eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Zakładu Komunalnego PGM przy ul. Bałtyckiej 8 w Chorzowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Chorzów: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Zakładu Komunalnego PGM przy ul. Bałtyckiej 8 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 222657 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188713 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM", ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Zakładu Komunalnego PGM przy ul. Bałtyckiej 8 w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Zakładu Komunalnego PGM przy ul. Bałtyckiej 8 w Chorzowie. Etapy realizacji robót będących przedmiotem zamówienia: I etap - remont pomieszczeń biurowych nr 218, 219, 220; II etap - adaptacja pomieszczeń dla potrzeb biurowych wraz z remontem sanitariatów na parterze; III etap - remont pomieszczenia biurowego nr 206. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także przedmiary robót, projekty budowlane oraz specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych - będące załącznikami do SIWZ. Kosztorysy ofertowe powinny zawierać wyliczenie ceny służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagane są kosztorysy wykonane metoda uproszczoną wraz z zbiorczym zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu (składniki cenotwórcze) oparte przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentację techniczną i projektową Zamawiającego, obejmujące wszystkie roboty związane z realizacją zadania Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych, sprzętu i maszyn oraz sposobu wykonania robót zawiera dokumentacja techniczna i projektowa. Kosztorysy ofertowe mogą być opracowane na podstawach dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów. Użyte w załącznikach do SIWZ nazwy handlowe produktów oraz systemów należy traktować jako przykładowe - Wykonawcy mogą stosować produkty oraz systemy równoważne. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia na czas prowadzenia prac kontenera (pojemnika) na gruz, który będzie wywożony przez firmę - właściciela kontenera. Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców wizji lokalnej na obiekcie objętym zamówieniem w uzgodnionym terminie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U.B. MARKO M. Walczak J. Walczak s.c., ul. Grażyńskiego 15, 40-126 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211878,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154978,46

  • Oferta z najniższą ceną: 154978,46 / Oferta z najwyższą ceną: 205452,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.