Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Głuszyca: Podniesienie jakości infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenach wiejskich Gminy Głuszyca - budowa placów zabaw
Numer ogłoszenia: 223072 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuszyca , ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie, tel. 074 8456263, faks 074 8456339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie jakości infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenach wiejskich Gminy Głuszyca - budowa placów zabaw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się między innymi z następujących elementów: Część I: 1. Sierpnica: - niwelacja terenu wraz z karczowaniem pni po drzewach; - wyprofilowanie terenu, skarp; - wywóz ściętych i wykarczowanych drzew; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 150 cm); - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Grzmiąca: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - -demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. Część II: 1. Kolce: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - profilowanie i dogęszczenie drogi gruntowej łączącej plac zabaw z drogą gminną utwardzoną; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Głuszyca Górna: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z miejsca wskazanego przez Inwestora z pozyskaniem i załadunkiem; - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm; od strony wschodniej, wzdłuż biegu rzeki wys. 150 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 15 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków; 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Zachodnim WBK - nr rachunku: 70109023140000000108729278; 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego; 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w pok. 16 Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55, przed terminem składania wniosków, natomiast do wniosku należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem; 6. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp; 7. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 36 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru formularza nr 4; b) kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunki j.w. mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuszycy ul. Grunwaldzka 55 pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuszycy ul. Grunwaldzka 55 pok. nr 1 - Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego w ramach działania 313,322,323 - Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Urządzenie placu zabaw: 1. Sierpnica 2. Grzmiąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1. Sierpnica: - niwelacja terenu wraz z karczowaniem pni po drzewach; - wyprofilowanie terenu, skarp; - wywóz ściętych i wykarczowanych drzew; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 150 cm); - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Grzmiąca: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 35.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - urządzenie placu zabaw: 1. Kolce 2. Głuszyca Górna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kolce: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - profilowanie i dogęszczenie drogi gruntowej łączącej plac zabaw z drogą gminną utwardzoną; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z odkładu (humus usunięty na odkład przed rozpoczęciem prac ziemnych); - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; - dostawa - zakup i montaż bramek boiska sportowego; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. 2. Głuszyca Górna: - usunięcie humusu; - wyprofilowanie terenu; - teren stref bezpieczeństwa obsypany żwirkiem płukanym w obrzeżach trawnikowych wykonanych z taśmy PCW lub PE; - na pozostałym obszarze placu humusowanie i posianie trawy - dostawa z miejsca wskazanego przez Inwestora z pozyskaniem i załadunkiem; - ogrodzenie placu zabaw (wys. 100 cm; od strony wschodniej, wzdłuż biegu rzeki wys. 150 cm); - w obszarze cokołu ogrodzenia w celu zabezpieczenia placu zabaw przed napływem wód powierzchniowych wykonanie obrzeży chodnikowych od strony przypuszczalnego napływu wód opadowych; - demontaż i ponowny montaż istniejących elementów placu zabaw - konserwacja, naprawa i niezbędne remonty w gestii inwestora; - dostawa - zakup i montaż elementów przewidzianych do zabudowy w obszarze placu zabaw; Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Doposażenie istniejących placów zabaw w nowe urządzenia rekreacyjno-edukacyjne na Górkach I i Górkach II - etap 2
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku".
- Przestrzeń dla wszystkich - budowa integracyjnego placu zabaw przy Chełmińskiej i dostosowanie placu zabaw przy ul. Miłej dla osób z niepełnosprawnościami. PFRON w ramach Dostępna przestrzeń publiczna
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy szkole podstawowej i hali sportowej w Wiżajnach.
- Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w Kotomierzu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.