eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Radomsko: Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko
Numer ogłoszenia: 222730 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko , ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6832085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna i regulacja stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Radomsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (słownie: pięć) części: Część I Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych wraz z ich trwałą stabilizacją na gruncie (ilość punktów: 112 - kamień) , a także jeżeli będzie to konieczne przecięcie zatartych granic (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra. Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 8 do SIWZ. Część II Wytyczenie oraz przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin. Długość przedmiotowego przecięcia wynosi 34638 metrów. Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (numery działek) określa załącznik nr 9 do SIWZ. Część III Weryfikacja i zmiana użytków gruntowych na las - (Ls) w ilości 13 działek. Szczegółową lokalizację zadania (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 10 do SIWZ. Część IV Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej dla 227 działek zakresie dla potrzeb ustalenia stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Zamawiającego o nieuregulowanym stanie prawnym. Ta część zamówienia w szczególności obejmuje: 1. wyszukanie w zasobach archiwalnych (Zamawiającego, starostwa powiatowego, urzędu gminy, sądu rejonowego, archiwów państwowych oraz w innych instytucjach) dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości w tym niezbędnych do złożenia wniosku o założenie księgi wieczystej, 2. analizę zebranej dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości, 3. przedstawienie Zamawiającemu w formie pisemnej opinii o możliwym sposobie uregulowania stanu prawnego danej nieruchomości wraz z dokumentami będącymi podstawą opinii, 4. sporządzenie projektów wniosków do właściwych sądów (jeden komplet dokumentów dla Zamawiającego): a. wydział ksiąg wieczystych - w przypadku nieruchomości, dla których możliwe jest założenie księgi wieczystej, b. wydział cywilny - w przypadku nieruchomości, dla których konieczne będzie przeprowadzenie postępowania o stwierdzenie zasiedzenia własności nieruchomości. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 11do SIWZ. Część V Wykonanie podziału nieruchomości w celu wydzielenia dwóch osad leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz ze stabilizacją (kamień) i spełnieniem wymaganych formalności w szczególności: 1.wykonanie map do celów prawnych oraz ich zaewidencjonowanie we właściwym Starostwie (Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i przekazanie Zamawiającemu dwóch kompletnych egzemplarzy z poświadczeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: Dla części I - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) Dla części II - 600,00 zł(słownie: sześćset złotych) Dla części III - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Dla części IV - 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) Dla części V - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których wykonawcy będą zobowiązani spełniać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (załącznik nr 4 do SIWZ) co najmniej jedną usługę geodezyjną dotycząca gruntów rolnych lub leśnych o wartości jak niżej, w zależności od części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, tj: - w przypadku części zamówienia nr I - o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto, - w przypadku części zamówienia nr II - o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto, - w przypadku części zamówienia nr III - o wartości nie mniejszej niż 3 000 zł brutto, - w przypadku części zamówienia nr IV- o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto, - w przypadku części zamówienia nr V - o wartości nie mniejszej niż 3 000 zł brutto oraz załączy dokument (np. referencje) potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert na więcej niż na jedną część zamówienia, wartość wykonanych w przeszłości j.w. usług nie podlega sumowaniu, co oznacza, że mogą być wykazywane te same usługi, które były wykazywane w ofertach dotyczących innych części zamówienia o ile spełniają warunek wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których wykonawcy będą zobowiązani spełniać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których wykonawcy będą zobowiązani spełniać

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których wykonawcy będą zobowiązani spełniać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko, sala narad nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie punktów granicznych działek geodezyjnych wraz z ich trwałą stabilizacją na gruncie (ilość punktów: 112 - kamień) , a także jeżeli będzie to konieczne przecięcie zatartych granic (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra. Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wytyczenie oraz przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczenie oraz przecięcie zatartych granic wydzieleń leśnych leśnictwa Kruplin. Długość przedmiotowego przecięcia wynosi 34638 metrów. Szerokość przecinanej wizury powinna wynosić około 1 metra (pilarz w zakresie i na koszt Wykonawcy). Na granicznych drzewach co około 50 metrów należy zaznaczyć przebieg granicy wydzielenia poprzez namalowanie farbą białego paska o szerokości około 5 centymetrów na korowinie uprzednio częściowo zdartej. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (numery działek) określa załącznik nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zmiana klasyfikacji gruntów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Weryfikacja i zmiana użytków gruntowych na las - (Ls) w ilości 13 działek. Szczegółową lokalizację zadania (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej iałek zakresie regulacjistanu prawnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej dla 227 działek zakresie dla potrzeb ustalenia stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Zamawiającego o nieuregulowanym stanie prawnym. Ta część zamówienia w szczególności obejmuje: 11 wyszukanie w zasobach archiwalnych (Zamawiającego, starostwa powiatowego, urzędu gminy, sądu rejonowego, archiwów państwowych oraz w innych instytucjach) dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości w tym niezbędnych do złożenia wniosku o założenie księgi wieczystej, 2. analizę zebranej dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości, 3. przedstawienie Zamawiającemu w formie pisemnej opinii o możliwym sposobie uregulowania stanu prawnego danej nieruchomości wraz z dokumentami będącymi podstawą opinii, 4. sporządzenie projektów wniosków do właściwych sądów (jeden komplet dokumentów dla Zamawiającego): a) wydział ksiąg wieczystych - w przypadku nieruchomości, dla których możliwe jest założenie księgi wieczystej, b) wydział cywilny - w przypadku nieruchomości, dla których konieczne będzie przeprowadzenie postępowania o stwierdzenie zasiedzenia własności nieruchomości. Szczegółową lokalizację tej części zamówienia (adresy leśne i numery działek) określa załącznik nr 11do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podział nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w celu wydzielenia dwóch osad leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz ze stabilizacją (kamień) i spełnieniem wymaganych formalności w szczególności: 1.wykonanie map do celów prawnych oraz ich zaewidencjonowanie we właściwym Starostwie (Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) i przekazanie Zamawiającemu dwóch kompletnych egzemplarzy z poświadczeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu zatwierdzone mapy do celów prawnych w ilości 4 sztuk dla każdej nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.