eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY JASŁO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Jasło: ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY JASŁO
Numer ogłoszenia: 222707 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasło , ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4436669, faks 013 4436635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY JASŁO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) oraz odpadów komunalnych segregowanych (zbieranych w sposób selektywny), ich transport oraz przekazanie odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krośnie, a w przypadku jej awarii lub z innych przyczyn, do instalacji zastępczej uwzględnionej w Uchwale Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) Odpady komunalne muszą być odbierane z następujących miejsc: od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (gospodarstwa domowe), z terenów niezamieszkałych, na których mieszkańcy przebywają okresowo (np. domy letniskowe) lub gdzie znajdują się budynki w budowie, z domów ludowych, budynków świetlicowych, budynków i obiektów rekreacyjnych, szkół, budynków OSP, cmentarzy, ośrodków zdrowia, ośrodków rehabilitacji, a także przystanków autobusowych, od podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy, z wyznaczonych na terenie Gminy miejsc do gromadzenia odpadów przed ich odbiorem (z punktów zbiórki odpadów), z miejsc dodatkowo wyznaczanych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 3) odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz AGD i RTV oraz dostarczanie ich do punktów odbioru takich odpadów, 4) zapewnienie odpowiedniej ilości i wielkości (pojemności) urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych takich jak: pojemniki, kontenery na odpady komunalne zmieszane oraz worki na odpady komunalne selektywnie zbierane, 5) kontrolę sposobu segregacji odpadów komunalnych przez poszczególne gospodarstwa domowe i podmioty gospodarcze oraz prowadzenie szczegółowej ewidencji ilości i jakości takiej segregacji, 6) sporządzenie sprawozdawczości statystycznej zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach państwowych oraz określonych przez Zamawiającego. Ważne: Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów innych niż komunalne np. budowlanych, poremontowych, niebezpiecznych, medycznych, opon itp. I.3. Obowiązki wykonawcy 1. Zamówienie obejmuje zbieranie i transport następujących odpadów komunalnych: a) odpady zmieszane ( kod 20 03 01) b) szkło (kod 15 01 07) c) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 06 ) d) odpady ulegające biodegradacji (kody 20 02 01, 20 01 08 ), e) zużyty sprzęt elektryczny, elektroniczny AGD i RTV (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) f) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), g) inne odpady nieulegające biodegradacji (kod 20 02 03) 2. Odbiór odpadów: a) zmieszanych zbieranych w sposób nieselektywny z częstotliwością 2 razy w miesiącu, b) zbieranych w sposób selektywny z częstotliwością 1 raz w miesiącu (szkło, tworzywo sztuczne, papier, metale), c) z terenów niezamieszkałych t.j. domy ludowe, cmentarze, ośrodki zdrowia i rehabilitacji powinien odbywać się na zgłoszenie ze strony Zamawiającego - wg potrzeb, jednakże nie później aniżeli w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, d) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, AGD i RTV pochodzący z gospodarstw domowych oraz odpady wielkogabarytowe powinny być odbierane z częstotliwością 2 razy do roku po uprzednim ogłoszeniu terminu i miejsca ich zbierania, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, e) odpady ulegające biodegradacji - odpady zielone powinny być odbierane 2 razy w roku, wiosną i jesienią po uprzednim ogłoszeniu terminy i miejsca ich zbierania, z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem, f) odbieranie odpadów budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do gromadzenia odpadów segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi Wykonawca nie ma obowiązku odbioru tych odpadów. Odbiór takich odpadów może się odbywać na indywidualne zlecenie właściciela nieruchomości, g) harmonogram wywozu odpadów oraz trasy zbiórki odpadów, opracowane przez wykonawcę zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Dystrybucja harmonogramów w wersji papierowej należy do obowiązków Wykonawcy. 3. Dostarczane przez wykonawcę: a) pojemników takich jak: - o pojemniki 1100 l. - ok. 100 szt. - o pojemniki 240 l. - ok. 50 szt. - o pojemnik 6 m 3 lub 7 m 3 - ok. 3 szt. b) worków do selektywnej zbiórki odpadów takich jak: - żółty - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, papier i metale - zielony - z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i kolorowe - brązowy - z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji - czarny - z przeznaczeniem na odpady komunalne, które pozostały po przeprowadzonej wcześniej segregacji odpadów komunalnych, w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem. Worki powinny posiadać Logo Gminy Jasło oraz oznaczenie właściciela nieruchomości kodem kreskowym. Pojemniki na odpady zmieszane mogą być odsprzedawane lub wydzierżawiane. 4.Postanowienia ogólne, dokumentacja i sprawozdawczość. a)wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów komunalnych w niezbędne pojemniki oraz właścicieli nieruchomości w niezbędne worki w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników, worków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i stosownym podpisem, b) sposób dalszej dystrybucji worków do selektywnej zbiórki odpadów, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem, c) w trakcie trwania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje nie później niż w ciągu 3 dni roboczych na zasadach jak w pkt. a) d)Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów. Na zgłoszenie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznej konserwacji, mycia i dezynfekowania oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników, e)Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących wokół miejsc odbioru odpadów, wokół pojemników, f) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 roku poz. 391 z późniejszymi zmianami), g)Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania losowo lecz nie mniej niż 10 na sto gospodarstw domowych , worków na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych, w przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji, wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację ( np. oświadczenie) i przekazuje Zamawiającemu, h)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu raz na miesiąc, kart przekazania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, w celu potwierdzenia wykonania obowiązków będących przedmiotem niniejszego zamówienia, i) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 roku poz. 391 z późn. zm.) - Uchwały Nr XL/282/2013 Rady Gminy Jasło z dnia 28 maja 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasło I.4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10 - 90.12.13.10 90.12.12.00 - 90.12.12.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Wykonawca powinien posiadać Wpis do Rejestru Działalności Regulowanej na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Jasło.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

jeżeli wykonawca przewiduje powierzenie części prac podwykonawcom, winien wskazać te części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://download.jaslo.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Jasło ul. Słowackiego 4 38-200 Jasło pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Jasło ul. Słowackiego 4 38-200 Jasło pok. 101- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.