eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki › Odbudowa drogi gminnej nr 493 Bednarskie-Bednarka o długości 800m x 3,0m w Bednarce (sołectwo Bednarskie) - usuwanie skutków powodzi 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Lipinki: Odbudowa drogi gminnej nr 493 Bednarskie-Bednarka o długości 800m x 3,0m w Bednarce (sołectwo Bednarskie) - usuwanie skutków powodzi 2008.
Numer ogłoszenia: 222949 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipinki , 53, 38-305 Lipinki, woj. małopolskie, tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 493 Bednarskie-Bednarka o długości 800m x 3,0m w Bednarce (sołectwo Bednarskie) - usuwanie skutków powodzi 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi gminnej nr 493 Bednarskie-Bednarka o długości 800m x 3,0m w Bednarce (sołectwo Bednarskie) - usuwanie skutków powodzi 2008. Zakres robót budowlanych to m.in.: odtworzenie podbudowy żwirowej, wykonanie podbudowy z tłucznia i klińca z przygotowaniem pod nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych, nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej składająca się z dwóch warstw: wiążącej i ścieralnej. Zadanie objęte jest dofinansowaniem na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - warunek podstawowy 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 3.Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegające na wykonaniu co najmniej dwóch zamówień w zakresie dróg odpowiadających wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą na dzień składania ofert doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy oraz prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 5.Wykonawca przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)informacja nt. osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - kserokopia uprawnień kierownika budowy i zaświadczenie z izby - zał. Nr 3 6)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik Nr 4 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, faktury lub inne dokumenty) - co najmniej 2 roboty w zakresie odbudowy dróg - załącznik Nr 5 8)polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9)kosztorys ofertowy - wg przedmiaru robót, 10)oświadczenie wykonawcy, że przedłoży przy odbiorze robót świadectwa jakości, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty dla wbudowanych materiałów. 11)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy : w siedzibie zamawiającego pok. Nr 14 lub drogą pocztową. Cena SIWZ - bezpłatnie Na stronie internetowej: www.gminalipinki.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Lipinkach; 38-305 Lipinki 53 pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.