eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Przebudowa drogi gminnej Nr 102827B Ewy - Huta - Motułka w km 0+000 - 4+600

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Sztabin: Przebudowa drogi gminnej Nr 102827B Ewy - Huta - Motułka w km 0+000 - 4+600
Numer ogłoszenia: 223240 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztabin , ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, woj. podlaskie, tel. 087 6439750, faks 087 6439751.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 102827B Ewy - Huta - Motułka w km 0+000 - 4+600.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt obejmuje wykonanie przebudowy części drogi gminnej Nr 102827B Ewy - Huta - Motułka na odcinku o długości 4600 m poprzez wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej, wraz z budową bariery ochronnej i pionową regulacja zaworów sieci wodociągowej. Droga gminna Ewy - Huta - Motułka jest drogą klasy L (lokalna) o nawierzchni gruntowej i stanowi połączenie drogi krajowej nr 8 z drogą powiatową nr 1222B Rzepiski - Komaszówka - Promiski. Odcinek drogi objęty projektem o długości 4600 m zlokalizowany jest w obrębach geodezyjnych Sztabin, Ewy, Fiedorowizna, Huta i przebiega przez tereny użytkowane rolniczo, obszary leśne, tereny o luźnej zabudowie wsi Ewy oraz przez obszar skupionej zabudowy wsi Fiedorowizna . Obecnie nawierzchnia drogi jest gruntowa. Szerokość pasa drogowego wynosi od 6 do 12 m. Na przewidzianym do przebudowy odcinku drogi w pasie drogowym zlokalizowane są sieci: wodociągowa, energetyczna i telekomunikacyjna jako przejścia poprzeczne i jako obiekty biegnące wzdłuż pasa drogowego. Początek trasy odcinka drogi objętego projektem ustalono w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 8, natomiast zakończenie ustalono w km 4+600 w miejscowości Huta na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 1223B Podcisówek - Huta - Kopiec - Tajno. Niemal na całej długości odcinka objętego projektem dokonano korekty przebiegu trasy. W ramach projektu przewiduje się wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni mineralno - bitumicznej szer. 5 m na pow. 23000 m2 , składającej się z warstwy ścieralnej gr. 5 cm, oraz podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm. Odwodnienie odcinka objętego projektem będzie się odbywać metodą powierzchniowego spływu wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych oraz skarp do odparowujących rowów przydrożnych. W ramach projektu wykonana zostanie na istniejącym obiekcie mostowym dwustronna stalowa bariera ochronna o łącznej długości 58 mb, a także wyregulowanych zostanie 19 szt. zasuw wodociągowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, -spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji tj. : a) w zakresie potencjału ekonomiczno - finansowego niezbędnej wiedzy, doświadczenia potencjału technicznego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że : - dysponuje osobami wraz z uprawnieniami z odpowiednich branż i zaświadczeniami o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w szczególności: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, -dysponuje niezbędnym potencjał technicznym do wykonania zamówienia w postaci narzędzi i urządzeń, a w szczególności posiada : wytwórnię (otaczarnię) o wydajności co najmniej 50 t/h o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno asfaltowych, układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego o szerokości układania min. 4 m, - szt.1 walce ( stalowy - szt. 1 i ogumiony - szt. 1), równiarka - 1 szt, koparkę podsiębierną o pojemności łyżki od 0,4 do 1,0 m3- 1 szt. lub posiada pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń. - posiada odpowiednie doświadczenie, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, w okresie roku kalendarzowego co najmniej 1 zadanie lub kilka zadań łącznie z zakresu przedmiotu zamówienia ( w ramach których wykonywano nowa nawierzchnię z mieszanek mineralno - asfaltowych ), polegające na budowie, remoncie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion PLN), - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości, co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN) - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN) - wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji, - udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. - wskażą w ofercie części zamówienia, które zamierzają powierzyć do wykonania podwykonawcom,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ)- bez wprowadzania zmian. 9. Wypełniony formularz kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 10. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 11. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 12. Podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ), 13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , ( zał. nr 6 do SIWZ), 14. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zał. nr 7 do SIWZ ), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dotyczy to w szczególności kierowników robót ): - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - aktualne zaświadczenia kierowników budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 15. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca i które będą użyte do realizacji zamówienia ( zał. nr 8 do SIWZ ), 16. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.( zał. nr 9 do SIWZ )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53 pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.