eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Przebudowa drogi leśnej nr 1512 na dojazd pożarowy w leśnictwie Grodziec, gmina Psary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Siewierz: Przebudowa drogi leśnej nr 1512 na dojazd pożarowy w leśnictwie Grodziec, gmina Psary
Numer ogłoszenia: 222732 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz , Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, faks 032 6741160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/siewierz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 1512 na dojazd pożarowy w leśnictwie Grodziec, gmina Psary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej oznaczonej numerem 1512 położonej w Nadleśnictwie Siewierz w leśnictwie Grodziec w oddziałach 133,135. Administracyjnie teren ten znajduje się w gminie Psary, powiat będziński, woj. śląskie. W wyniku intensywnej eksploatacji w poprzednich latach oraz czynników atmosferycznych przedmiotowa droga utraciła nośność i uległa zniszczeniu poprzez powstanie kolein, jak również częściowo stała się całkowicie nieprzejezdna. Przebudowa drogi ma na celu jej dostosowanie do standardów leśnych i wymogów prawnych związanych z zabezpieczeniem przeciwpożarowym lasów. Podstawowe dane techniczne - założenia projektu: 1. długość całkowita: - 886,00 mb 2. szerokość pasa drogowego - 4,00 m 3. szerokość jezdni - 3,00 m 4. szerokość poboczy - 0,50 m 5. pochylenie poprzeczne jezdni - 3,0 % 6. maksymalne pochylenie niwelety - 3,4 % 7. łuki poziome (min, max) - 20m, 400m 8. łuki pionowe (min, max) - 100m 9. rodzaj nawierzchni - twarda nie ulepszona (żużlowa) 10. założona konstrukcja nawierzchni - a) dla podłoża z piasków - warstwa górna podbudowy z żużla o frakcji 0-16 mm - 3 cm -warstwa dolnej podbudowy z żużla o frakcji 16-63 mm - 27 cm b) dla podłoża z gliny warstwa górna podbudowy z żużla o frakcji 0-16 mm - 5 cm -warstwa dolnej podbudowy z żużla o frakcji 16-63 mm - 30 cm 11. prędkość projektowa - max 30 km/h 12. Kategoria gruntu podłoża - G1 13. warunki wodne - przeciętne 14. obciążenie ruchem - ruch lekki 15. nośność nawierzchni - 16 ton Większość robót dla projektowanej inwestycji wykonywana będzie mechanicznie, przy użyciu maszyn i sprzętu budowlanego. Wykonywane roboty budowlane można podzielić na następujące etapy: 1. roboty przygotowawcze: a) wytyczenie geodezyjne trasy i budowli b) wycinka drzew i krzewów 2. roboty ziemne mechaniczne i ręczne 3. wykonanie nawierzchni drogowej oraz elementów towarzyszących 4. roboty wykończeniowe 5. przygotowanie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w SIWZ, dokumentacji technicznej wykonania zamówienia i umowie stanowiących załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000zł ; słownie : cztery tysiące złotych 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 23 lipca 2009 r. do godz. 1400 Pozostałe warunki dotyczące wadium zawiera SIWZ, dostępna na internetowej stronie informacyjnej zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: a) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności należy wykazać osobę i udokumentować jej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz jej przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. W szczególności należy wykazać: równiarka - 1 szt., walec drogowy - 1 szt., samochód ciężarowy- 2 szt., koparka lub koparko - ładowarka -2szt. c) Wykonali remont, budowę dróg o wartości minimum 500 000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonie zamówienia potwierdzone posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 50 000,00 potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku (załącznik. nr 1. SIWZ) 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót podany w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, z określeniem końcowej kwoty netto i brutto wykonania całości zadania. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prac objętych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym -załącznik. nr 1 do SIWZ); 5) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), - urzędujących członków władz osób prawnych. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 8) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 9) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według załącznika nr 2 do SIWZ); Do niniejszego wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dołączyć do wykazu osób tj. do załącznika nr 2 do SIWZ). W szczególności należy wykazać osobę i udokumentować jej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz jej przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. 10) Wykaz wykonanych zamówień na remont, budowę dróg, o wartości minimum 500 000 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (opinie, zaświadczenia, referencje itp) z których jasno wynika wartość wykonanych robót, przedmiot robót, daty i miejsca ich wykonania oraz to, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Nie istnieje potrzeba dokumentowania prac wykonanych w Nadleśnictwie Siewierz; 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. W szczególności należy wykazać: równiarka - 1 szt., walec drogowy - 1 szt., samochód ciężarowy- 2 szt., koparka lub koparko - ładowarka -2szt. (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 12) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 13) Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ 14) Pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum (o ile dotyczy) z którego jasno wynika zakres umocowania do reprezentowania konsorcjum, w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykonawca składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z 2006 r z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/siewierz w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz ul Łysa Góra 6 42-470 Siewierz woj śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 14:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Siewierz ul Łysa Góra 6 sekretariat - pokój nr 10 42-470 Siewierz woj śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.