eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Przebudowa drogi leśnej Huta Złomy - Polanka w km 0+850 - 2+840 oraz Chotylub - Gorajec w km 0+000 - 2+990

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Narol: Przebudowa drogi leśnej Huta Złomy - Polanka w km 0+850 - 2+840 oraz Chotylub - Gorajec w km 0+000 - 2+990
Numer ogłoszenia: 222711 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181669 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej...

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej Huta Złomy - Polanka w km 0+850 - 2+840 oraz Chotylub - Gorajec w km 0+000 - 2+990.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa istniejących dróg leśnych, które ze względów organizacyjnych podzielono na 2 części: Część I: Przebudowa drogi leśnej Huta Złomy - Polanka w km 0+850 - 2+840, Część II: Przebudowa drogi leśnej Chotylub - Gorajec w km 0+000 - 2+990. Część I: Przebudowa drogi leśnej Huta Złomy - Polanka w km 0+850 - 2+840. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA a). Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy: Horyniec Zdrój. Ukształtowanie terenu ma charakter równinny. Początek projektowanego odcinka w km 0+850.0 znajduje się na skrzyżowaniu dróg leśnych (gmina Narol). Koniec odcinka w km 2+840.0 znajduje się na granicy drogi leśnej z drogą gminną (gmina Horyniec Zdrój. Długość odcinka drogi wynosi 1.990 km. Projektem objęte zostały również zjazdy z drogi 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Projektowany odcinek drogi położony jest w terenie płaskim. Na odcinku drogi od km 0+850 do 2+840 nawierzchnia gruntowa ulepszona gruzem ceglanym i niesortem na szerokości 3.5 m. Nawierzchnia jest w stanie złym technicznym. Zjazdy zlokalizowane są na istniejącej drodze o nawierzchni gruntowej i terenie rodzimym. Występują pobocza o szerokości ponad 1.5. Wody powierzchniowe w obrębie projektowanej drogi odprowadzane są po terenie, zgodnie z istniejącymi spadkami w kierunku zachodnim. W obrębie drogi nie występują urządzenia obce. 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1. Charakterystyka techniczna - klasa techniczna drogi - D - prędkość projektowa - 30 km/h - ruch średni KR1 - obciążenie 80 kN/oś - szerokość jezdni 3,5 m dla drogi - szerokość jezdni 3.5 m dla zjazdu - szerokość poboczy 1.5 m 4.2. Trasa Początek trasy drogi przyjęto jako kontynuacja istniejącej drogi gruntowej ulepszonej. Punkty główne trasy zostały zastabilizowane w terenie za pomocą palików drewnianych i dowiązane do elementów stałych w terenie.. 4.3. Przekrój podłużny Na odcinku w km 0+850,0 - 2+840,0 niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej niwelety nawierzchni. Niweletę zjazdów ustalono w taki sposób, aby zapewnić prawidłowy spływ wody oraz minimalizację robót ziemnych. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny jezdni drogi i zjazdów wynosi 2,0 %. 4.5. Nawierzchnia Przewiduje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni drogi, zjazdów: > 20 cm - warstwa podbudowy zasadnicza kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, > 15 cm - podbudowa zasadnicza kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, > 2 x powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami. 4.6. Pobocza Pobocza ziemne szerokości 1.5 m o spadku minimalnym w wysokości 6,0%. 4.7. Odwodnienie Wody opadowe odprowadzone będą rowami przydrożnymi. 4.8. Zjazdy Projektuje się przebudowę zjazdów od lasu średnicy rury O 60 i długości 5.0 m. Nawierzchnia na zjeździe jest taka sama jak na drodze. 4.9. Przepusty Projektuje się następujące przepusty do przebudowy z rur żelbetowych O 80 km 1+200, O 100 w km 1+950, O 100 w km 2+175, O 150 w km 2+750. Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Horyniec Zdrój, obr. ewid. Stare Brusno na dz. ew.: 258, 259/1, 259/2, 249, 250/1, 250/2, 235/1, 236/1, 236/2, 236/3. Projektem objęto wykonanie 1 skrzyżowania o pow. 300 m2 w km 1+005, 4 mijanek o pow. 81.25 m2 (każda) w km: 0+950 (str. L), 1+600 (str. P), 2+200 (str. P), 2+800 (str. P) i 12 zjazdów o łącznej pow. 572 m2. Zjazdy zlokalizowane są w km: 1+005 (zjazd w P i L), 1+030 (zjazd w L), 1+150 (zjazd w P), 1+300 (zjazd w L), 1+500 (zjazd w P), 1+550 (zjazd w L), 2+000 (zjazd w L), 2+080 (zjazd w P), 2+200 (zjazd w L), 2+740 (zjazd w P), 2+800 (zjazd w L). Część II: Przebudowa drogi leśnej Chotylub - Gorajec w km 0+000 - 2+990. OPIS TECHNICZNY 1. PODSTAWA OPRACOWANIA 1.1 Umowa pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą 1.2 Dz. U. nr 43 (Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej) 1.3 Plan sytuacyjny w skali 1 : 1 000 1.4 Warunki techniczne 1.5 Pomiary w terenie 2. LOKALIZACJA Przewidziana przebudowa drogi leśnej znajduje się na terenie gminy Cieszanów, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie i łączy miejscowości Chotylub z Gorajcem. Administratorem drogi jest Nadleśnictwo Narol. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z porozumieniami zawartymi pomiędzy Nadleśnictwem Narol a autorem opracowania. Zakres przebudowy drogi przyjęto do opracowania wg poniższej lokalizacji: - PPO 0+000 krawędź drogi powiatowej Cieszanów - Gorajec, - KPO 2 +990 przed skrzyżowaniem z drogą powiatową Cieszanów - Brusno. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego - klasa techniczna L, Vp = 30 km/h - szerokość jezdni droga 3,5 m - obciążenie 80 kN/oś - szerokość poboczy do 1,25m - nawierzchnia drogi w km 0+000 - 2+990 istniejąca gruntowa ulepszona - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 3.2. Trasa: Projektowana droga położona jest w terenie równinnym. Pas drogowy obejmują grunty będące własnością Nadleśnictwa Narol. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny leśne w okolicach miejscowości Gorajec i Chotylub. 3.3 Nawierzchnia: Istniejący odcinek drogi leśnej posiada nawierzchnię ulepszoną z kamienia, żużla. Droga jest w złym stanie technicznym, posiada liczne wyboje. Istniejąca jezdnia posiada nienormatywne spadki poprzeczne na prostych. Droga jest przejezdna. 3.4 Pobocza: Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości od 1.0 do 1.25 m. Pobocza są nieregularne i zawyżone. Lokalnie pobocza i rowy są zadrzewione. 3.5 Odwodnienie: Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przy drodze leśnej. Rowy są zamulone i wymagają pogłębienia i odmulenia. 3.6 Zjazdy: Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni gruntowej. Zjazdy posiadają części przelotowe z rur O 40 i O 50, które wymagają przebudowy. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. 3.7 Skrzyżowania - km 0+000 skrzyżowanie z drogą powiatową Kowalówka - Gorajec - km 2+990 koniec projektowanego odcinka, skrzyżowanie z drogą powiatową Cieszanów - Brusno o nawierzchni bitumicznej 3.8 Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. 3.9 Urządzenia obce Brak 4. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 4.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna L, Vp = 30 km/h, teren niezabudowany - kategoria ruchu KR 1 - 2 - teren równinny - przekrój poprzeczny szlakowy - szerokość jezdni 3,5 m - szerokość pobocza ziemnego km 0+000 do km 2+990 str. L i P 1.25 m - projektowana nawierzchni jezdni bitumiczna - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych 4.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO 0+000 krawędź dogi powiatowej Cieszanów - Brusno - KPO 2 +990 przed skrzyżowaniem z drogą powiatową. Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi leśnej stanowiącej własność Nadleśnictwa Narol. 4.3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne oraz projektowane wzmocnienie. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4.4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.4 m, pochylenie skarp od 1 : 1 do 1 : 5. Projektowana nawierzchnia w km 0+000 - 2 + 990 > 20 cm - dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego, > 10 cm - górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego, > 4.0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 > 4.0 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 4.5 Powierzchnia zjazdów - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15 cm górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 20/63 4.6. Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - przebudowę rowów 0+000 - 2+990 km str. L i P, 4.7. Mijanki Mijanki w km 0+000 - 2+990 km zostały zaprojektowane 10 szt. mijanek zgodnie z sytuacją ze względu na szerokość jezdni 3.5 m. 4.8. Zjazdy Na omawianym odcinku występują zjazdy do lasu o nawierzchni gruntowej. Na w/w zjazdach roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych na O60 żelbetowe, wykonaniu murków czołowych oraz wykonaniu nawierzchni. 4.9. Odwodnienie W celu poprawy odwodnienia a także bezpieczeństwa pieszych projektuje się następujące roboty na istniejących urządzeniach. Wykonanie przebudowy istniejących przepustów - km 0+840 O 80 dł 10 m, projektowane murki czołowe, Wykonanie przebudowy istniejących przepustów - km 1+040 O 80 dł 7 m, projektowane murki czołowe, Wykonanie przebudowy istniejących przepustów - km 1+710 O 80 dł 7 m, projektowane murki czołowe, Wykonanie przebudowy istniejących przepustów - km 2+270 O 80 dł 7 m, projektowane murki czołowe, Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Cieszanów, obr. ewid. Nowe Sioło na dz. ew. nr.: 1489, 1490, 1494, 1495, 1496, 1503, 1504, 1507, 1510. Projektem objęto wykonanie 1 skrzyżowania o pow. 59 m2 w km 1+040, 10 mijanek o pow. 81.25 m2 (każda) w km: 0+020 (str. L), 0+390 (str. L i P), 1+040 (str. L), 1+910 (str. L i P), 2+420 (str. L i P), 2+740 (str. L i P), oraz 8 zjazdów w km: 0+550 (str. P), 0+590 (str. L i P), 1+390 (str. L i P), 2+270 (str. L), 2+740 (str. L i P). Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze robót, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 6 i 2 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru robót, na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Obsługa geodezyjna Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i §21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133) - zgodnie z kosztorysem ofertowym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 226 Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej Huta Złomy - Polanka w km 0+850 - 2+840

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Antex II Michał Hudaszek, ul. Dolna 1 /2, 22-680 Lubycza Królewska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1116729,7 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 917080,05

  • Oferta z najniższą ceną: 917080,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1586402,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej Chotylub - Gorajec w km 0+000 - 2+990

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubaczowskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o, ul. Kard. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1636388,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1654375,47

  • Oferta z najniższą ceną: 1654375,47 / Oferta z najwyższą ceną: 2167426,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.