eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Przebudowa parkingów,dróg manewrowych i ciągów pieszych przy budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul.Lwowskiej 68

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Tomaszów Lubelski: Przebudowa parkingów,dróg manewrowych i ciągów pieszych przy budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul.Lwowskiej 68
Numer ogłoszenia: 222954 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parkingów,dróg manewrowych i ciągów pieszych przy budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul.Lwowskiej 68.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych obejmujących między innymi :1/roboty przygotowawczo-rozbiórkowe :a/rozebranie krawężników betonowych,obrzeży trawnikowych,nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych mechanicznie,elementów z betonu gruzowego,podłoża pozostałości po ogrodzeniu,b/mechaniczne karczowanie lub frezowanie pni(6 szt.),c/transport materiałów uzyskanych z rozbiórki poza siedzibę zamawiającego,2/wykonanie robót ziemnych:a/wykopanie wykopów pod krawężniki,wykonanie koryta,wykonanie robót ziemnych przy skarpie,b/profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,3/ułożenie krawężników w ilości 285 m i krawężników z odzysku 20 m,4/wykonanie nawierzchni,w tym:a/ wyrównanie istniejącej nawierzchni (lokalnie)mieszanką mineralno-bitumiczną ręcznie,b/ wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym,stabilizowanym mechanicznieo gr.do 10 cm,c/wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowo-grysowych o grubości 4 cm(w ilości ok.1962.830m2,5/wykonanie oznakowania:a/pionowego-dostawa 6 znaków i 5 słupów z rur stalowych i ich montaż według projektu oznakowania,b/wykonanie oznakowania jezdni i parkingów farbą chemoutwardzalną strukturalną-grubowarstwowo,6/roboty wykończeniowe -humusowanie terenów zielonych z obsianiem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium przez wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( siwz ).W przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), dotyczy każdego współwykonawcy z osobna . 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających, że wykonawca : - w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 1 zadanie w tej samej technologii i w nie mniejszym zakresie (jakość i zakres potwierdzona referencjami zamawiającego), - dysponuje sprzętem specjalistycznym i transportem wymaganym przy realizacji zadania , - dysponuje min. 10 pracownikami do wykonania zamówienia oraz personelem technicznym ( kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi i zrzeszony w Izbie Inżynierów Budownictwa z minimalnym stażem pracy 5 lat ) .Ocena spełnienia warunków wymienionych wyżej dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków opisanych w ogłoszeniu na podstawie złożonego oświadczenia , 5/ akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia zawartego we wzorze formularza oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223,poz.1655) - wzór - zał. nr 3do siwz, 3/ zatwierdzony podpisem wykonawcy wzór umowy (zał. nr 4 do siwz), 4/wykaz sprzętu, personelu ( wg wzoru na zał. nr 5 i 6 do siwz ), 5/ kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz zaświadczenie o zrzeszeniu w Izbie Inżynierów Budownictwa, 6/ wykaz wykonanych robót wraz z referencjami ( według wzoru na zał. nr 7 do siwz). Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do podpisania oferty). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie pełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim, ul.Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok.Nr 19 /I piętro/..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim, ul.Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. Nr 31 (I piętro )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.