eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Neurologii Szpitala Bielańskiego (ZP-109/2007)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Warszawa: Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Neurologii Szpitala Bielańskiego (ZP-109/2007)
Numer ogłoszenia: 223282 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Neurologii Szpitala Bielańskiego (ZP-109/2007).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 14 pakietów. PAKIET I - meble kuchenne, PAKIET II - meble z blachy stalowej zabezpieczonej galwanicznie, PAKIET III - meble ze stali nierdzewnej, PAKIET IV - krzesła, PAKIET V - meble medyczne, PAKIET VI - łóżka i szafki przyłóżkowe, PAKIET VII - materace, PAKIET VIII - zestaw do ssania próżniowego, PAKIET IX - sprzęt rehabilitacyjny, PAKIET X - aparaty ambu, PAKIET XI - aparaty do pomiaru RR, PAKIET XII - lampy bakteriobójcze, PAKIET XIII - inne, PAKIET XIV - wyparzacze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe 28.88.88.88 - 28.88.88.88 Oryginalny kod CPV: 29.24.60.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 44.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena w trybie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: a. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a. b. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi+ zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. 2. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - nie dotyczy Pakietów: I, II, III, IV oraz XIII. 3. oświadczenie producenta, że dostarczone meble wykonane są z atestowanych materiałów zapewniających ich nietoksyczność i posiadających stosowne dopuszczenia do obrotu (dotyczy Pakietu I oraz II). Inne dokumenty 1. instrukcja obsługi w języku polskim - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dotyczy Pakietu: XII oraz XIV.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki, biurka, konsole, szafy, regały, zabudowy wnęk (poz. 92 - 110 - termin wykonania 5 tygodni od daty zawarcia umowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble z blachy stalowej zabezpieczonej galwanicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy, szafki, blaty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: półka, szafa, zlew głęboki, regał.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 171 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozetki, wózki, wózki leżące, parawany. wózek wanna, stojaki do kroplówek itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: łóżka i szafki przyłóżkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżka udarowe (5 szt.), szafki przyłóżkowe (46 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2, 36.12.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do łóżek rehabilitacyjnych, zmiennociśnieniowe z pompką, zmiennociśnieniowe automatyczne - 75 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zestaw do ssania próżniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do ssania próżniowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.32.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: aparaty ambu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: aparat do pomiaru RR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ścienne - 5 szt., przenośne - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (wózki pedałowe, wózki brygadowe, podajniki, dozowniki, kosze).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wyparzacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.