zakresu zimowego utrzymania dróg, chodników i miejsc wyznaczonych. UWAGI 1.Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały do wykonania zleconych zadań oraz pokrywa koszty związane z wywozem odpadów komunalnych, koszty utylizacji odpadów, koszty poboru wody, koszty środków chemicznych, chwastobójczych i innych materiałów niezbędnych do realizacji zadań. 2.Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji zleconych zadań ( dot. bieżącego letniego utrzymania dróg, chodników i miejsc wyznaczonych) nie później niż na drugi dzień od daty ich zlecenia . 3.Wykonawca dokona zgłoszenia miejsca, w którym w danym dniu prowadzone są prace zlecone, a także dostarczy do Zamawiającego raport z prac wykonanych z dnia poprzedniego i zgłosi je do odbioru. Ustalenie to nie dotyczy prac realizowanych na podstawie harmonogramu. 4.Usługi realizowane w ramach letniego utrzymania odbywać się będą na zlecenie Zamawiającego. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu podczas wykonywania prac, o ile będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 6.Mechaniczne, ręczne oczyszczanie jezdni, chodników i miejsc wyznaczonych polega na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń (np. liści, papierów, piasku itd.) niezależnie od grubości warstwy zanieczyszczeń, która zalega na miejscach oczyszczanych, związanych z realizacją całego zamówienia. 7.Pracownicy Wykonawcy wykonujący prace muszą używać kamizelek z elementami odblaskowymi w kolorze żółtym lub pomarańczowym z zamieszczonym logo firmy. 8.Sprzęt mechaniczny oraz pojazdy Wykonawcy muszą być oznakowane logo firmy oraz numerem telefonu. 9.Zamawiający wymaga dysponowania 1 samochodem do odbioru i kontroli prac, który winien być wyposażony w dwa miejsca dla Zamawiającego i jedno miejsce dla Kierownika prac odpowiedzialnego za czynności kontrolne i odbiory prac. Odbiory prac odbywać się będą po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do stawienia się w Urzędzie Miejskim w Będzinie, celem przeprowadzenia prac odbiorowych. Koszty transportu i koszty związane z czynnościami odbioru i kontroli prac Wykonawca winien wliczyć w negocjowaną cenę ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.Zamówienie uzupełniające było przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a jego wartość stanowi nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 08.04.2011r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwem Techniczno -Handlowo-Usługowym INTERPROMEX Sp. z o.o., ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.