eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuszyca › Podniesienie jakości infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenach wiejskich Gminy Głuszyca - budowa placów zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Głuszyca: Podniesienie jakości infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenach wiejskich Gminy Głuszyca - budowa placów zabaw
Numer ogłoszenia: 223072 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuszyca , ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie, tel. 074 8456263, faks 074 8456339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie jakości infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenach wiejskich Gminy Głuszyca - budowa placów zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się między innymi z następujących elementów: Część I: 1. Sierpnica: - niwelacja terenu wraz z karczowaniem pni po drzewach; - wyprofilowanie terenu, skarp; - wywóz ściętych i wykarczowanych drzew; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 150 cm); - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Grzmiąca: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - -demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. Część II: 1. Kolce: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - profilowanie i dogęszczenie drogi gruntowej łączącej plac zabaw z drogą gminną utwardzoną; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Głuszyca Górna: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z miejsca wskazanego przez Inwestora z pozyskaniem i załadunkiem; - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm; od strony wschodniej, wzdłuż biegu rzeki wys. 150 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 15 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków; 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Zachodnim WBK - nr rachunku: 70109023140000000108729278; 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego; 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w pok. 16 Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55, przed terminem składania wniosków, natomiast do wniosku należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem; 6. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp; 7. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 36 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru formularza nr 4; b) kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunki j.w. mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuszycy ul. Grunwaldzka 55 pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuszycy ul. Grunwaldzka 55 pok. nr 1 - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego w ramach działania 313,322,323 - Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Urządzenie placu zabaw: 1. Sierpnica 2. Grzmiąca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1. Sierpnica: - niwelacja terenu wraz z karczowaniem pni po drzewach; - wyprofilowanie terenu, skarp; - wywóz ściętych i wykarczowanych drzew; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 150 cm); - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Grzmiąca: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 35.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - urządzenie placu zabaw: 1. Kolce 2. Głuszyca Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kolce: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - profilowanie i dogęszczenie drogi gruntowej łączącej plac zabaw z drogą gminną utwardzoną; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Głuszyca Górna: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z miejsca wskazanego przez Inwestora z pozyskaniem i załadunkiem; - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm; od strony wschodniej, wzdłuż biegu rzeki wys. 150 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.