eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawna bielizny i materacy Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Gdynia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawna bielizny i materacy Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego
Numer ogłoszenia: 223079 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184961 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawna bielizny i materacy Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni (obejmujących pranie wodne, wodno - chemiczne i dwustronne maglowanie oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz wykaz miesięczny bielizny oraz materacy objętych świadczeniem usług wymienionych w ust. 1 zawiera załącznik nr 1 a do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż ilości bielizny i materacy ujęte w przedmiotowym zamówieniu są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilości określone w załączniku nr 1 a do SIWZ, w ramach realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, spowodowanych naturalnym ich zużyciem w wyniku użytkowania lub zakupem dodatkowej ilości bielizny lub materacy, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane były środkami piorąco - dezynfekcyjnymi zapewniającymi 100 % czystość bakteriologiczną, posiadającymi atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski. 5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - przedmiot główny: 1) 98310000 - 9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho; 2) 98315000 - 4 - Usługi prasowania; 3) 60100000 - 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 6. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową 7. Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór oraz dostawę przedmiotu zamówienia z siedziby i do siedziby Zamawiającego, Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. 8. Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 roku. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109366,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140584,19

  • Oferta z najniższą ceną: 140584,19 / Oferta z najwyższą ceną: 150873,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.