Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Katowice: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23, ul. Gliwickiej 96, ul. Gliwickiej 102 i ul. Plebiscytowej 23 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 222644 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23, ul. Gliwickiej 96, ul. Gliwickiej 102 i ul. Plebiscytowej 23 w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23, ul. Gliwickiej 96, ul. Gliwickiej 102 i ul. Plebiscytowej 23 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Zamówienie podzielone jest na 4 części: Część nr 1 obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23 w Katowicach; Część nr 2 obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Gliwickiej 96 w Katowicach; Część nr 3 obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Gliwickiej 102 w Katowicach; Część nr 4 obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Plebiscytowej 23 w Katowicach;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: a) dla części nr 1: 1.000,00 zł Słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 b) dla części nr 2: 600,00 zł Słownie: sześćset złotych 00/100 c) dla części nr 3: 1.000,00 zł Słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 d) dla części nr 4: 1.000,00 zł Słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 UWAGA! W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć wadium na każdą z części oddzielnie. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu na: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23, ul. Gliwickiej 96, ul. Gliwickiej 102 i ul. Plebiscytowej 23 w Katowicach, część nr ... Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tzn. do godziny 07:45, do dnia 16.08.2011r. powinno znajdować się na koncie zamawiającego. Prosimy o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie przelewu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 5. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - dla części nr 1 co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie elementów konstrukcji dachu o wartości co najmniej 50.000,00 zł (brutto); - dla części nr 2 co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pokryć papowych i dachówkowych dachu o wartości co najmniej 30.000,00 zł (brutto); - dla części nr 3 co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie pokryć papowych i dachówkowych dachu o wartości co najmniej 50.000,00 zł (brutto); - dla części nr 4 co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie dachu o wartości co najmniej 30.000,00 zł (brutto);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: - dla części nr 1 osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba ta pełnić będzie funkcje kierownika robót, - dla części nr 2 osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba ta pełnić będzie funkcje kierownika robót, - dla części nr 3 osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba ta pełnić będzie funkcje kierownika robót, - dla części nr 4 osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba ta pełnić będzie funkcje kierownika robót
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia: - dla części nr 1 na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. - dla części nr 2 na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. - dla części nr 3 na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. - dla części nr 4 na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt b; c) wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik nr 6; d) kosztorys ofertowy uproszczony oraz tabelę elementów scalonych wypełnione na podstawie załączonych przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. e) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje jedynie w przypadkach określonych w § 19 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno od strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23 w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Sienkiewicza 23 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. Gliwickiej 96 w Katowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Gliwickiej 96 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. Gliwickiej 102 w Katowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Gliwickiej 102 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. Plebiscztowej 23 w Katowicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku przy ul. Plebiscztowej 23 w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja placu zabaw przy Alei Księżnej Jadwigi Śląskiej w Katowicach"
- Wykonanie ekspertyz technicznych stanu bezpieczeństwa pożarowego dla 9 jednostek
- DOSTAWA LEKÓW 18
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Nowy Świat 4 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Remont dachów hal produkcyjnych - etap 1
- "Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Biskupice"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
- Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach gminnych: Ojrzeń i Dąbrowa - etap IV"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.