eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 48 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start szansą na lepsze jutro związanych z realizacją kontraktów socjalnych oraz programu aktywności lokalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Bartoszyce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 48 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start szansą na lepsze jutro związanych z realizacją kontraktów socjalnych oraz programu aktywności lokalnej
Numer ogłoszenia: 222870 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175676 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pieniężnego 10 A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 18 90, 762 18 91, faks 89 762 18 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE I ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ DLA 48 UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. Aktywny start szansą na lepsze jutro związanych z realizacją kontraktów socjalnych oraz programu aktywności lokalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej. Szczególnie osoby długotrwale bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, jak również młodzież w wieku 16-24 lat, zgodnie z projektem systemowym Aktywny start - szansą na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących udział w projekcie, konieczność eliminowania różnego rodzaju barier organizacyjnych czy psychologicznych na jakie napotykają osoby wykluczone społecznie. Dzięki zapewnieniu wsparcia bezrobotni przejdą ścieżkę przemiany, która zmotywuje ich do działania, pomoże zdobyć nowe umiejętności oraz pozwoli na odbudowanie poczucia własnej wartości. Zastosowanie odpowiednich form wsparcia przyczyni się do osiągnięcia założonych celów, a to przyczyni się do osiągnięcia wskaźników w skali całego kraju. 2.Szkolenia dla kontraktów socjalnych będą realizowane w 2 grupach, (I-młodzież 16-24 lata; II-osoby bezrobotne w tym długotrwale bezrobotne i nieaktywne zawodowo) łącznie 48 osób i obejmować będą: I grupa-młodzież 16-24 lata 24 osoby (17 kobiet i 7 mężczyzn): 1)Trening kompetencji społecznych-30 godzin z psychologiem, 2)Indywidualne doradztwo zawodowe - 2 godziny na osobę z doradcą zawodowym, 3)Warsztaty aktywności zawodowej i przedsiębiorczości -40 godzin z doradcą zawodowym, 4)Warsztaty planowania osobistych finansów-16 godzin psycholog/pedagog, 5)Warsztaty autoprezentacji-16 godzin psycholog/pedagog, 6)Warsztaty pierwsza pomoc przedmedyczna-8 godzin z ratownikiem medycznym, 7)Trening zarządzania stresem -16 godzin z psychologiem/pedagogiem, 8)Kurs Prawo Jazdy kategorii B-12 osób (kobiety i mężczyźni) 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. 9)5-dniowy wyjazd integracyjno-edukacyjny mający na celu integrację grupy (24 osoby + 2 opiekunów, pracowników ośrodka) oraz zajęcia z tańca, gry na bębnach, zajęć teatralnych. W ramach zajęć kształtowane będą umiejętności współistnienia i współdziałania w grupie, nawiązanie satysfakcjonujących kontaktów w różnych sytuacjach i układach społecznych oraz umiejętności interpersonalne poprzez naukę pozytywnego zrównoważonego reagowania na konflikty i ich rozwiązywanie oraz naukę wyrażania uczuć, przeżyć, komunikacji a poprzez określenie celów, planów zadań i sposób ich realizacji właściwe wyrażanie ocen i sądów aprobujące lub odrzucające różne zachowania własne i innych osób. Do opieki nad grupa oddelegowanych zostanie 2 pracowników ośrodka (24 osoby + 2 opiekunów, pracowników ośrodka). II grupa osoby bezrobotne -24 osoby (17 kobiet i 7 mężczyzn) ; 1)Indywidualne doradztwo psychologiczne-2 godziny na osobę z psychologiem, 2)Trening kompetencji interpersonalnych -30 godzin z psychologiem, 3)Trening budowania pozytywnego obrazu siebie -16 godzin z psychologiem, 4)Warsztaty piękna i aktywna (wizaż, pielęgniarka, diabetyk) -16 godzin, 5)Zarządzanie domowym budżetem-16 godzin psycholog/pedagog, 6)Trening pro-aktywności -16 godzin psycholog/pedagog, 7)Warsztaty pierwsza pomoc przedmedyczna-8 godzin z ratownikiem medycznym, 8)Indywidualne doradztwo zawodowe - 2 godziny na osobę z doradcą zawodowym, 9)Warsztaty aktywności zawodowej i przedsiębiorczości -40 godzin z doradca zawodowym, 10) Opracowanie IPD -5 godzin za osobę, 11)Szkolenia zawodowe dla osób bezrobotnych, w tym: a)Szkolenie technik robót budowlanych i wykończeń-7 mężczyzn (50 godz. zajęć teoretycznych i 130 godz. Zajęć praktycznych), b)Szkolenie kurs kucharz małej gastronomii-8 kobiet (50godz. zajęć teoretycznych i 130 godz. zajęć praktycznych), c)Kurs fakturowanie z obsługa kas fiskalnych-9 kobiet (40 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych), 3. Zamawiający zapewni sale szkoleniową do wszystkich zajęć teoretycznych oraz miejsce odbywania zajęć praktycznych dla uczestników szkolenia technik robót budowlanych i wykończeń. 4.Wykonawca jest zobowiązany do: 1)wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć teoretycznych, musi zapewnić uczestnikom: materiały szkoleniowe, zawierające logo UE, EFS, POKL, oraz nazwę projektu, 2) wykonawca zapewni uczestnikom projektu materiały do zajęć praktycznych oraz miejsce odbywania tych zajęć, 3)wykonawca zapewni badania lekarskie uczestnikom szkoleń zawodowych, 4)wykonawca zorganizuje uczestnikom kursu prawa jazdy kategorii B jeden egzamin, 5) wykonawca powinien zapewnić pomoce naukowe, sprzęt techniczny, materiały szkoleniowe dla uczestników zajęć, 6)w ramach przedmiotu zamówienia należy ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zajęciami (kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć), 7)w przypadku wystąpienia wypadku sporządzenie protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika zajęć, 8)wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie jego trwania, 9)wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kopię list obecności raz w tygodniu oraz niezwłocznie po zakończeniu zajęć,10)niezwłocznie po zakończeniu zajęć uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające zdobyte kwalifikacje zawodowe, z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i z nazwą projektu, 11)niezwłocznie po zakończeniu zajęć uczestnicy otrzymają zaświadczenia o przebytych szkoleniach i treningach, z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i z nazwą projektu, 12)informację na temat firmy prowadzącej zajęcia wykonawca jest zobowiązany zamieścić na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywny start - szansą na lepsze jutro.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTYTUT BADAWCZO-SZKOLENIOWY SP Z O.O., UL. ARTYLERYJSKA 3K, 10-165 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121963,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126629,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126629,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.