eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Usługa kompleksowej ochrony fizycznej Urzędu Skarbowego z całodobowym monitoringiem z grupą interwencyjną oraz konwój gotówki do banku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Bartoszyce: Usługa kompleksowej ochrony fizycznej Urzędu Skarbowego z całodobowym monitoringiem z grupą interwencyjną oraz konwój gotówki do banku
Numer ogłoszenia: 22306 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Bohaterów Warszawy 5, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 762-62-11, faks 0-89 762-54-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usbartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej ochrony fizycznej Urzędu Skarbowego z całodobowym monitoringiem z grupą interwencyjną oraz konwój gotówki do banku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony fizycznej Urzędu Skarbowego z całodobowym monitoringiem z grupą interwencyjną oraz konwój gotówki do banku. Monitoring Urzędu Skarbowego w Bartoszycach Wykonawca będzie prowadził za pomocą własnych; nowych 2 rejestratorów do systemy telewizji przemysłowej o parametrach nie gorszych niż: 16 wejść tryb zapisu NPG4 nagrywarka DVD dysk co najmniej 500 Gb wyjście na monitor VGA; nowego monitora LCD 17; nowego dysku HDD 500 GB. Koszt zakupu , montażu sprzętu do systemu telewizji przemysłowej Wykonawca musi uwzględnić w cenie wykonania całości przedmiotu zamówienia. W/w sprzęt po rozwiązaniu umowy, niezależnie od daty jej rozwiązania, przechodzi na własność Zamawiającego. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy zwiększenie ilości godzin ochrony o 150 godzin i ilości konwoi o 45 w związku z: - dniami otwartymi Urzędu dla interesantów Urzędu - godzinami nadliczbowymi - innymi przyczynami, których Zamawiający w czasie trwania prowadzenia postępowania nie jest w stanie określić.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ofertę składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji załączając nw. dokumenty: 1.Wykonawca w celu potwierdzenia, że dysponuje nowym sprzętem do systemu telewizji przemysłowej przedstawia opis parametrów sprzętu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z rachunkiem zakupu tego sprzętu. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów. 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 2.000.000 zł. 8.Przedstawia koncesję II-go stopnia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 9.Oświadczenie, iż w przypadku wyboru oferty w realizacji przedmiotu zamówienia będą uczestniczyć pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 10.Referencje potwierdzające, że usługi zostały / są wykonane/ wykonywane należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 Nr 87 poz 605 z późn. zm).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usbartoszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Bohaterów Warszawy 5 11-200 Bartoszyce Pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Bohaterów Warszawy 5 11-200 Bartoszyce Sekretariat pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.