Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Włocławek: Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowewgo Urzędu Pracy we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 223002 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2322941, fax 054 2314526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowewgo Urzędu Pracy we Włocławku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - dostawę zestawów komputerowych z oprogramowaniem, składających się z monitora, jednostki centralnej, klawiatury i myszki - 12 sztuk, - dostawę drukarki laserowej (mono) - 1sztuka, - dostawę urządzeń wielofunkcyjnych - 3 sztuki, - dostawę PenDrive - 10 sztuk, - dostawę oprogramowania: MICROSOFT OFFICE 2003 Professional PL SP2 OEM - 5 sztuk, MICROSOFT WINDOWS XP Professional PL BOX - 2 sztuki, OPEN OFFICE PL STANDARD w 2007 BOX - 7 sztuk. - dostawę toneru do zaoferowanej drukarki laserowej (mono) - 1 sztuka, - dostawę toneru do zaoferowanego urządzenia wielofunkcyjnego - 3 sztuki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 29.83.63.00 - Urządzenia wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (...), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach wskazanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roywoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 i nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 2. Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. 3. Oferta oraz dołączone do niej dokumenty i oświadczenia powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy i wyszczególnione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji potwierdzającym dopuszczenie firmy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza również i uznaje za wiarygodne oświadczenia i dokumenty podpisane przez osoby upoważnione do podpisu przez osoby reprezentujące firmę. Upoważnienie dla tych osób musi być jednak załączone do oferty związanej z niniejszym zamówieniem. 4. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 5. Oferta powinna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 6. Załączniki do SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę, bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, bez dokonywania w nim zmian. 7. Wykonawca składający ofertę powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykazać się wykonaniem, w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień każde, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 % ceny ofertowej (brutto), z podaniem wartości i terminów wykonania dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały zrealizowane terminowo i należycie. 8. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 9. Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant spółki. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (druk załącznika nr 1 do Rozdziału nr 2 Formularz Oferty). 3. Wypełniony i podpisany, Formularz Oferty (Rozdział nr 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. (druk załącznika nr 2 do Rozdziału nr 2 Formularz Oferty). 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o osobach biorących udział w postępowaniu po stronie Wykonawcy (załącznik nr 3 do Rozdziału nr 2 Formularza Ofert). 6. Wykaz minimum 3 zamówień każde odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia licząc od dnia złożenia oferty o wartości nie mniejszej niż 100 % ceny ofertowej (brutto), z podaniem wartości i terminów dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały zrealizowane należycie (druk załącznika nr 4 Rozdział nr 2 Formularza Oferty). 7. Wypełnione i podpisane załączniki z Formularza Cenowego (Rozdział nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 12 ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 24 ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja placów zabaw
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy XDR dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup licencji na usługi Samsung KNOX
- Zakup licencji na usługi Samsung KNOX
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.